Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 04, 2013, 06:42:43 AM

Vlinder

Lieve Susy,
Je zorgen maken... is iets wat  niet echt helpt, maar wel erg menselijk he..
breek er uit mied dan komen die staven rechtop en ga je gewoon genieten..

:-*

Sweetie


Mary anne,
Ja pff ik dacht vanmorgen .. laat nu even los en alles komt wel wanneer de tijd er rijp voor is .. doordat ik denk dat hij nog niet rijp is wil ik steeds verder en dieper gaan zoeken tot ik eigenlijk niet meer weet waar ik moet zoeken ..
Bedankt Mary anne  :-* :-*

Lieve Vlinder ,
Ja is het niet om dit dan wel om dat .. ik laat het wat losser , dan spant alles zo niet meer ..
Bedankt Vlindertje  :-* :-*



dameblanche

laat het inderdaad even rusten, je energiepeil is er net iets te laag voor.
even bijtanken!

kreeft


Sweetie

Goeie morgen

Ridder zwaarden ( op koppie ) - munten page

de hulp van anderen gaan gebruiken  alles weegt nog wat maar kan een lerend lesje zijn
dat hulp aanvaarden niet slecht is... integendeel


VERANTWOORDELIJKHEID VOOR DE SCHEPPING
Er staat je vandaag een vreugdevolle opdracht te wachten. Je wordt namelijk opgeroepen je te wenden tot de natuur. Je inzet voor anderen, de wereld en de natuur is vooruit gegaan! Vandaag wordt je opgeroepen dit verder te ontplooien. Verbind je nog meer met dieren, planeten en zwakkere mensen die je bescherming nodig hebben.


Vlinder

lieve suus,
Nog steeds niet voldoende energie om ten strijde te trekken?
kijk naar de kansen om je heen om het op een andere manier te doen...
Fijne dag  :-*

heleen

weer ridder zwaarden op zijn koppie lieve Suus. Zwaarden zijn gedachten. Maar ook stormachtige gedachten. Breng het tot rust Suus.
Citaat van: Suzy op november 30, 2013, 15:58:46 PM

Mary anne,
Ja pff ik dacht vanmorgen .. laat nu even los en alles komt wel wanneer de tijd er rijp voor is .. doordat ik denk dat hij nog niet rijp is wil ik steeds verder en dieper gaan zoeken tot ik eigenlijk niet meer weet waar ik moet zoeken ..
Bedankt Mary anne  :-* :-*

Je eigen omschrijving van de zwaarden ridder op zijn koppie.

heleen.

Sweetie


Vlindertje,
Ik heb een mooie dag gehad , beetje moe maar tegen wat moet ik strijden ?..
Ik heb geen zin in strijden ... heb ook iets anders aangepakt om nog vlugger mijn werk te kunnen doen .
Bedankt Vlindertje  :-*

Helena ,
ik heb hulp aanvaard , heb er zelfs gevraagd ..
Ik ben zelf te moe om nu nog te denken hihi
Bedankt Helena  :-*


Vlinder

#113
Gelukkig niet Suus,  ;)

lekker slapen en morgen gezond weer op
:-*

Sweetie

Ja Vlindertje ,
Ik ben wakker , kaartje getrokken en ..... jawel ik meen het ...

Zwaarden ridder ( op koppie ) - gerechtigheid
Nog steeds verwikkeld met ridder zwaarden , mijn gedachten in balans gaan brengen , een overzichtje maken

DE PRIESTER
Er komt vandaag een situatie op je pad waarin grote geestelijke arbeid van je verlangd wordt. Er wordt van je gevraagd terug te keren naar de bron van wijsheid en kennis in jezelf. Durf hier vandaag daadwerkelijk ook blind op te vertrouwen! Al je antwoorden liggen binnen handbereik, namelijk in jezelf.

Lief

Hoi Suus,

Tijd om het koppie leeg te schudden. Wat nuttig is erin houden en de rest weggooien.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de zwaarden ridder verschijnt vaak als een bondgenoot die je zou kunnen helpen met het oplossen van een conflikt of het overwinnen van een obstakel.
hierbij zal je rechtvaardigheid ter handen moeten gaan nemen.
gerechtigheid is naast kracht en gematigdheid een dan de 3hoofddeugden van de grote arcana.

je komt steeds weer met jezelf in conflikt, doordat je niet eerlijk naar jezelf durft te kijken

Sweetie

Liefje,
Ja , zat me wat dwars vanmorgen ( zie bij Mary anne ..
Bedankt Liefje  :-*

Mary anne ,
Ik kwam vanmorgen op het werk na een drukte van jewelste op de baan ..
Ik vroeg aan iemand iets op een heel beleefde manier .. man man .. werd ik daar even afgeblaft , ik heb 5 minuten van mijn koffie gesluuurpt om maar niets meer te hoeven zeggen .. wat die had weet ik niet hoor  ??? , heb er niet op in gegaan en ben mij tijdens de pauze op een andere plaats gaan zitten , ik zet mij altijd bij haar omdat ze niet alleen hoeft te zitten ... ja wadde ... ze mag alleen zitten hoor als het zo moet gaan .. pppffttt ik moest het eigenlijk zeggen dat ik daarmee niet gediend van ben maar heb het naast mij neer gelegd .. is niet omdat zij misschien een slechte dag heeft dat ze dit moet afreageren op anderen hé ... toch ?
Bedankt Mary anne  :-*

dameblanche

durf hierbij van je af te praten, laat het negatieve van haar jou niet beinvloeden, zeg haar, als de gemoederen wat rustig zijn geworden, gewoon wat je er van vindt en dat je haar gedrag niet goedkeurd.

Sweetie

#119
Ja zal ik doen , bedankt Mary anne  :-*
Ze heeft het waarschijnlijk wel door want ze deed van middag poes lief , ze heeft tot bij mij gekomen .. weet niet waarom , verder zegt ze niets .. geen verontschuldigingen ...