Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Bezoek in mijn dromen?

Gestart door Cootje8, november 03, 2013, 19:33:29 PM

Cootje8

Hoi allemaal,

Ik had laatst een droom waarin een naaste zijn ongenoegen uitte richting mij. Dit voelde zo werkelijk en ik leek zijn emoties te voelen, waardoor ik me afvraag of een (levend) persoon onbewust in je dromen kan verschijnen om zijn boodschap door te geven. Ik heb geen contact met deze persoon door omstandigheden.

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Saartje

Ricca

Hallo Saartje,

Als een naaste met wie je in het dagelijks leven geen contact hebt, in een droom zijn ongenoegen naar jou uit, bekijk je jezelf door de ogen van je eigen projecties. M.a.w. hij verwoordt alleen maar hoe je over jezelf denkt. De droom is geen boodschap van hem, maar een boodschap van jezelf aan jezelf - en over jezelf.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Cootje8

Hoi Ricca, bedankt voor je snelle reactie en zeker ook bedankt voor het mooie antwoord! Zo had ik het nog niet bekeken. Weer een mooie eyeopener!
En kan een overleden persoon in je dromen komen om een boodschap mee te geven?

Groetjes Saartje

Ricca

Citaat van: Saartje4 op november 03, 2013, 20:13:58 PMEn kan een overleden persoon in je dromen komen om een boodschap mee te geven?

Dat is wel mogelijk, maar je kunt ook gewoon over een overleden persoon dromen zonder dat er echt contact is. Het ligt er maar helemaal aan hoe de droom verloopt.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Varen

Citaat van: Ricca op november 04, 2013, 00:51:25 AM
Citaat van: Saartje4 op november 03, 2013, 20:13:58 PMEn kan een overleden persoon in je dromen komen om een boodschap mee te geven?

Dat is wel mogelijk, maar je kunt ook gewoon over een overleden persoon dromen zonder dat er echt contact is. Het ligt er maar helemaal aan hoe de droom verloopt.

Liefs,
Ricca

Goede materie om een maandag morgen mee te beginnen.

Eens stevig mijn snavel er in wroeten en voorlopig wel even zoet zijn met deze door denker.   ???

Goedemorgen al  ;D