Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 04, 2013, 06:42:43 AM

Sweetie

Goeie morgen ,
bekers 9 - ster ( op koppie )

ja tis weer nie raar .. ik heb nie graag mooie omgekeerde kaarten
is tweestrijdig ..
ik ben tevreden maar er wringt precies iets ..

BEDROG
Je raakt de grip op jezelf en situaties kwijt. Dit geeft ergernissen en bovendien kost het je onnodig veel energie. Je hebt genoeg van deze chaos en je belandt vandaag in de juiste positie om tot actie over te gaan. Vermijd vandaag controlegedrag! Hierdoor wordt je flexibeler en krijg je vertrouwen in jezelf en het leven.

Dat ook nog , in de kaartjes van LN staat iets over diefstal ... :-\

Sweetie

Goeie morgen

Munten 8 - koningin bekers

HET ZWIJGEN
Vandaag wordt je geleidt naar je eigen innerlijke wereld! Vandaag wordt je verteld dat er nog meer is wat je voor jezelf mag houden. De engel in jezelf verbiedt je liefdevol om geheimen te delen met anderen. Richt je naar binnen en bewaar zorgvuldig en liefdevol de kennis die je eigen is, namelijk je innerlijke stem.

Lief

Hoi Suus,

Je talenten ontwikkelen. Soms wil je te snel, maar weet dat het gestaag komt. Hou je met jezelf bezig, zorg goed voor jezelf. Jij bent nu even belangrijk.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Oja Lief , ik ben met mezelf bezig , mag soms niet opkijken on work .... of ik zou me ergeren ..

Bedankt Liefje

Sweetie

Goeie morgen
floep  : de kluizenaar ( op koppie )
zwaarden ridder - staven page

DE MARIONET
Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie!

Moonskin

Goeiemorgen Suzy,

Kluizenaar ondersteboven: Verborgenheid, Isolatie, Angst.. Ben je misschien bang om bepaalde feiten onder ogen te zien???

Zwaarden ridder zegt je dat je vandaag met volle strijd gaat voor je eigen overtuigingen. Dapper en ambitieus treed je naar voeren met hoe jij denkt hoe het zou moeten gaan/gebeuren. Je poppelt ongeduldig het onbekende in te gaan.. Je vrijeheid en voorspoed kunnen hierdoor worden herwonnen.. Met begeleidend kaartje Staven Page laat je dan ook zien dat er een nieuw avontuur jou kant op kan komen. Een bericht wat je een nieuwe uitdaging kan gaan bieden. Bevalt het oude je niet meer dan laat Staven Page je zien dat je ook gewoon weer een andere richting kan kiezen welke je wel bevalt...
Volg je eigen overtuiging  ;)

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

dameblanche

zet de zwaarden ridder in om de kluizenaar weer rechtop te laten verschijnen.
je bent op een dood punt aangeland, wellicht wil je e gaan richten tot een leermeester of iemand die je verder zal kunnen helpen, maar...deze persoon zal slechts een afspiegeling zijn van de wijze gids en leraar die inzelf aanwezig is.....

Sweetie

Moontje,
Beetje nerveus , heb de hele namiddag op mijn kauwgom geknabbeld ..
Ik dacht nieuws te hebben maar moet een dagje wachten , nu de spanning wat het zal worden ..
Ik weet ergens wel wat de uitkomst zal zijn maar toch nog even de onzekerheid omdat het nog niet zwart op wit bevestigt wordt .. ja de staven page .. ik voel dat er iets in aantocht is .. wat weet ik niet ..
Ik zal mijn overtuigingen volgen
Bedankt Moontje voor de duidelijkheid  :-*

Mary anne
Ja ik ben bezig met hem te doen kantelen , nog wat onzekerheden en ja ... waarom eigenlijk , ik weet wat er zal volgen ..
A ... goed nieuws dus , ja maar van een afspiegeling kan je veel leren é Mary anne
Bedankt voor je fijne bezoek , ik apprecieer dit echt .. dikke kus en dikke knuffel  :-* :-* :-*

Sweetie

Goeie morgen

Vandaag ..
kracht - munten 9

Kracht kaart , iets wijst dat ik gelijk zal hebben van mijn gevoel en daardoor zal ik de kracht hebben om terug verder te doen , deze is een aangenaam voorval ( munten 9 ) waardoor ik sterker zal staan in mijn innerlijke wereld

DE SCHULD
Je bent in gevecht met jezelf en wordt vandaag bijna verpulverd tussen schuld en onschuld. Het is je opdracht te accepteren dat je beland bent in een onbedoelde daad. Besef dat vandaag het moment is aangebroken om in beweging te komen en voor jezelf en de ander alles in de juiste orde te herstellen.

Wat een averechtse kaart tegenover mijn tarots  :-\

Vlinder

Wat een mooie kaarten, ik heb ze er even bij gepakt,

Jouw innerlijke kracht straalt uit naar de omgeving,
je mag als je iets voltooit ziet, gaan  stralen en genieten.

de kaart over schuld en onschuld,
wellicht beoordeel je een situatie zo, ongemerkt en vind je de kracht te accepteren dat we gewoon wel eens een fout maken, zonder het te zwaar te maken...

Vlinder ;)

dameblanche

wat een mooie kaarten, geluk en tevredenheid laten je in je kracht staan...

kristina1975

Leukk, Marianne s bericht geniet er van. Marianne mooi om jebericht te zien :) xxx

Sweetie

Vlindertje,
Ja ze zijn prachtig
Ja en blijkbaar straal ik ..
Ik hoop op een voltooiing Vlindertje

wellicht beoordeel je een situatie zo, ongemerkt en vind je de kracht te accepteren dat we gewoon wel eens een fout maken, zonder het te zwaar te maken...
Ik heb mijn gedacht en gevoel over iets en ik kan het enkel maar accepteren , das juist , ik moet vuist in mijn zakken maken ..
Bedankt Vlindertje .. ik kan het heel goed plaatsen nu  :-* :-* :-*

Ja Mary anne
Ik hoop het , maar ik voel het nog niet onmiddellijk ...
Bedankt Mary anne  :-* :-* :-*

Believe , lieve Believe ...
Mooi dat je op bezoek komt , weet dat je altijd welkom bent hé !!
Bedankt meid  :-* :-* :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

Ja ze zijn weer weg de mooie kaartjes ..  :(

vandaag
zwaarden 8 - staven 4 ( op koppie )
Zal weer het dagje worden .. ontevredenheid , angst ... en ik heb nog niet van die van gisteren kunnen genieten ..

HET BEDROG
Je raakt de grip op jezelf en situaties kwijt. Dit geeft ergernissen en bovendien kost het je onnodig veel energie. Je hebt genoeg van deze chaos en je belandt vandaag in de juiste positie om tot actie over te gaan. Vermijd vandaag controlegedrag! Hierdoor wordt je flexibeler en krijg je vertrouwen in jezelf en het leven.

Allee ... pfff

dameblanche

het zijn je eigen emoties die je blokkeren, je piekert te veel, je ziet op die manier niet dat je toch ver gekomen bent.\de tijd is je leermeester, je wilt alles ineens!
je houdt teveel vast aan het perfecte, je denkt geen vruchten te kunnen plukken van je werk, je kunt niet genieten meer.