Mijn legging vandaag

Gestart door Kabouter, december 13, 2013, 06:58:46 AM

Kabouter

Hallo allen,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik woon samen met een lieve man. Hij zit nu in de knoop met zichzelf en praat weinig. Ik trok vanochtend vroeg de volgende kaarten: wolken, heer, ruiker.
Kan ik dat lezen als dat mijn vriend boos is op zijn familie?

Groetjes,
Carla

Sweetie

Kabouter ,

Wolken + Heer + Ruiker = Slang /Ring
Vissen - Ruiter - Ster
Anker - Ooievaar
Ster
De heer heeft het moeilijk met zijn gevoelens , hij werkt eraan , er lijkt wat spanningen te zijn in een relatie maar het komt goed , hij zal zich uit het web ontwarren .., er zijn veranderingen die hij wil gaan uitvoeren en deze gaan succesvol zijn

Suzy

Kabouter

Dankjewel Suzy.
Ik blijf hopen dat hij hier uitkomt en alles goed komt.
Deze kaartjes van vanochtend helpen me hoop houden :)

Eva_84

Dag kabouter,

Ik sluit me aan bij de legging van Suzy, maar wou nog even iets toevoegen.
Het lijken een beetje twee uitersten, de norse, gesloten Klaver Heer (Wolken) en de Schoppen Dame (Ruiker) die juist sociaal voelend is, bezorgd over anderen, en heel open is, communicatie nodig heeft om zich goed te voelen. Ik denk dat jij er zelf last van hebt dat de heer niet open is (wolken=onduidelijkheid) naar jou toe. De heer vormt zelf een soort blokkade tussen jullie op dit moment. Maar als je de kaartjes uittelt, gaat de heer actie ondernemen, en komen er positieve veranderingen, eenmaal hij het anker weet op te heffen dat hem op dit moment blokkeert.
Groetjes  :)

Kabouter

Hoi Eva,
Wat heb je het ongelooflijk goed. Ik loop op m'n tandvlees om hem maar de tijd en ruimte te geven.
Maar zoals ik het begrijpt komt hij en dus uiteindelijk, hoop ik, wij er wel uit.
Hartstikke bedankt!
Groetjes,
Carla

Eva_84

Ik wens je geduld en succes  :)
xxx

Kabouter

Mijn kaartjes voor vandaag 14 december geven me een naar gevoel. Ik trok vos-ring-roede
Mijn maag begon spontaan te draaien. Jaloezie en strijd binnen de relatie?
Liefs, Carla

Eva_84

Wat onenigheid, harde woorden door wantrouwen binnen de relatie.
Liefs

Kabouter

Je had helemaal gelijk. We hebben inderdaad woorden gehad en dat ging inderdaad ook over wantrouwen. Mijn vriend had/heeft het gevoel dat ik hem niet vertrouw.
Dankjewel!!

Sweetie

Hallo Kaboutertje ,

Vosje + Ring + Roede = Vosje / Huis
Schip - Kruis - Ring
Schip - Ring
Heer
Er is bedrog in een relatie , je wil het anders aanpakken maar je komt in een conflict terecht , een einde van een relatie ( kruis- ring ) , er zijn tegen strijdigheden in de relatie en  bedrog ( ring - vos  - roede ) , de heer zal het over een andere boeg gooien in verband met een relatie

Suzy