Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 04, 2013, 06:42:43 AM

Sweetie

Vlindertje,
Ik doe mijn best , maar ik ben pas wakker en mijn ogen gaan niet open .. ik ben zo moe Vlindertje  ::)
Bedankt Vlindertje  :-*

Helena,
Ik wou niet spelen .. ik ben moe , volledig mee eens , ik zou iets willen forceren maar dat lukt niet , ik weet niet of ik nog geniet  :-[, okidoki Helena , ik zal de glimlach opzetten en voelen natuurlijk , ja ik ben al een tijd onderweg en ben inderdaad al goed vooruit geraakt , ik vertrouw erop meid .. dank je wel voor de moedige woorden  :-*
Bedankt Helena  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,
ridder van de zwaarden - munten aas

Wel ik verzorg me , let op mijn gezondheid en dat zou toch wel beter moeten worden , de vooruitgang is geboekt en de vernieuwing kan ik tegemoet gaan, ik kleur mijn plaatje ...  :)


MEESTER EN LEERLING
Er staat je vandaag de opdracht te wachten werkelijk te vertrouwen wat je te bieden hebt op het gebied van kennis en levenservaringen. Dit zal je persoonlijke groei en vertrouwen in jezelf zeker ten goede komen! Vanaf vandaag ben je leerling af en er klaar voor je stappen richting het onderwijzen van anderen te volgen.

Lief

Mooie kaarten Suus,

Veel wijsheden....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de ridder van zwaarden/munten aas geeft eerder je konflikthantering aan.

Sweetie

Liefje,

Veel wijsheden.... ik ben aan het leren en leren brengt wijsheid
Bedankt liefje  :-*

Mary anne
Ja ook , ik wil alles kennen op 1 middag , twijfel veel maar blijkbaar doe ik het wel goed , ben blij dat ik leren mag .. zal mijn zegeningen tellen hihihi
Bedankt Mary anne  :-* :-*

Sweetie

Goeie morgen,

Jah ... zie ginds komt de ..
Ridder van de zwaarden ( op koppie ) - ster

alles zijn beloop laten , iets loslaten om tegen te stribbelen om zo over te gaan naar succes ...

PRIESTER
Er komt vandaag een situatie op je pad waarin grote geestelijke arbeid van je verlangd wordt. Er wordt van je gevraagd terug te keren naar de bron van wijsheid en kennis in jezelf. Durf hier vandaag daadwerkelijk ook blind op te vertrouwen! Al je antwoorden liggen binnen handbereik, namelijk in jezelf.

kreeft


Sweetie

a nee Kreeftje , hij ligt omver  :D hij ligt op zijn rug te kijken naar de ster  :D

heleen

2x achter elkaar de ridder zwaarden, rust brengen in je gedachten Suusje. gelukkig ben je geëindigd met de ster. Ik zou zeggen zet de kruiken aan de oever, steek de voetjes in het water, en ontspan, ontspan je geest. laat je gaan. laat de onrust afvloeien in  het water. Je doet het goed Suus, maak je niet druk.

Heleen.

Sweetie

Heleentje,

Ik doe hard mijn best , misschien daarom. ik twijfel , ik wil goed doen / zijn enz .. ,
ja mijn gedachten ... ik moet ze rust gunnen , ik hou me soms teveel bezig met akkefietjes
Bedankt Helena zal je raad opvlogen  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

Staven 4 ( op koppie) - maan ( op koppie)
Ik moet leren van me af te zetten , zal ik ook doen , Helena zei hetzelfde , neem voetbadje ... blijkbaar ga ik te sterk in emoties op ..en eigenlijk is het niet nodig ..


DE PARTNER
Je belandt vandaag in een zinvol leerproces. Via de ander wordt je uitgenodigd jezelf nog beter te begrijpen! Dit houdt wel in dat je vandaag uit je luie stoel mag komen om in openheid te stappen. Sta dus op en vindt de schoonheid in jezelf terug, zonder dat je de ander hier voor nodig hebt.

Lief

Kruikjes neer zoals Heleen zegt en pootjes in het water. Alles lekker weg laten spoelen....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

je werkt [te] hard om je doelen te bereiken, de staven 4 geven het bereiken van een in dit geval een spirituele mijlpaal aan, geef het iets meer de ruimte, laat het eigenlijk gewoon gebeuren.

de maan op zijn koppie wijst meer een verzet tegen het activeren van het onderbewuste aan, dat verzet kan resulteren in angst en of verwarde gevoelens.

heleen

Citaat van: Suzy op november 20, 2013, 05:30:22 AM
blijkbaar ga ik te sterk in emoties op ..en eigenlijk is het niet nodig ..

Alles wat je doet, is nodig, anders zou je het niet doen, je creëert alles zelf.
Ga op onderzoek uit wat de achterliggende gedachten voor jezelf is. Waarom doe ik dit, wat voel ik daarbij. Ga aan de waterkant zitten, en kijk uit over het meer, laat je gedachten de vrije loop, en zie de maan (je emotie) spiegelen in het water, onderzoek deze emotie. Wat wil het je vertellen. Doe dit rustig zonder druk, niet te hard willen werken, niet te zorgzaam voor iedereen willen zijn, laat de rustige waterbewegingen  maar naar jouw toevloeien, ga erin op, ga erin mee, met rust met liefde. Dan kom je thuis, thuis bij jezelf

Heleen.

Vlinder

Hoi Susy,
Op onderzoek in jezelf, maar je komt er niet echt uit.
je ondervind tegenstand maar die roep jezelf op ,
neem de tijd om te ontspannen  :D

Liefs