legging rond mijn relatie

Gestart door yuklom, december 05, 2013, 23:15:25 PM

yuklom

ik ondervind momenteel wat problemen in mijn relatie en deed hiervoor een legging, dit is wat ik kreeg

schip

vogels                              weg                            ruiter

brief                   anker                          op PK de heer                  hart            toren

tuin                                   huis                            sleutel

klaverbladen

kan iemand mij helpen met de duiding aub?

Eva_84

Dag Yuklom,

Ik weet niet wat er juist speelt in je relatie; maar dit is wat ik in de kaartjes zie:
In het verleden heb je nieuws gekregen waarover je veel gepiekerd hebt, en ook met vrienden erover gepraat. De heer en jij hebben een andere visie over iets, en raken er niet uit. Het lijkt alsof jullie beiden een andere weg opgaan en elkaar ergens onderweg kwijt aan het raken zijn. Toch zijn de kaartjes onder jou vrij positief, er is wel degelijk geluk en blijdschap in huis. Maar ik denk dat jullie wel bewuster voor mekaar moeten kiezen, tijd vrijmaken en actief aan de relatie werken om tot een oplossing voor jullie probleem te komen, eventueel met behulp van een externe persoon.
Laat maar weten of je er iets in herkent, en ik duim dat jullie eruit komen.
Grtjs :)

yuklom

hoi Eva
bedankt voor je duiding, ik kan er heel veel in herkennen;
ik heb hem zo'n 6 maand geleden leren kennen maar er is een heel groot leeftijdsverschil tussen ons en daar heeft hij veel problemen mee, wat ons regelmatig uiteen drijft, vooral door de reacties van de buitenwereld want wij tweeën samen verstaan elkaar perfect.
We zitten momenteel vast in een spel van aantrekken en afstoten, als ik afstand neem komt hij terug en omgekeerd, de relatie kan niet volgens hem en toch is er een enorm groot gevoel van pure liefde tussen ons, heel verwarrend allemaal.
Toch kan hij me niet loslaten en er is steeds weer contact, ik word er helemaal gek van.
Ik hoop dat we in de toekomst een oplossing vinden want hieraan ga ik kapot
groetjes Yuklom