Dagkaartje Zonnetjeinhuis

Gestart door Zonnetjeinhuis, november 03, 2013, 13:52:11 PM

Eva_84

Of het antwoord een Ja is, hangt af van welke vraag je hebt gesteld. Is het een ja/nee vraag, dan kan je een Ja als antwoord hebben. Is het de vraag waar het verlorene zich bevindt, dan is het geen ja, maar een beschrijving van de vindplaats. De kaartjes antwoorden enkel op je vraag..

Huis - maan - anker: Het kan je werkplaats in huis zijn, maar kan ook de professionele ruimte zijn waarover je het had. Ik denk dat het ergens vast steekt, geblokkeerd zit (anker).

Eva_84

Ivm je dagkaartjes:

schip, dame, vos= zeis

maan, slang, hart

schip, zon

vissen

Je gaat een nieuwe weg op (schip-dame) waarmee je ook een belangrijke knoop doorhakt ivm oneerlijkheid. Ivm het werk heb je gemengde gevoelens. Er is iets dat je nauw aan het hart ligt op werkvlak maar waar er ook wat listigheid bij betrokken is, misschien een dame die niet is zoals ze lijkt.
Op financieel vlak lijk je idd een meevaller te hebben, geld dat naar je toekomt.

Zonnetjeinhuis

Zonnetjeinhuis

mijn kaartjes voor vandaag zijn:

sleutel, beer, brief= schip

vogels , wolken, lelie

hond, kruis

hond

Hetgeen ik voor me zie is dat ik nieuwe richting ga inslaan v.w.b. een financiele koers.
Het leed dat verdriet gaf waait over.
Een vriend helpt me.
Dat is wat gebeurt momenteel, dus dat zie ik er ook in.
Of ziet iemand wat anders?
groetjes,
Zonnetje

Sweetie

Zonneke

vogels , wolken, lelie

hond, kruis

hond

Zakelijke overeenkomsten en gesprekken , veranderingen die op komst zijn en daar heb je het zwaar mee door een te verkregen bericht , er komt een ommekeer waar je bij geholpen wordt , je verliest wel een vriendschap mee

Suus

Eva_84

vogels , wolken, lelie

hond, kruis

hond

Kan het zijn dat je nieuws hebt gehad ivm financie├źn van je moeder (beer) waardoor je vader (lelie) nogal aan het piekeren is geslaan?
Een einde in een vriendschap.

Grtjs

Zonnetjeinhuis

Ohhhh, ik heb hier toch een kippenvel en ben erg ontroerd.
Suzy en Eva, jullie hebben allebei gelijk wat die vriendschap betreft.
Er is een zakelijke vriendschap die zich terug trekt omdat ik zakelijk
beslissingen heb genomen waar ze niet achter staat.
De andere was een kennis die meer wilde met me dan ik voor hem
in me heb qua gevoelens. Die vriendschap is over gegaan.

Die ommekeer is ook waar qua zakelijke overeenkomsten en gesprekken.
Ik ga met een ander beroep aan de slag bij een werk-gerelateerd persoon
op zzp basis. Ik heb gevoeld dat ik geholpen wordt; zij geeft mij de kans
opnieuw te beginnen. Ze is een menselijke engel, vind ik.

Suzy, je hebt helemaal gelijk. Eva, je hebt gelijk wat mijn ouders betreft, alleen daar
was ik me niet van bewust. Inderdaad, het is waar dat ze te maken heeft met een onverwachte financiele tegenvaller (een onderzoek in het ziekenhuis wat veel geld blijkt te kosten), dat is waar ook. En ja, mijn vader is daar vast heel ongerust over, piekeren doet hij sowieso al snel.

groetjes en heel erg bedankt!

Zonnetjeinhuis

Voor vandaag heb ik de volgende kaartjes gelegd:

ruiker, dame en zeis.

Ik zie in de kaarten de menselijke engel waar ik het over had in mijn vorige reaktie, die er voor zorgt dat er onverwacht iets gebeurd wat mij voordeel gaat brengen (werk).

En inderdaad, vandaag mag ik mijn beroep uit oefenen bij haar, een kans die zij me geeft, waardoor mijn financien er gunstig voor komen te staan. Dat hoop ik tenminste!

Na mijn ontbijt zal ik verder uitrekenen welke kaarten hierbij horen.

ruiker, dame, zeis, vogels
klaver, schip, weg
boom, ring
lelie

Volgens mij zie ik hierin de dame die klachten heeft die ik vandaag mag helpen.
Later zal de nieuwe richting die ik ingeslagen ben me geluk brengen.
De werkrelatie betreft inderdaad het welzijn/gezondheid van deze oudere goede bekende (dame).

Of???? Heb ik iets anders gezien wat er niet bij hoort?

Sweetie

Zon

klaver, schip, weg
boom, ring
lelie

een vriendin waar je steun bij vind , je komt in een omwenteling terecht waarbij je beslissingen moet gaan nemen die onverwacht staan te gebeuren , het brengt opwinding mee maar je zet door , je zal groeien in hetgeen je doet .
Op verplaatsing naar iemand waar je in contact mee staat , kan op een overeenkomst duiden in iets waar je naar handelt , je zal steun krijgen van een oudere heer .
Vader is wat ziekjes

Suus  :-*

Zonnetjeinhuis

Ha Suzy!

Die omwenteling zie ik zeker gebeuren en ik vertrouw er op dat ik erin ga groeien, wat mooi dat je dat in de kaarten ziet. Wat je me aangeeft sterkt me.
Mijn pa zal ik in de gaten houden.

Thanks,
:-*

Eva_84

klaver, schip, weg
boom, ring
lelie
Onverwachte gesprekken met een dame die je deugd doen, er wordt heel wat besproken. Een nieuwe omwenteling waar je zelf voor kiest en dat je geluk brengt. Groei binnen een contract met een overste, maar het kan nogal traag gaan. Help je een oudere persoon die problemen heeft met de ogen of handen?
:)

Zonnetjeinhuis

Citaat van: Eva_84 op maart 05, 2014, 15:57:54 PM
klaver, schip, weg
boom, ring
lelie
Onverwachte gesprekken met een dame die je deugd doen, er wordt heel wat besproken. Een nieuwe omwenteling waar je zelf voor kiest en dat je geluk brengt. Groei binnen een contract met een overste, maar het kan nogal traag gaan. Help je een oudere persoon die problemen heeft met de ogen of handen?
:)

Ha Eva, Vandaag heb ik een gesprek gehad met een vriendin en een klant. Allebei onverwacht. Best wel leuk gepraat met die vriendin. Die tweede dame was een klant. De omwenteling is er, dat is mijn carierre switch. Wie weet gaat een aanvraag v.w.b. een contract (!) groei brengen. Dat hoop ik. Die oudere persoon heeft problemen met haar handen inderdaad. Maar ik help haar met haar voeten.
groetjes en reuze bedankt,
Zonnetje

Zonnetjeinhuis

Vandaag leg ik weer de kaartjes en denk daarbij: hoe staat het ervoor met mijn lief en mij?

zon, tuin, anker= vos

beer, toren, kind

vissen, maan

lelie

een relatie met kenmerken van warmte en trouwe vriendschap waarbij ook erg opgepast moet worden.
De verhoudingen zijn zo georganiseerd dat er voor gezorgd wordt dat de kinderen er goed bij varen.
Een beschermende, zakelijke vriendschap met een oudere man.

Eva_84

Dag zonnetje,

Citaat van: Zonnetjeinhuis op maart 11, 2014, 19:12:16 PM
Vandaag leg ik weer de kaartjes en denk daarbij: hoe staat het ervoor met mijn lief en mij?

zon, tuin, anker= vos

beer, toren, kind

vissen, maan

lelie

Jullie genieten beide van de momenten samen, de uitstapjes en evenementen. maar de vos naast het anker wijst erop dat er nog geen stabiliteit is, voorzichtig zijn.
De moeder van het kind zorgt ook voor wat terugtrekking uit de relatie.
En dat zorgt voor emotionele momenten bij de heer.
Liefs

Zonnetjeinhuis

Dat genieten klopt absoluut, Eva.

De emotionele momenten bij de heer ga ik in de gaten houden.

fijne dag!

groetjes,

Zonnetje