Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 04, 2013, 06:42:43 AM

Sweetie

Goeie morgen
Bekers 7 - staven 9 ( op koppie )

Dromen ..fantasie maar er nog wat pessimistisch mee omgaan

DE LAST
Er wordt het nodige van je gevraagd vandaag. Dit is niet gering. Al een tijdje loop je tegen moeilijkheden aan. Diep in je is er een verlangen ontstaan om je rug te rechten. Je bent er klaar voor! Vandaag is het de diepe wens van je Ziel om je keuzes en verantwoordelijkheid alleen te nemen.


kreeft

staven negen,
afwachten en dan doorgaan  :)

grtj  :-*

Vlinder

#137

Lieve Suus,
7 bekers vol, en er zitten ook dingen tussen die niet echt zijn dat weet je

Als ik naar sraven 9 kijk krijg ik altijd het gevoel van stoerheid,
van overwinnen en er klaar voor zijn verder te komen...
Even een onbehaaglijk gevoel, maar je laat je niet echt uit het veld slaan.
liefs :D

Sweetie

Kreeftje
Alweer een droom die uitkomt ( bekers 7 ) en nu doorgaan !

Vlindertje,
Dingen die niet echt zijn , merk dat iemand nu en dan een leugentje verteld ...
Vanmorgen ja een onbehaaglijk gevoel ja , de hele dag eigenlijk al .. maar ik geef me niet gewonnen.
Bedankt Vlindertje :-*

Sweetie

Goeie morgen

De kluizenaar ( op koppie ) - staven 6

Straks duiden , nu gaan werken ..


Lief

Hoi Suus,

Tot rust komen en daarna opnieuw je doel stellen. Zelfvertrouwen hebben en weten wat je doet, dat het goed is!

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje,

Ja s' avonds tot rust gekomen en  nu terug mijn doelen gaan stellen .
Ja het zelfvertrouwen had ik wel ook het vertrouwen naar anderen toe ook
Bedankt Liefje  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

zwaarden 7 - munten 7 ( op koppie )

De Zeven van Zwaarden quote: "Ik ben tot de conclusie gekomen dat elk van ons een persoonlijke roeping heeft die net zo uniek is als een vingerafdruk - en dat de beste manier van slagen is om te ontdekken waar je het meeste van houdt om vervolgens een manier te vinden om dat aan anderen over te brengen, hard te werken en je te laten leiden door de energie van het heelal."

Munten 7 :Betekenis omgekeerde

Weer aan het werk gaan, overtuigd raken van je kracht, einde aan werkloosheid, einde aan twijfel en onzekerheid, ondanks geldgebrek toch je rijkdom kunnen zien, dankbaarheid

Deze past helemaal !

DE MEESTER
Vandaag beland je in een situatie, die je helpt om in je eigen volwassenheid en rijpheid te stappen. Durf hier daadwerkelijk ook op te vertrouwen! Angst is een slechte raadgever, evenals doemdenkerij en zwaar op de hand zijn. Ga dus vandaag een probleem niet uit de weg, maar zie deze met open ogen, eerlijk tegemoet.
Deze gelijkt dan weer op de zwaarden 7

Sweetie

Goeie morgen

staven koningin - munten 7 ( op koppie )
Zelfvertrouwen en vitaliteit , het gevoel krijgen dat ik alles aankan

DE KRUISRIDDER
Het wordt hoog tijd dat je voor je mening gaat staan. Je boosheid en onmacht tarten je al een tijdje. Gevoelens van frustratie en boosheid zijn niet langer te handhaven! Ga vandaag voor je eigen mening staan. Ga staan voor eigen overtuiging vandaag en richt je zwaard vanaf nu naar je hogere doel.

Vlinder

Lieve Suus, hoop het weekend heeft je gebracht wat je wilde,
Dikke knuffel van hier  :-*

Sweetie

Vlindertje
Ja hoor , was druk maar bevredigend
Dikke knuffel !!
Bedankt Vlindertje  :-* :-*

Sweetie

Goeie morgen

Gisteren :

zwaarden 1 ( op koppie ) - de zwaarden 6 ( op koppie )
Een nare dag gisteren

Vandaag
koning munten - staven 2

De wereld in handen hebben , doe wat je moet doen zegt de koning .. gebruik wat binnen in j zit

MARKTPLAATS DER IJDELHEDEN
Vandaag vaar je het beste door niet al te veel de diepte in te gaan. Er ontbreekt een belangrijke schakel op dit moment. Namelijk de schakel van een werkelijke, inhoudelijke verbinding in de relatie. Je beste remedie is vandaag je situatie te nemen zoals het is en je vooral bezig te houden met luchtige oppervlakkigheden.




kreeft

staven 2
je innerlijker kracht herkennen,
Je begint beter door te krijgen wat er allemaal moet gebeuren om het waar te maken. Het is niet langer dromen, maar je begint er werkelijk over nadenken.

:-* :-*

Sweetie

Kreeftje,

Ik heb ze gevonden !
Ja klopt als een bus
Bedankt Kreeftje  :-*

Sweetie

Vandaag

Staven 1 ( op koppie ) - de toren
Heel raar maar ik ben nu niet bang van de toren , die schud er alle negatieve zaken uit , ik moet het gewoon anders gaan aanpakken