Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 04, 2013, 06:42:43 AM

heleen

lieve Suus.

Bekers 5 innerlijk conflict? Wat wil je Suus? Het een het ander? Je kijkt naar je verleden, je kijkt naar je heden, en misschien naar morgen. Maar wat wil je? Je rent rond, je bent druk, of je bent rustig. Maar wat wil je? Stilstaan, rennen, lopen, wandelen, liggen, zitten, misschien wel op je hoofd gaan staan. Weet je wat je wil Suus? Is dat niet het conflict waar je mee worstelt?

Heleen

dameblanche

voor je gevoel geef je meer dan je er voor terug krijgt.
maar hoe zit dat in werkelijkheid?
het is je innerlijk verlangen om respect en goedkeuring te kunnen krijgen, is het je eigen innerlijke kritieker, die je steeds maar weer dwars ligt??

lfs marianne

Sweetie

Helena,
Ja kind was vrijdag 18 jaar ...
de hele familie was erbij ( ik niet , heb geen contact met familie )en ze belde me gisteren om te zeggen hoe leuk het wel was ..
Morgen staat ook voor de deur maar ik maak me niet al teveel zorgen daarover , ik heb het heel rustig aan gedaan vandaag , ben zelfs op de bank gaan rusten van middag , dan natuurlijk verder gedaan en nu ben ik klaar .. conflict ... zal ik het goed doen .. ;D
Bedankt Helena  :-*

Hallo Mary anne wat leuk om jou te lezen !
Ja klopt ( zie Helena )
Tja .. hoe zit het in de werkelijkheid .. ik heb gezegd dat het goed was ...
ja het is mijn innerlijke kritieker , als ik het goed vind moet ik er niet over nadenken ..
Bedankt Mary anne  :D

Vlinder

pffff valt niet mee he Suusje
denk aan je  :-*

heleen

Citaat van: Suzy op november 11, 2013, 18:25:16 PM
zal ik het goed doen .. ;D

Natuurlijk Suus. Natuurlijk zal jij het goed doen. Wordt de één er niet blij van dan wel een ander, maar fout gaan, nee dat ligt niet in de optie. 8)
Lekker ontspannen Suus, en het niet te serieus nemen. Je leven hangt er niet van af. En ach als de dood om de hoek komt kijken, zien wij dat in de tarotland dat toch niet als probleem ;). Transformatie roepen wij dan, de koning ligt plat, maar de rest staat nog steeds overeind. Waar maken we ons druk om ;D Geen wolkje aan de lucht, zowel die waait wel weer over ::)
Morgen heel veel succes, en ik mail je snel weer. Groetjes aan little Susie.

kus
Heleen(tje)

Sweetie

Nee Vlindertje maar jah .. zal wel neerdwalen naar de bodem , al heb ik het wel verwerkt .. bijna  :)

Helena 
Ja hahaha , het komt dichterbij en voel toch wel wat prikkel ..maar jah .. inderdaad mijn leven hangt er niet vanaf hahaha
Dank je wel Helena .. tot morgen , laat je wel iets weten ..
Zal ik doen .. zal haar ook dikke kus geven  ;)

Suus

Sweetie

Goeie morgen

Vandaag opnieuw ...
munten 8 - bekers 6

aandacht voor het werk en er mijn aandacht aan geven , familiale gevoelens

Lief

Hoi Suus,

Toepasselijke kaart. Fijne 1e dag! Toi toi toi :-*

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

munten 8 geeft aan dat je flink aan de weg timmert, je wil er ook alle aandacht aan geven en er ook alles uit willen kunnen halen, weet je nog waar we het al eerder over gehad hebben....perfectionisme....het haalt je iets te vaak in......

Sweetie

Dank je wel Liefje  :-*

Mary anne ,
Ja letterlijk ik timmer mijn weg en haal er alles uit wat ik maar kan eruit halen

Citaat van: marianne op november 12, 2013, 15:16:32 PM
weet je nog waar we het al eerder over gehad hebben....perfectionisme....het haalt je iets te vaak in......
Absoluut  :D :D wat ben jij een kei !!  :D
Bedankt .. zal erop letten dat ik de perfectie over boord kan gooien .. allee zal het aan een haakje hangen en de zee in gooien , als het echt echt nodig is kan ik het er weer boven halen ..
Bedankt Mary anne  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,
de maan - de ster

Dat zijn de nachtkaarten , mijn hond heeft weer wat kabaal gemaakt vannacht ( heeft weer flink gehuild om 4 u en om 4.30 u ) , wekt hij mij .. moet ik alerter zijn voor iets ??
Ook gedroomd over muizen en een cavia .. eens kijken wat het te betekenen   heeft
Verder zou het toch positief zijn met de ster aan mijn zijde

Vlinder

Hallo Lieve suus
In je dromen komen soms dingen  naar boven die je nog mag verwerken, of waar je alert op moet zijn.
De maan laat ook de niet altijd eenvoudige weg door het gevoelsleven zien... op weg naar een mooie toekomst.( Ster)

liefs Vlinder

heleen

de muisje, lenormand en de maan, en ik herinner me dit stukje tekst

dat er geen vorm van kleinheid  bestaat die jou ooit tevreden kan stellen. Het staat je vrij om er zoveel te proberen als je wilt, maar het enige wat je dan doet is je thuiskomst uitstellen. Want alleen in grootheid zul je tevreden zijn, want dat is je thuis.

gelukkig zijn de muisjes uitgegroeid tot formaat cavia. De maan en de ster(ren) een prachtige combinatie Suus. Ze horen bij elkaar. De maan is de spiegel voor de sterrevrouw. Een vrouw kwetsbaar en zacht die haar goddelijke taak met liefde vervuld.

liefs
Heleen.

Sweetie

Vlindertje ,
ja ik ben er volledig mee eens Vlindertje en weet perfect waar het op slaat
Hartelijk dank mijne maatje  :-*

Helenake,

dat er geen vorm van kleinheid  bestaat die jou ooit tevreden kan stellen. Het staat je vrij om er zoveel te proberen als je wilt, maar het enige wat je dan doet is je thuiskomst uitstellen. Want alleen in grootheid zul je tevreden zijn, want dat is je thuis.

:D JA PRECIES 8!

gelukkig zijn de muisjes uitgegroeid tot formaat cavia. De maan en de ster(ren) een prachtige combinatie Suus. Ze horen bij elkaar. De maan is de spiegel voor de sterrevrouw. Een vrouw kwetsbaar en zacht die haar goddelijke taak met liefde vervuld.

JA , DAT VOND IK OOK , HEEL WEINIG KOEN ZE SAMEN IN EEN LEGGING ALS DEZE , EN MIJN TAAK ZAL IK OOK VERVULLEN  !
dank je wel Helena  :-* :-*

Sweetie

Goeie bijna middag

Bekers 4 - de magier

Merlijn wil dat ik mijn kont ophef en ervoor ga , er zijn zaken die ik anders moet gaan bekijken , ik moet er op een verstandelijke manier mee omgaan

HET GEVECHT
De tijd is aangebroken om vandaag spijkers met koppen te slaan en de leiding te nemen over jezelf en de situatie. Dit, ondanks je vermoeidheid. Nu gaat het er om dat je leert om je moed in te schakelen. Het gaat er niet zo zeer om dat je wint of verliest, het gaat er nu om dat je werkelijk in actie komt.