Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Mineralen

Gestart door Sweetie, december 03, 2013, 06:54:08 AM

Sweetie

Goeie morgen ,

Ik had een fles in mijn hand met aan de fles een tuitje die ik in mijn mond stak , was precies iets om in verdoving te raken ..maar ik werd niet verdoofd , ik zat in een stoel zoals bij de tandarts ..

Ik ging naar toilet in een ziekenhuis en mijn enkellaarsjes lagen op de grond voor het toilet , ik viel er bijna over omdat ik ze niet had zien liggen , ik wou het licht aansteken maar er was geen licht enkel een ventilator die begon te draaien , dat dingetje zat in het knopje van het licht, het was er niet pik donker want ik zag de knopjes waar ik moest op drukken , er stond ook een wasbak en ook daar was er een knopje om het licht aan te steken maar ook daar schoot een ventilatortje in gang ..

Opeens was ik naakt en had enkel een witte grote handdoek rond mijn lichaam, we staan bij een kraampje op de markt met stenen en mineralen en wierook stokjes .. ik zag er eentje in de vorm van een hart de grote van een hand , de steen was doorzichtig en er zat een vogeltje in , ik was gek op die steen en vroeg hoeveel het moest kosten en hij zei 10 â,¬ ik schrok omdat het zo goedkoop was , ik had geen geld op zak en ik vroeg de man of hij het voor mij aan de kant wou leggen, er waren 2 dames met mij mee ik vroeg hen of ze me het geld konden lenen , aan een ander kraampje had ik een zwarte steen met witte vlekjes op, heel mooi hij was langwerpig en smal , iets groter dan mijn hand , er stond iets in geschreven maar weet niet meer wat , ook witte / beige balletjes en roze mineralen ,de stoel was leeg maar toen kwam de vrouw van achter een gordijn , ze zet zich op de stoel en we zeiden haar dat het teveel geld was .. ik geloof dat het 30 â,¬ of 35 â,¬ was voor de steen / mineraal , ik zei aan de vrouw naast mij dat het een priesteres was , die dame verstond dat niet en ik legde uit dat ze een heks was maar de hoogste van de heksen , ze had ook haar lang kleed aan die een priesteres aan heeft voor rituelen .

Suzy

heleen

Lieve Suus.

Moeilijke droom, er gebeurd enorm veel. Onrust lief Suusje, iets wat ik de laatste tijd erg bij je voel. De zwaarden ridder op zijn koppie periode. Het rondrennen, en niet tot rust komen.

Citaat van: Suzy op december 03, 2013, 06:54:08 AM

Ik had een fles in mijn hand met aan de fles een tuitje die ik in mijn mond stak , was precies iets om in verdoving te raken ..maar ik werd niet verdoofd

de zuigfles, behoefte aan geborgenheid/veiligheid. Bevredigen van zuigbehoefte, een baby-reflex. Je wilt verdoofd raken, maar je raakt niet verdoofd. En je beland op een stoel zoals bij de tandarts, een soort andere uiterste.

Citaat van: Suzy op december 03, 2013, 06:54:08 AM
ik wou het licht aansteken maar er was geen licht enkel een ventilator die begon te draaien , dat dingetje zat in het knopje van het licht,

Je wilt licht, maar je zet een ventilator aan. Koude lucht Suus. (zwaarden)

De markt vind ik een heel moeilijk stuk. Er gebeurd daar zoveel. Je ziet mooie stenen, 1 steen met een vogeltje. (Je kunt het vogeltje zien, maar het vogeltje kan er niet uit, mijn dochter had vroeger een zeepje met een hondje, daar doet dit mij aan denken, wij hebben in deze periode ons flink gewassen om het hondje te bevrijden, ik zou het vogeltje willen bevrijden, maar misschien is dat helemaal niet de bedoeling. En ook het verhaal van de Chinese nachtegaal http://www.youtube.com/watch?v=oyoySVj3Ro4) . Het kost maar 10 euro, maar je hebt geen geld  bij je. (afhankelijkheid van anderen). Dan komt er een dame die teveel vraagt voor een steen. Goedkoop/duur, waarde hechten (aan in dit geval stenen. Iets waar jij gek op bent).  In de economie wordt de prijs bepaald door vraag en aanbod. Met andere woorden "wat de gek ervoor geeft".

Dat zijn de zaken die me tot nu opvallen in de droom.

liefs
Heleen.

Sweetie

Helena ,

Hihihi ik ben sprakeloos , heb net naar het sprookje gekeken en vind het mooi  :D bedankt .. ( daar waren die Vietnam hoedjes ook alweer .. ) , heb onlangs een boek gezien over de oorlog .. zag ook die beelden , ik kreeg tranen in de ogen .. jeetje wat een raar gedoe .. ik kon huilen , tranen met tuiten , heb het dicht gedaan en dan nog eens stiekem naar de foto 's gekeken , ik dacht nog .. waarom kom je nu terug , wat moet ik weten wat moet ik ermee http://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php/topic,4248.0.html
... ik dwaal af ....
Die onrust .. de enige onrust die ik heb , betreft mijn zoon , .. ik kan mij daar onrustig bij voelen , die jongen doet zijn best , ik ben zeer dankbaar en toch ben ik bang ..onrustig .. maar hij moet zijn eigen leven leiden .. , hij weet natuurlijk niet dat ik onrustig ben ...

Ook wil ik vooruit , zoals Mary anne al aangaf , straks durf ik mijn kaarten niet meer te leggen .. zo heel erg is het niet ... niet zoals ze het aangeven , als ik de kaartjes zie zie ik een storm opkomen ..ik raak er in paniek van , zit dit onder mijn vel ???? zit de zwaarden ridder onder mijn huid .. ???

Dank je wel Helena  :-*