Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Graffiti

Gestart door janice, november 20, 2013, 08:35:01 AM

janice

Ik sta op een treinstation en vervolg mn weg , ik verlaat het station.
Maar een bekende van mij is daar nog aanwezig en ik loop terug uit nieuwsgierigheid. Tot mijn verbazing zie ik hem in een fel rode dikke winterjas en een zwarte rugzak op graffiti spuiten op de donker grijze muren van de fietsenstalling naast het station waar al oude vervaagde graffiti was te zien. (In het echt bestaat deze plek ook.) De plek aan mn linkerkant is vrij donker. Hij is driftig bezig. De kleuren geel en vooral rood komen sterk naar voren. Hij spuit iets dat wat weg heeft van een rode cirkel en een vis in 1. Hij is niet alleen, ik zie vrouwen in gele regenjassen ook met spuitbussen te keer gaan maar deze spelen een veel minder belangrijke rol in het geheel. Ze zijn ook niet echt zichtbaar bezig maar meer op de achtergrond.

Een trein rijdt voorbij en ik besluit te rennen voor de trein, net als de rest van het wachtende publiek.Daar waar de trein rijdt en stopt aan mijn rechterkant is het erg helder licht, daglicht. De trein stopt veel te ver weg van het station maar er wordt toch braaf gewacht tot iedereen het heeft gehaald en is ingestapt.

Ik kijk nog 1 keer achterom naar de bekende van mij in het wat minder belichte/schemerige gedeelte voor ik een sprint trek richting de trein. Ik zie tot mn verassing dat hij zich heeft klein gemaakt, hij zit gehurkt met zn armen om zn heen knieen geslagen naar mij met fel blauwe bijna licht gevende ogen en zn bril op te kijken terwijl ik de trein haal.

Eenmaal in de trein heb ik moeite om een zitplek te vinden, ik zit op de trap tegenover een chinees die op de grond ligt.Ik probeer zijn hoofd niet met mijn voeten te raken. De trein lijkt ook niet echt op een trein, de muren zijn deels weg en sommige treintoestellen worden met moeite bij elkaar gehouden met ongeschikt materiaal, maar het rijdt.

Ik sta op en ga elders zitten. Nu zit ik in de buurt van een jongen die naar muziek van Genesis zit te luisteren. Helaas doet zijn grijze koptelefoon het niet en luistert de hele coupe mee. Tegen mij zegt de jongen dat hij er niks aan kan doen omdat zijn hoofdtelefoon stuk blijkt te zijn.
Intuitie is verstand dat haast heeft