Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 04, 2013, 06:42:43 AM

Sweetie

Halli Hallo
Ik ben eens aangeland ...  :D
een zeer goeie morgen ..

vandaag staven 3 - bekers 6
vooruit in het leven en op verkenning gaan , het is / zal gepaard gaan met geven en ontvangen van vriendschap

Suus

Vlinder

Hoi Susy,
vandaag jij weer hier en hup meteen storing op CW
Komt door de grote blijdschap denk ik. ;D
Ik ben in ieder geval heel blij  :-*

Staven 3 en bekers 6
Een dag om te verbinden, en met nieuwe ideeën aan de slag gaan,
met in acht neming van ervaringen die je rijker hebben gemaakt.

Vlinder :D


heleen

#2
Hoi Suus.

fijn je weer hier te zien. Die storing werd vast niet veroorzaakt door jouw. Maar je komt natuurlijk hier voor de kaartjes, en ik zit er al een tijdje naar te staren.
op de een of andere manier doet de man in de woestijn mij altijd denken aan caesar. Julius Caesar. Nu heb ik helemaal geen verstand van geschiedenis, nooit opgelet op school onder de les. Maar in mijn optie, en neem dat niet voor waarheid aan, heeft Ceasar Jezus tot dood veroordeeld. En dat klopt ook niet het was Herodus. Heleen, Heleen Heleen. alweer een onvoldoende voor je geschiedenis. Maar hoe kom ik dan op Ceasar, zal ik je wat vertellen Suus "I don't know" maar wat in mijn brein opkomt, wil ik toch altijd vertellen. De man op de kaart doet mij aan Caesar denken, ik weet mijn God niet wie dat is, maar wikipedia is altijd voor mensen die niet opletten in de les een uitkomst.

Gaius Julius Caesar (Latijnse uitspraak: [ˈgaːius ˈjuːlius ˈkaɪsar]?; Latijn: C·IVLIVS·C·F·C·N·CAESAR, of Gaius Iulius Gaii filius Gaii nepos Caesar; na 42 v.Chr. IMP·C·IVLIVS·CAESAR·DIVVS, of Imperator Gaius Iulius Caesar divus) (Rome, 12 of 13 juli ± 100 v.Chr. - aldaar, Iden van maart (15 maart) 44 v.Chr.) was een Romeins politicus, generaal en schrijver. Hij wordt meestal kortweg Julius Caesar of Caesar genoemd en wordt gezien als een van de machtigste mannen van zijn tijd. Hij had jarenlang de politieke macht te Rome.

Dus een man met een hele hoop macht. Hij kijkt naar de dorre woestijn.
Maar Heleen wat heeft dat met Suus kaarten te maken? En weer moet ik een antwoord schuldig blijven. Ik weet het niet. Iedereen op het forum zakt nu natuurlijk lusteloos in zijn stoel. Heleen is aan het raaskallen. En ik zit met een hoog rode kleur achter mijn computer. Dat komt wel overeen met de kleur van de mantel met de man. Maar dit kan ik toch niet publiceren? Wat nu, hoe klets ik me hier onder uit.

Carotta ontwikkelde de theorie dat de teksten over Jezus gebaseerd zijn op de levensgeschiedenis van Julius Caesar. Hij poneerde deze stelling voor het eerst in twee publicaties bij zijn eigen uitgeverij in 1988 en 1989. Vervolgens beschreef hij zijn bevindingen in twee Duitse krantenartikelen: de Stadtzeitung van Freiburg (april 1989) en die tageszeitung uit Berlijn (december 1991). Tien jaar later publiceerde hij de resultaten van zijn onderzoek in het Duitse boek 'War Jesus Caesar?' (1999). Het boek verscheen in het Nederlands onder de titel 'Was Jezus Caesar?

Nu heb ik ooit een droom gehad charotti, te lezen op CW

Citaat van: heleen op juni 25, 2012, 12:47:20 PM
Carotti is een verbastering van het Italiaanse woord carota dat wortel betekent. De wortel is belangrijk. Zonder wortel is er geen plant. Planten hebben wortels, maar mensen hebben deze ook; waar liggen jouw wortels? Waar kom jij vandaan en wat is jouw verhaal?

Je kan een plant verwaarlozen, de bladeren gaan hangen en het geheel ziet er nogal triest uit. Met mensen is het net zo. Maar de wortel is sterk. Wanneer je hebt geleerd wat er voor nodig is om te herstellen zal het beter gaan. Goede aandacht zal haar voeden en de plant gaat bloeien en groeien als nooit te voren.

Heleen.

En dan kan ik ineens wel iets met je kaartjes. De dorre woestijn, waar niets kan groeien, de scheepjes staan op droge, maar de wortel is sterk en dat komt uit op de bekers zes kaarten. De bekers zijn gevuld met mooie planten met witte bloemen. De vrouw op de beker 6 heeft haar handschoenen nog aan, Het harde werken in de tuin. De wortels die ontsproten zijn, Julius Ceasar (of de liefde van Jezus) in vorm van het kleine mannetje biedt je een beker aan. Dan hoef je lieve Suus niet verlegen naar de grond te kijken, je mag het in alle dankbaarheid aanvaarden.

liefs
Heleen.

Vlinder

Ik maakte grapjes Suus, ik hoop dat je dat wel snapt he... :D

Lief

Hoi Suus,

Wat fijn dat je er weer bent :D

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Vlindertje :D
hahaha Vlindertje , ik dacht al .. lap .. kom ik erop en de boel slaat tilt hahahaha
ben op de een of andere manier verbonden ja en nieuwe ideeën komen ..
ja zowel fysiek als mentaal !
Bedankt Vlindertje  :-*

Helena,
Ja die kijkt naar het landschap , beetje het gevoel van de bekers 8 .. op verkenning gaan , op mijn kaartjes staat hij met de rug naar me toe gedraaid en staat hij te staren naar de zee en de schepen die erop varen ( ik heb de Mary Hanson - Robert Tarot ), zijn zeilschepen , de zon breekt door de donkere wolk heen en de schepen staan in volle zon , maar inderdaad , ik kan begrijpen dat je aan Ceasar denkt   ...
Misschien is hij aan het mediteren ... de rust opzoeken om antwoorden te vinden ... ja Suus .. ben ik helemaal verdwaald in het verhaal van Helena  :)...
Ja die droom , heb ik gelezen in de tijd .. heb je het boek gelezen ? ( was Jezus Ceasar ?
Mijn wortels .. van wortels gesproken mocht het nu een toeval zijn ... ik heb gisteren 2 hyacinthen gekocht , een bol in een vaasje dat je moet opvullen met water , de onderkant van de bol moet in et water .. na 2 maand zit het vaasje vol met wortels en heb je een heel mooie goed ruikende bloem ..
Ik weet dat de tijd is aangebroken dat ik mijn bloem in volle grond moet gaan planten zodat ik meer ruimte krijg en mijn wortels verder kan verspreiden ...
De bekers 6 zegt dat er nog plaats is in de grond naast andere bloemen , ze verplanten mij Helena .. ik moet kennis gaan uitbreiden , dat gevoel heb ik althans zodat ik mee kan groeien met de tijd , zodat ik groter wordt dan het bloempje die altijd in het vaasje staat of gestaan heeft ..
en ik aanvaard het in dankbaarheid lieve Helena
Bedankt Helena  :-*

Vlindertje
:D :D :D natuurlijk snap ik het  :D :D :D

Lief
Welkom op mijn blaadje !!  :-*


Sweetie

En we gaan verder
vandaag
de dood - koningin bekers

Een einde nadert , ik ben op het einde van een cyclus zo te zien , de koningin zal me daar bij helpen

Vlinder

Lieve Susy
de kracht en gevoeligheid van de kelken dame gebruiken om het einde van deze periode vloeiend en vreugdevol te aanvaarden.

:-*

Sweetie

Vlindertje,
Deze week zal er hoogst waarschijnlijk een eind van een periode aangekondigd worden !!
Bedankt Vlindertje  :-*

heleen

lieve suus

een einde van een chaotische tijd. Op de kaart van de dood gebeurd ontzettend veel, daarin tegen zit de koningin van de pentakels rustig op haar troon. Oneerbiedig gezegd de rommel van de kaart de dood is opgeruimd de vloer is leeg. Bij de koningin kunnen de wortels van gisteren ruimte krijgen te gedijen. Wel in alle rust Suus.

liefs
Heleen.

Sweetie

Helleentje,
Ja ik verwacht nieuws en dat zal deze week binnen komen , vlug even nog de keuken schilderen hahaha..
Alles verteld een einde , de LN , Tarot , zelfs de horoscoop zegt het en ik ... ik ben 200 % overtuigd , .. gedachtenkracht zoals ons Ricca noemt !!
Ja mijn wortels ... ik haal ze uit het potteke en geef ze alle vrijheid en genieten zal ik doen ... zalig
Bedankt Helena ..  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

Vandaag een staven dagje
staven 6 - koning staven

ik kan ervoor gaan  , ik heb een heel groot vertrouwen en dit zal me lukken

Suus

kreeft


kristina1975

Suus,
Goed van je zelfvertrouwen en ga er voor
Dikke knuffel

Vlinder

Susy,
daar zit ze hoor op haar paard, onderweg bejubelt.. mooi beeld Susy
Je bent onderweg, de koning zit op zijn zetel te wachten tot je aankomt...

Geniet er lekker van  :-*