Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 04, 2013, 06:42:43 AM

Sweetie

Kreeftje , Believe ,

Ik ga ervoor

Vlindertje
Dat was ook letterlijk en figuurlijk te noemen , ik ben ergens heen gegaan en ze wachten op mij !
Bedankt Vlindertje  :-*

Sweetie

Goeie morgen

zwaarden 7 - zwaarden 8

En voelt ook niet zo best vandaag maar zal wel beter gaan naarmate de dag vordert zeker ..
Ppff  heb het beetje lastig , ben moe

Moonskin

Hoi Suzy,

Zwaarden 7 kan ook aangeven dat een nieuwe onderneming zich ongemerkt spoedig ontwikkeld. Kennisvergaring.. Dat je nieuwe plannen tot uitvoering gaat brengen, nadat competitie veilig is gesteld. Zwaarden 8 wil je meegeven dat ji het zelf bent die je mogelijkheden beperkt wanneer hier sprake van is. Dat je misschien je wat minder krachtig voelt doordat je zoveel hebt gewerkt aan nieuwe ontwikkelingen en ondernemingen. Ook kan Zwaarden 8 meegeven dat de verlossing nabij is, al voelt dat nu even niet zo..
Je ziet het misschien nog niet, maar het staat wel te gebeuren..

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Amai Moontje !
Wat een duiding !
Klopt helemaal .. ik kan er niets op toevoegen , ik sta versteld hahahahaaha  :D
Proficiat !!
Bedankt  :D Moontje

Sweetie

Goeie morgen

Prachtige kaarten

Kracht - ster

Ik weet als de kaart van de kracht hier staat dat ik moet opletten met mij kracht , dus rustig aan doen de komende dagen want ik zal kracht nodig hebben .. de ster wijst mij dat alles goed komt , tevredenheid zal het resultaat zijn

Lief

Prachtige kaarten Suusje,

Goed naar kaartjes luisteren. Houdt de kracht vast...

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

#21
lieve Susy,

Prachtige combinatie voor jou,
je energie goed over de dag verdelen!
Geniet er van  :-*

Sweetie

Liefje,
Amai ik ben echt doodop , heb echt krachten nodig om mijn ster te laten schijnen ..
Bedankt Liefje  :-*

Vlindertje,
Ja echt , ik ben op , geen energie meer , mijn batterij moet echt vernieuwd worden !
Bedankt Vlindertje  :-*


Sweetie

goeie middag

munten 5 - zwaarden 6

Ik voel me pfft , blijkbaar zie ik zaken niet helder , toch zal ik de oude situatie overlaten aan het verleden en zal ik het vertrek aankondigen ..

DE KRIJGER
Vandaag openen nieuwe wegen voor je. Dit betekent je alles binnen handbereik hebt om te handelen en jezelf te bevrijden uit een knoop! Maak een keuze vandaag. Dit wordt van je verwacht. Maak hier optimaal gebruik van. Dit zal je bevrijden van de persoon of situatie waar je belemmerd door wordt. Laat je geestdrift er vooral zijn.

heleen

waarom maak je het jezelf zo zwaar Susepluus. Bij ons schijnt vandaag een november zonnetje lekker naar binnen. Waarom strompel jij dan buiten door de sneeuw? Teveel gedachten door elkaar Suus. Het vermoeid je. Ik was gestopt met duiden bij de koningin pentakels. De koningin gaf aan rust. De wortels zijn in ontwikkeling, de wortels zijn in ontwikkeling, put jezelf continue niet zo uit. Laat zaken op je pad komen, als je niet hoeft te rennen, ren er dan niet achteraan. Voor wie zou je? Na de boottocht lekker naar bed met een kopje thee, en morgen bekijken waar je bent aangekomen.

liefs
Heleen.

Sweetie

Heleentje,
Ik wil gedaan hebben.
Vandaag niet veel zon gezien .. veel , heel veel geregend , het werkt op mij ..
Inderdaad vele gedachten door elkaar en dat maakt me moe !
ik ren maar stop wel vaak . kijk even alle kanten op .. en dan weer verder .. straks ren ik naar mijn bedje toe .. en morgen doe ik het rustiger aan , hoewel ik me zeker niet geforceerd heb vandaag !
Bedankt Heleentje  :-* :-*

heleen

Citaat van: Suzy op november 10, 2013, 17:49:02 PM
ik ren maar stop wel vaak . kijk even alle kanten op .. en dan weer verder ..

zelfs dat komt onrustig over, je stopt dan wel vaak, maar dan kijk je weer alle kanten op. Rust Suus, het is zo belangrijk voor jouw. Ook voor mij  ;D  probeer het Suus, je rent jezelf continue voor bij.


liefs
Heleen. :-*

Sweetie

Ik weet het meid , maar nu rust ik , heb niets te doen , straks lekker naar mijn bedje
Ik beloof het !
Bedankt Helena ke  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,
bekers 6 - zwaarden 5

Zo tegenstrijdig .. het enen goed , het andere wat minder .. geven en nemen maar mij er toch niet goed bij voelen , de druk word weggenomen ...

HET GEBREK
Vandaag wordt er van je verwacht verantwoordelijkheid voor jezelf om je leven onder de loep te nemen. Dit is geen gemakkelijke, maar geen onmogelijke taak. Je wordt opgeroepen het contact en de verbinding met jezelf eens goed onder de loep te nemen. Relativeer vandaag wat je nodig hebt en/of welke personen je kunnen dienen.

Vlinder

Susy,
Nostalgie en warme gevoelens, maar ook de twijfel over hoe je er mee om moet gaan?
Wil je iets wegduwen wat naar de oppervlakte wil komen, geef het een kans.

:-* Mooie dag gewenst!