Wie kan mij helpen met de interpretatie van de Tarotkaarten?

Gestart door Rowena1982, november 05, 2013, 18:34:21 PM

Rowena1982

Hoi lieve leden.

Ik zou heel graag een tarotkaart legging willen ontvangen of inzicht willen verkrijgen. Ik en mijn man hebben hier zeer grote behoefte aan.

Ik ben vorige maand bevallen van een zoon. Een dag voor het inleiden werd mijn man ziek. Vermoeden was blaasontsteking. Dus hij kreeg een kuur  voor een week daarvoor. Die is tot 2x aan toe niet aangeslagen en heeft mijn man nu een prostaatontsteking. :'( Wat voor (zware) levensles heeft hij hier uit te leren? Ik leef namelijk met de overtuiging/visie dat alles een reden heeft in het leven en dus ook ziektes.

Ik vind het heel erg voor hem en het lijkt me geen pretje om te hebben, maar onze relatie heeft hier nu ook onder te lijden. Hij heeft nu een antibioticakuur voor een maand! De eerste week van de kuur is om. Maar hij loopt al 5 weken niks anders te doen dan te zeuren en te klagen. (Ik ben gister letterlijk het huis ontvlucht omdat het mij teveel werd, werd gek van zijn gezeur)! Het kost me veel energie om hem steeds inzichten te geven. Ik loop inmiddels als aardig op mijn tandvlees en doe meer en deel alleen in het huishouden en voor de kinderen te zorgen, ik hoop alleen maar dat het gauw over is voor hem (en een beetje voor mezelf). Zodat ook hij kan genieten van onze zoon en er rust ontstaat voor mij.

Nou heb ik hem 3 kaarten laten trekken. En hij stelt de vraag; of hij snel beter wordt/mag worden.

En mijn vraag is eigenlijk: welk inzicht moet hij krijgen om beter te worden??

Zijn eerste kaart is de Hiërofant, de tweede kaart is de Koningin van Bekers, en de derde kaart is de Koning van Zwaarden.

Wie o wie zou mij willen helpen zodat er wat rust komt voor ons kersverse gezinnetje, ik heb hier zo'n moeite nog mee om dit te ontcijferen (Tarot)??
Ik ben diegene erg dankbaar voor zijn/haar inzet!

Warme groet,
Rowena

heleen

Hallo Rowena.

Allereerst Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. En ik wens de nieuwe spruit een leven vol liefde, licht, geluk en ook veel wijsheid toe. Zijn nieuwe bestaan op aarde, is een feestelijk gebeuren waarbij ik even stil wil staan. Daarom welkom aan deze lieve nieuwe wereldbewoner.

Jammer dat zijn geboorte overschaduwd wordt door de gezondheidsproblemen van je man. Wat mij wel heel erg opvalt is, dat het wordt gezien als zijn probleem, en dat zijn probleem jouw probleem begint te worden.

Je vraagt aan de kaarten welke inzichten je man moet krijgen om beter te worden, en je man vraagt wanneer hij beter zal zijn/worden. Ik weet op allebei de vragen geen antwoord, en dat zie ik ook niet in de kaartjes terug.  Ik zie wel wat anders in de kaartjes, en lees het tevens ook uit het verhaal.

Eigenlijk zitten jullie samen niet lekker in je vel. Rowena jij bent nu ongeveer anderhalf maand bevallen, dus jouw lichaam (en psyche)  is bezig te ontzwangeren, en dat kost ontzettend veel energie. Daar komt bij de gezondheidsproblemen van je man. En hoe los je dat nu op? Ik zie de hoge priester, ik zie de koningin van kelken, en de koning van zwaarden.
De hoge priester die boven de zaak wil gaan staan, de moed bij zijn onderdanen erin houdt door te prediken. De onderdanen willen graag de priester volgen, en ze geloven hem voor de volle 100%. Maar als je lichaam te moe is of pijn hebt, staat dat er rechtlijnig tegenover. Moed houden, vertrouwen houden? het wordt allemaal beter?  Wanneer dan, hoe dan? en daar kan de priester  geen antwoord op geven. Dan komen er 2 emoties tegenover elkaar te staan. De koningin kelken (de koningin van het water), die wil klagen over de pijn, want er is pijn. Daarnaast de koning van de zwaarden, die in het verstand gaat zitten, vooruit wil,  geen geklaag wil horen. Lucht en water de elementen die het verst uit elkaar staan. En hoe breng je dat tot elkaar? Helaas dat zie ik in de kaarten niet terug. Ik mis een warme kaart, misschien een kaart vol tranen. De armen om elkaar heen, en samen uithuilen kaart. Elkaar vertellen kaart, hoe moeilijk het nu is. Een dappere kaart die  vertelt met liefde dat jullie er samen uit gaan komen. Als die kaart er dan niet is, kijk dan in het wiegje, daar ligt een hele mooie toekomst kaart. Sla, naast zijn kribbe, een arm om elkaar heen, kijk elkaar aan diep in de ogen, en zeg eerlijk tegen elkaar. Moeilijk hé zoals we er nu voorstaan, maar kijk eens wat een mooie kaart wij getrokken hebben, hij die daar in het wiegje ligt. Jij hebt pijn, ik heb pijn, we voelen pijn, maar we zijn samen, en samen komen wij hier uit, en dan zullen wij samen, de inzichten, die wij samen te leren hebben, ons duidelijk worden. We weten niet wanneer, maar we weten wel dat het komt, want daar vertrouwen we op.

liefs
Heleen.

Rowena1982

Wauw, hartstikke bedankt voor je felicitatie en voor je inzicht in zijn tarotkaarten Heleen!

Ja, het begint onderrand mijn probleem te worden aangezien hij zoveel aan het zeuren is over zijn pijn/klacht. Dat kost zo ontzettend veel energie. Het vreet gewoon aan me. En dat is enorm jammer. Ik snap dat het pijn doet, maar ik zit ook met mijn herstel (ruggenprik lekkage), verzorgen van de kids en huishouden. Dit kun je er gewoon niet bij gebruiken. En dat een maand lang. Er zit nog steeds geen schot in.

Wat ook erg jammer is, is dat hij alles aan de "buitenkant" zoekt. Dus zijn werk, dan zijn het weer de financiën, en morgen is het weer het eten. Ook is hij zichzelf helemaal depressief aan het maken met verhalen van internet. Ik heb hem gezegd dat hij zichzelf niet aan anderen moet gaan meten. Want hij is niet "die ander". Hij luistert ook niet naar de arts. Maar goed, iedereen weet het bekende spreekwoord: wie niet horen wil.... ;-)

In ieder geval nogmaals heel erg bedankt voor het inzicht, het is erg herkenbaar.
En inderdaad dichter tot elkaar komen, ook al is het met zijn gezeur erg moeilijk.
Ik ga mijn best doen. :-)

Warme groet,
Rowena