Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 04, 2013, 06:42:43 AM

Sweetie

Goeie morgen ,

De hoge priester ( op koppie ) - bekers 5


HET GEVECHT
De tijd is aangebroken om vandaag spijkers met koppen te slaan en de leiding te nemen over jezelf en de situatie. Dit, ondanks je vermoeidheid. Nu gaat het er om dat je leert om je moed in te schakelen. Het gaat er niet zo zeer om dat je wint of verliest, het gaat er nu om dat je werkelijk in actie komt.

Wat een kaarten , wat een kaarten , om moedeloos van te worden als ik het nog niet ben ...

kreeft

oei suus,

je gelooft er niet in en bent niet tevreden vandaag  :o

:-*

Sweetie

Moet iets doen dak niet graag doe achter het werk maja , hoop dat ik niet te lang moet aanschuiven ...  :(

Vlinder

Susy,
laat je humeur niet beïnvloeden of afhangen van een ander, gewoon jezelf zijn lieve meid.
Kijk ook eens om naar wat wel lekker gaat...
:-*

dameblanche

het wordt tijd dat je in actie komt, je doelen proberen te gaan bereiken ,hiertoe zul je gebruik moeten maken van je innerlijke bronnen, deze heb je de laatste tijd niet meer geraadpleegd, omdat je er de energie niet meer voor hebt gehad, je doolde maar wat rond, terwijl je je eigen leermeester bent.
je zult moed moeten tonen door voor je mening op de gaan komen.
loop daar niet steeds voor weg, men loopt zo al jaren over je heen.

Sweetie


Vlindertje,
Nee , mijn humeur was tip top , alweer veel gelachen op het werk , het voelt daar goed aan .. ik ben daar echt gerespecteerd  en gewaardeerd en dat is een boost ..
Trek geen negativiteit aan
Bedankt lieve Vlinder  :-*

Mary anne ,
Ik ben aan het werk , ook aan mezelf , ik voel me eigenlijk wel goed en ik gebruik mijn innerlijke krachten , het is om er bewust mee om te gaan , ja mijn energie was aan de lage kant en ik heb echt moeten leren omgaan met de situatie , het was niet makkelijk maar ik voel dat het stilaan wel lukt , het gaat beter en beter , had zijn tijd nodig , mediteren ging wel maar niet diep genoeg ..
Ik besef dat ik veel geleerd heb de laatste tijd , ik kan bepaalde zaken beter inschatten .. das de leermeester in mezelf
Ik leer het wel om assertiever te zijn omdat ik niet meer wil doen wat een ander zegt , ik wordt dan ook op de proef gesteld zoals met die dame op het werk ..
Mary anne , bedankt  :-* :-*

Sweetie

Goeie morgen
vandaag .. geen ridder .. morgen ook niet .. ;D sta op rust ..en wil genieten 

Rad van fortuin ( op koppie ) - bekers 5 ( op koppie )


DE VALSE HALO
Je bent in een pijnlijk en moeizaam leerproces belandt. Dit is niet makkelijk! Ga vandaag aan de slag de gevoelskwesties die hier aan verbonden zijn te leren doorgronden. Kies voor onpartijdigheid. Wat een zalf op je prachtige ziel leek te zijn, openbaart zich vandaag en laat het werkelijke gezicht van vergif zien!



Sweetie

Goeie morgen
Geen zwaarden ridder vandaag .. wist ik wel  ;D

de duivel ( op koppie ) de hoge priester

Het pantsertje  laten zakken zegt de symbolon , kijk naar jezelf , wat speelt er daarbinnen af , volg je eigen stem

DE SLAAP VAN DOORNROOSJE
Vandaag is het moment aangebroken om in subtiele beweging te komen. Zoek de informatie waar je naar op zoek bent in jezelf vandaag en niet in de buitenwereld! Omarm daarom de situatie waar je op dit moment in verkeerd en laat je pantsertje die je om je heen hebt gecreëerd weer zakken!

Lief

Mogguh Suus,

Iets wat manipuleert. Laat je daar emotioneel niet in meeslepen. Bevrijd je van wat jou beperkt en wat anderen van je verwachten....

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

je kunt de kracht vinden om je van onderdrukking te bevrijden, wees je eigen leermeester, gebruik de wijsheid die in je zit.

Sweetie


Liefje,
Heb het moeilijk met de manier hoe bepaalde mensen met elkaar om gaan en heeft met moederlijke gevoelens te maken , ik wil beschermen terwijl een andere hen zou uitbuiten ...
Bedankt Liefje  :-*

Mary anne,
Ik zal het proberen maar is zo moeilijk , ik zal maar mijn toverstaf uithalen
Bedankt Mary anne  :-*


Sweetie

Goeie morgen ,

staven 4 - de zon ... allemaal rechtop  :D

Genieten en nog eens genieten , kracht en harmonie

ZWIJGEN
Vandaag wordt je geleidt naar je eigen innerlijke wereld! Vandaag wordt je verteld dat er nog meer is wat je voor jezelf mag houden. De engel in jezelf verbiedt je liefdevol om geheimen te delen met anderen. Richt je naar binnen en bewaar zorgvuldig en liefdevol de kennis die je eigen is, namelijk je innerlijke stem.



Vlinder

heerlijk Susy, morgen nog zo'n dagje...

:-*

Sweetie

Vlindertje
Ja was fijn , de kerstboom staat uit , de lichtjes branden en dan kom ik in een magische wereld terecht
Ik hou dan van films van de kerstman hahaha
Bedankt Vlindertje  :-*

Sweetie

Goeie morgen,

floep .. staven 9 krachten zorgen ervoor dat ik volhou ..

munten 3 - de keizer
ik doe mijn best , kan me concentreren en ik haal het beste ervan uit deze wordt bijgestaan door de keizer die me daarin steunt

MARKTPLAATS DER IJDELHEDEN
Vandaag vaar je het beste door niet al te veel de diepte in te gaan. Er ontbreekt een belangrijke schakel op dit moment. Namelijk de schakel van een werkelijke, inhoudelijke verbinding in de relatie. Je beste remedie is vandaag je situatie te nemen zoals het is en je vooral bezig te houden met luchtige oppervlakkigheden.