Auteur Topic: Wie kan me een tip geven naar aanleiding tarot kaart welke kant ik op moet gaan.  (gelezen 8050 keer)

VlinderTuin

• Junior lid
  • **
Hoi allemaal,
Vandaag trok ik de dagkaart staven twee en bij de enkele kaartlegging Bekers ridder. :D
Mooie kaarten ja maar wat nu... ik krijg al een tijdje kaarten dat er een ommekeer komt in mijn leven dat ik iets anders moet gaan doen maar ik heb geen idee 2 dagen geleden kreeg ik ook al de kaart van de staven koningin. ???
De beschrijving van Ricca is ontzettend mooi bij de staven twee dat vind ik trouwens van al haar beschrijvingen. :-*
Maar er staat in de beschrijving de staven twee je moet naar beneden kijken en werken aan zijn innerlijke die boodschap heb ik voor mijn gevoel de laatste tijd continu gekregen alleen als je niet ziet waar je aan moet werken is dat niet zo handig.
Ik krijg ook vaak kaarten bij de toekomst driekaart legging de dood de toren en soms de gehangenen. De priesters krijg ik ook vaak. Nou ben ik heel erg ziek geweest daardoor bezig nieuwe balans en nieuwe doelen te vinden in mijn leven dat lukt nog niet zo ben wel pas gestart met een opleiding. Maar ik heb het gevoel dat ik eerst iets anders moet regelen iets persoonlijks omdat ik anders niet verder kom.
Maar wat....Iemand een suggestie mijn geboortedatum dag 05-maand 07-jaar 1972 mocht dat helpen geboorte tijd weet ik helaas niet. Ergens in de ochtend maar dat kan 7.00 uur s, morgens zijn maar ook 5.00 s' morgens zijn ergens in die geest dus dat helpt niet echt.
Ik vraag dit omdat ik het gevoel heb dat ik nu geen foute beslissing mag maken dat wat ik nu ook ga doen belangrijk is voor de rest van mijn/ onze toekomst ons gezin ook omdat mijn leven natuurlijk niet meer zo lang loopt dan als je jong bent en nog alle kanten op kan. Ieder tip is welkom. Ps het hangt natuurlijk niet van een dag af dus niet van een dag kaart maar ik krijg al weken allemaal van dit soort kaarten. Ik sta voor een splitsing ..maar ik zie iets over het hoofd heb ik het gevoel...wie kan deze blinde lijden haha :)...Thanx alvast Groetjes en veel liefs Vlindertuin :-*
« Laatst bewerkt op: december 12, 2013, 10:37:01 am door VlinderTuin »

heleen

• Gast
Re: Wie kan me een tip geven naar aanleiding tarot kaart welke kant ik op moet gaan.
« Reactie #1 Gepost op: december 12, 2013, 21:49:15 pm »
Lieve vlindertuin.

Ik voel me bijna een stalker. Maar ik wil je schrijven toch graag beantwoorden. 
Je staat voor een splitsing en je weet de weg niet meer. Een gevoel dat heel veel mensen kennen. Welke kant moeten we nu op? Maar lieve vlindertuin, de enige die daar antwoord op kan geven ben jijzelf. Want het antwoord is in jouw. Het enige wat er gebeurd is dat het universum je aanwijzingen geeft, maar uiteindelijk is het jouw reis. En voordat je  aan deze reis begint, krijg je vanuit het goddelijke een reisgids mee, en een map met papieren, waarop de terugweg is uitgetekend. Maar helaas als wij op aarde belanden, zien wij onze reisgids niet meer, wij zijn immers blinde en is de kaart in duizenden stukjes uitgewaaid, en ligt hij verspreid als puzzelstukjes in je leven. Nu ben ik best goed in puzzelen, maar tot heden is het mij ook nog niet gelukt om alle puzzelstukjes te vinden. Laat staan de puzzel in elkaar te leggen, dus die puzzel heb ik opgegeven.  Daarbij is puzzelen als blinde best moeilijk, maar ik heb het wel heel lang geprobeerd. Het enige wat ik als blinde hoef te doen, is braaf op mijn stoel gaan zitten en luisteren naar mijn reisgids. Want als ik ga rondrennen loop ik tegen allerlei attributen op zodat ik me bezeer, en hoor ik mijn reisgids niet. Tot rust komen vlindertuin, de veranderingen die er komen op je af laten komen, zonder druk erop uit te oefenen. En ik weet dat dit heel moeilijk is.

Ik vraag dit omdat ik het gevoel heb dat ik nu geen foute beslissing mag maken
Dit is onmogelijk, alles gebeurd in het leven zoals het moet, ook al denken wij dat wij fouten maken. Dit omdat wij het groter geheel niet zien. 

Liefs Heleen.

VlinderTuin

• Junior lid
  • **
Re: Wie kan me een tip geven naar aanleiding tarot kaart welke kant ik op moet gaan.
« Reactie #2 Gepost op: december 14, 2013, 00:38:01 am »
Hoi Heleen,

Stalker...? nee zeker niet ik ben juist kei blij met je antwoord :D.
Ja het is waar wat je zegt je moet het eigenlijk alleen doen.
Alleen ik zoek altijd een bevestiging en antwoorden bij anderen.
Omdat ik een vrij onzeker typetje ben en daarom ook bang ben verkeerde keuzes te maken.
Ik heb inmiddels de astro lijn gebeld gehad waar iemand voor mij kaarten heeft gelegd daar ben ik wel een heel stuk wijzer geworden. Maar dan kom je weer op die plek waar jij ook al aangeeft je moet het zelf voelen en zelf doen.
Soms wou ik dat ik een toverstafje had :).
En dat rustig worden is een hele goede tip de tijd en de rust nemen om over dingen na te denken alles op een rijtje zetten. Maar dat is in de hectiek van alle dag niet altijd even handig :).
Uiteindelijk komt alles goed :).
En ja jij gaf al aan dat alles vast ligt in het grote geheel maar ik heb altijd het gevoel dat de grote lijnen vast liggen maar dat je wel degelijk nog invloed hebt op de kleine lijnen.
Ik maak het me zelf veel te moeilijk dat kost mij heel veel energie ...om de een of andere reden probeer ik mij altijd te verzetten tegen veranderingen inplaats van op de vlo mee te gaan. Ik heb al heel wat veranderingen in mijn leven gehad zoals waarschijnlijk iedereen wel. En ik ben dat eigenlijk ook wel een beetje moe een beetje rust zou ook wel een keer fijn zijn :).
Maar goed zoals ik al aangaf ik maak me zelf ook wel heel erg moe.....door continu zo tegen te spartelen.
want in principe in mijn eigen ik voel ik dingen die gaan komen maar je wilt ze niet zien je wilt ze omzeilen en zoekt dan naar wegen om er omheen te gaan maar uiteindelijk moet je er toch doorheen en uiteindelijk kosten al die zijweggetjes alleen maar een hoop energie en het lost niks op.
Uiteindelijk komt het allemaal wel weer goed zoals het altijd goed gekomen is :).
Op de astro lijn gaven ze ook aan dat mijn studie een hele goede keuze is die moet ik af gaan maken.
En voor de rest worden we met deze feestdagen toch wel weer geleefd kerstboom etc. en dan als dat allemaal klaar is eerst zen...zoals jij ook zei ..rustig worden... op een afstand alles bekijken ...energie opbouwen.....en go with the flow dat is voor mij bijna een onmogelijke opgave go with the flow..mezelf overgeven ......haha tja..... ik ben zo'n controle freak ...maar goed. Dat zal dan wel weer mijn leer fase zijn ;).

Heel fijn dat jij me een antwoord hebt gegeven.
Dank je wel groetjes en veel liefs Vlindertuin
« Laatst bewerkt op: december 14, 2013, 00:56:40 am door VlinderTuin »

marianne

• Master lid
  • begin met de voordelen en verwerk de nadelen
« Reactie #3 Gepost op: december 17, 2013, 12:59:53 pm »
we denken dat we voor een nieuwe uitdaging staan, staven 2, iedere dag is immers weer een nieuwe uitdaging.
omdat we niet zeker zijn van onszelf, willen we ons laten leiden.
we willen dan vaak dat de kaarten kiezen.

de dood geeft immers aan dat een nieuw begin eraan komt, maar dat nieuwe begin kunnen we pas beginnen als het oude is begrepen en zodoende hebben kunnen afsluiten.
maar is het oude begrepen, hebben we van onze ervaringen geleerd?
de toren geeft aan dat we door het stof heen moeten, om te kunnen begrijpen, af te sluiten en zo verder te gaan.
de gehangene laat zien dat we een stapje terug moeten doen.
om verder te gaan wordt aan ons gevraagd een opoffering te doen wat van grote waarde is.
dit dient vrijwillig te gebeuren, opdat men kan beseffen dat men iets kwijt kan raken en er iets ander waardevols voor terug zal kunnen krijgen.

5-7-1972 geeft aan dat je een kreeft bent, een waterteken, kreeften zijn heel gevoelige mensen, die moeilijk kunnen loslaten, ook gezien je persoonsgetal 4.
mensen met persoonsgetal 4 zijn geduldig, kieskeurig en hebben een weloverwogen levenswijze.
zij zijn vriendelijk en vasthoudend.
vaak willen zij ook de touwtjes in handen hebben.

VlinderTuin

• Junior lid
  • **
« Reactie #4 Gepost op: december 23, 2013, 03:26:57 am »
Hoi Marianne,

Super bedankt voor je uitleg :D. Hier ben ik heel blij mee.
En ja ik heb graag de touwtjes in handen. En ja ik heb heel veel moeite met loslaten. haha :).
Tja ..ik kijk ook veel te veel terug naar het verleden. kan moeilijk afstand nemen. Dat maakt het voor mij dan ook zo moeilijk om keuzes te maken ik blijf vaak hangen in twijfel waardoor ik hoop dat anderen of de website met de tarot kaarten mij een antwoord kunnen geven. En dan nog blijf ik twijfelen :).
Maar de kaarten verschillen erg op de website de laatste tijd vaak zwaarden tien en dood. Het hart met zwaarden had ik vandaag twee keer bij een legging in de toekomst.
Maar ook hele positieve kaarten zoals bekers 10 de aas. van alles.
Als voorbeeld net even een nieuwe kaart gelegd bij Keltisch kruis waar een uitleg bij staat. die nu aardig positief was moet ik zeggen maar dat zal je altijd net zien :). Normaal heb ik er nog andere kaarten bij zitten die ik nu niet zie en normaal heb ik af en toe een aas erbij zitten maar nooit geen twee in een kaart legging. Ik kan ze zelf niet lezen. Dus ik pak meestal de kaarten met uitleg. (deze uitleg die erbij stond heb ik erachter gezet).

1. zwaarden page - Geef jezelf voldoende de tijd om een beslissing te nemen.
2. Kelken Aas - Geniet van deze tijd en sta open voor alle prettige dingen. Vertrouw er maar op dat wat je nu bezighoudt, de moeite van je tijd en aandacht waard is.
3.Zwaarden vijf - Op de een of andere manier heeft iemand je gekwetst. Achterhaal wat jouw zwakke plek is en probeer het om te zetten in kracht.
4. Zwaarden koning - Ga moeilijke beslissingen niet uit de weg. Hak de knoop door, en doe dit op een verstandige, gewetensvolle en rechtvaardige manier.
5.Zwaarden zes - Je voelt je veel beter wanneer je jezelf de gelegenheid geeft om zo nu en dan eens rustig adem te halen.
6. De hogepriesters - Sta open voor onverklaarbare gebeurtenissen binnen of buiten je zelf, vertrouw op je intuïtie en probeer bewust te maken wat zich op een onbewuste manier aan je opdringt. Wees er niet bang voor.
7.Staven ridder- Wat er ook op je weg komt, stort je er met durf en enthousiasme in. Gebruik je energie om lekker aan de slag te gaan.
8. De geliefden - Stel je open voor je groeiproces, denk eerst goed na en neem geen overhaaste beslissingen.
9. Staven aas - Probeer je te richten op één of hoogstens twee dingen tegelijk.
10. Staven vijf- Zet je in, ondanks je eventuele angsten, voor de verwezenlijking van je plannen. Ontdek wat je waard bent.

Maar bedankt voor de uitleg die je hebt gegeven daar kan ik wel wat mee :). En mooi dat erbij het Catherina web al de uitleg bijstaat daar kan ik ook wat mee :) Aangezien ik ze zelf niet kan lezen, misschien ooit :)
Knuffel Vlindertuin :)

« Laatst bewerkt op: december 23, 2013, 03:40:02 am door VlinderTuin »

VlinderTuin

• Junior lid
  • **
« Reactie #5 Gepost op: januari 02, 2014, 01:13:08 am »
Was net deze reactie nog even terug aan het lezen Marianne naar aanleiding van wat ik vandaag voelde naar 00.00 uur en de dagkaart staven vier waar ik bij de dagkaart al uitvoerig heb beschreven hoe blij ik daarmee was hoe verlossend dit voelde. En als ik dan nu nog eens jouw uitleg lees Marianne dan denk ik hoe toepasselijk is dan toch weer jouw tekst:" maar is het oude begrepen, hebben we van onze ervaringen geleerd?".

Soms goed om dingen terug te lezen :).
 :-* Vlindertuin

marianne

• Master lid
« Reactie #6 Gepost op: januari 02, 2014, 18:35:30 pm »
staven 4 heeft ook te maken hoe je je naar anderen profileert...
voel je je verheven, of ben je net [te] onderdanig naar anderen toe.....

schenk je ook genoeg [moeder] liefde aan jezelf?

kus marianne

VlinderTuin

• Junior lid
  • **
« Reactie #7 Gepost op: januari 04, 2014, 01:11:13 am »
Ik weet het niet Marianne misschien moet ik maar eens wat minder denken en wat minder met de kaarten bezig zijn. En wat meer met het hier en nu. Vandaag was niet echt een geweldige dag (3 januari) Misschien maar weer eens op de bijbel richten :). Ik had gereageerd op jouw dagkaarten ik hoop niet dat je mijn reactie vervelend vond ik zag dat je niet had terug gereageerd. Ik ken jouw uiteraard niet en ook je situatie niet. Maar ik las dat we naar ik dacht wat overeenkomsten hadden maar misschien ook niet. Hoe dan ook het was absoluut niet kwetsend bedoeld en ik hoop dat 2014 een goed maar vooral ook gezond jaar voor je word. En de wonderen zijn hoe dan ook de wereld niet uit God kan ten alle tijden helpen. Ik heb ook voor jouw een gebedje gedaan in de hoop dat het helpt  :-* ;). Groetjes en veel liefs Vlindertuin :).

marianne

• Master lid
« Reactie #8 Gepost op: januari 04, 2014, 14:56:20 pm »
we moeten blijven geloven in het positieve, alles komt goed, zeg ik steeds maar weer.
gisteren heb ik mijn laatste chemokuur gehad, en ben best beroerd.
maar ik weet dat vanaf de volgende week mijn weerstand weer sterker gaan worden.
meer weerstand, meer kracht en daarbij gaat de zon een steeds hogere positie aannemen aan de hemel, de stralen zullen weer langzaam warmer worden en kunnen ons weer veel beter gaan bereiken.

dikke kus, marianne

VlinderTuin

• Junior lid
  • **
« Reactie #9 Gepost op: januari 05, 2014, 01:36:25 am »
Hoi Marianne, Ja de chemo is echt een hel maakt veel kapot. Maar gelukkig ook de kwade kanker cellen ik had naar de taxus chemo helemaal geen kanker cellen meer het was helemaal terug naar 0. En dat weet ik heel zeker omdat bij mij de tumor zo groot was met een uitzaaiing in de rechterlymfklier. Waardoor ze bij mij eerst met de chemo zijn gestart en daarna pas met de operatie. Dus ze hebben daarna alles wat ze hebben moeten wegnemen kunnen onderzoeken in het laboratorium waar ze geen een kanker cel meer hebben teruggevonden. Daarna wel nog voor de zekerheid bestraald. Dus ja de chemo helpt echt en daarna kun je echt weer opbloeien en je lichaam de kans geven te herstellen. Ik vul het nu wel naar de chemo kuur aan met vit C,D,E, Omega 3 en zink hoogwaardige biologische vitamines en 5 abrikozen pitten per dag. Dit doe ik nu nog steeds iedere dag. En 2 keer in de week cardio fitniss onder fysiobegeleiding. Verder om de darmen te helpen herstellen Aciforce Probioticum van Dokter Vogel, deze gebruikte ik tot zo'n 4 tot 5 weken na de chemo. En Iberogast maagdruppels om de maagwand te versterken van Steigerwald 1 flesje 1 malig daarna niet meer allemaal biologisch. Om het lichaam weer de kans te geven op te bouwen :). Succes en heel veel sterkte en bedankt dat je ondanks jouw ziek zijn toch nog steeds ook andere mensen helpt met het leggen van de tarot kaarten. Dikke Knuffel Vlindertuin :).

marianne

• Master lid
« Reactie #10 Gepost op: januari 05, 2014, 13:36:09 pm »
dank je wel vlindertuin, hier kan ik wat mee.
het lichaam heeft zwaar te verduren gehad onder de chemo.
ik slik tot nu toe alleen nog maar vit. b 12. voor mijn darmen.
veel cellen zijn daar ook kapot gemaakt.
verder wil ik ook voedingssublementen gaan slikken om de weerstand weer te kunnen gaan opbouwen.
ik heb nu nog pijn in armen en benen, ook onder in de rug[centraal zenuwstelsel] is gevoelig.
15 januari krijg ik een scan en kan gekeken worden of ik 'schoon' ben....

knuffel marianne

VlinderTuin

• Junior lid
  • **
« Reactie #11 Gepost op: januari 05, 2014, 20:17:56 pm »
Ik zal voor je duimen Marianne gaat helemaal goed komen. Vitamine B slik ik bewust niet iedere dag omdat vit. B wel goed is voor de groei van de haren en darmen maar ook weer een negatieve invloed heeft op de groei van kanker cellen een keer in de twee weken pak ik wel eens een Vit B tablet. Voor de groei van de haren is trouwens Berken haarwater erg goed :). Een oud recept maar het werkt heel goed. Een kennis van mij die ook de chemo heeft gehad heeft het zelfs door iemand van de Berkenboom vocht laten aftappen omdat het erg goed is voor de terugkeer van de haren. Maar in de winkel kun je ook gewoon Berken haarwater kopen dat gebruik ik ook :). Succes duim voor je voor 15 januari dat alles schoon is groetjes en veel liefs Vlindertuin  :-*

PS; De Voedingssuplimenten die ik gebruik koop ik gewoon bij een biologische reform winkel want het kruitvat of zo dat heeft totaal geen zin. Mijn vit. C tablet is bv 1000mg en biologisch. Maar bij een Apotheek zijn uiteraard ook hoogwaardig producten daar haal ik altijd mijn vitamine E tabletten.
« Laatst bewerkt op: januari 05, 2014, 20:29:56 pm door VlinderTuin »