Dagkaartje Zonnetjeinhuis

Gestart door Zonnetjeinhuis, november 03, 2013, 13:52:11 PM

Zonnetjeinhuis

Vandaag trok ik de kaartjes:

ster + ooievaar + dame=  boek
sleutel + zeis + toren
slang + dame
boek

Een goeie verandering die het gevolg is van een geleerde les.
Ik zou een oplossing moeten zoeken in het beindigen van een officiele zaak.
Oppassen voor een dame die in het geheim iets aan het uitvoeren is???
Zo'n uitleg kan dat goed zijn? Eigenlijk verwonderen mij deze kaarten.

Eva_84

Dag zonnetje,

Je wenst een nieuw begin maar daarvoor moet je eerst bij jezelf stilstaan. Eens onderzoeken, ben je wel helemaal eerlijk tegen jezelf.
Er wordt iets afgehandeld met een officiƫle instantie.
En dan de dame die oneerlijk is, iemand die leugentjes verteld en geen open kaart speelt.. kan het gaan over iemand die je kent via een studie?
Grts x

Zonnetjeinhuis

Citaat van: Eva_84 op januari 23, 2014, 21:19:59 PM
Dag zonnetje,

Je wenst een nieuw begin maar daarvoor moet je eerst bij jezelf stilstaan. Eens onderzoeken, ben je wel helemaal eerlijk tegen jezelf.
Er wordt iets afgehandeld met een officiƫle instantie.
En dan de dame die oneerlijk is, iemand die leugentjes verteld en geen open kaart speelt.. kan het gaan over iemand die je kent via een studie?
Grts x
\

Hoi Eva,
Die officiele instantie klopt.
Dat nieuwe begin, op welk gebied; v.w.b. werk is dat in elk geval wel.
Via een studie heb ik een vriendin, voor zover ik weet is zij eerlijk. Maar een andere vriendin, een beroepsmatige, vertrouw ik inderdaad niet helemaal.
Bedankt!
groetjes, Zonnetje

Sweetie

Zonnetje,
sleutel + zeis + toren
slang + dame
boek

Je bent zaken aan het uitpluizen , je bent iets aan het leren maar er komen plotse inzichten naar boven iets waarmee je te maken krijgt door een verandering door te voeren .. mocht dat wel ?
je zoekt naar zaken maar niet via een rechtstreekse weg , ziet er precies een scheiding uit van bovenaf geregeld , iets waar je niet blij mee bent

Suzy

Zonnetjeinhuis

Citaat van: Suzy op januari 24, 2014, 18:08:15 PM
Zonnetje,
sleutel + zeis + toren
slang + dame
boek

Je bent zaken aan het uitpluizen , je bent iets aan het leren maar er komen plotse inzichten naar boven iets waarmee je te maken krijgt door een verandering door te voeren .. mocht dat wel ?
je zoekt naar zaken maar niet via een rechtstreekse weg , ziet er precies een scheiding uit van bovenaf geregeld , iets waar je niet blij mee bent

Suzy

Dankjewel, Suzy

Iets aan het uitpluizen, ja, die offiicele instantie daar moet ik nog wat voor doen. Verder kijk ik naar de vakantie, ben me aan het voorbereiden daarop, dat moet ik uitpluizen, inderdaad!!  Die verandering, ik heb nog niks op het oog.  ???   Ik voel me wel afgescheiden van mijn lief.  Krijg maar geen contact. Wat is daar aan de hand?

groetjes,
Zonnetje

Zonnetjeinhuis

Vandaag trok ik de kaarten:

ster + ooievaar + anker= maan
sleutel  + ster + zon
kind + roe
hart

vandaag ben ik fijn aan het werk geweest. Straks daar verder mee.
Ik zou mogelijkheden moeten vinden om de plooien met kind glad te
gaan strijken om weer samen door te kunnen?
Zoiets?

Sweetie

Zonnetje,
ster + ooievaar + anker= maan
sleutel  + ster + zon
kind + roe
hart
Positieve veranderingen op gebied van werk , zien er mooie vooruitzichten uit , nieuwe plannen in de maak maar daar ben je nog mee bezig

Suus

Zonnetjeinhuis

Mijn vraag was, ga ik morgen (maandag) dat wat ik verloren ben terug vinden?
Deze kaartjes kwamen tevoorschijn:

ruiter + berg + kind= anker

weg + vissen + vogels

tuin + zeis

lelie

Nou, er komt nieuws over iets wat mij dwars gezeten heeft. Ik heb met mijn kind samen gezocht (zaterdag de hele dag). Het duurt even maar dan komt succes (ik vind het terug?) en aan het leed komt een eind. Onverwacht een nieuwe wending in de zaak als een persoon heeft me hulp heeft geboden.  Of zien jullie wat anders? Ik blijf het duiden lastig vinden.
groetjes en een fijne dag!

Zonnetjeinhuis

Sweetie

Zonnetje,

ruiter + berg + kind= anker

weg + vissen + vogels

tuin + zeis

lelie
Er staat tegenwerking / vertraging in de kaartjes , dus nee nog niet , het ligt erbij ( anker ) .. gaat het over een heer ?

Zonnetjeinhuis

Maar Suzy,

Ga ik het wel vinden, denk je?

Zal er weer kaartjes op leggen.

ster - sleutel - anker= vogels

kind - maan - roe

ruiker - slang

ster

Eh, ster wil toch zeggen dat je wensen uitkomen? Een sleutel, deuren gaan open, het leed is kort. Ik moet zakelijk zijn en oppassen met een cadeau wat geen cadeau is? Komt het verlorene terug of niet? Ik snap het niet.

Moet ik geloven van wel?

Eva_84

Hoi zonnetje,

Ik zou persoonlijk de kaartjes niet doortellen op zo'n vraag. Dat maakt het veel te verwarrend en geeft geen concreet antwoord op je vraag.

Wat was jouw vraag precies? Als het was: Ga ik het terugvinden?
Ster - Sleutel - Anker

Ja, je gaat het terugvinden (3 positieve kaartjes). De sleutel in het midden betekent de oplossing, het terugvinden.

Leg anders eens kaartjes met de vraag waar het voorwerp (of wat je ook kwijt bent) zich bevindt?

Groetjes

Zonnetjeinhuis

Dankjewel, Eva.

Ik ga morgen aan de slag hiermee. Wordt vervolgd.

groetjes,

Zonnetje

Zonnetjeinhuis

Vanavond nog even de dagkaartjes voor vandaag gelegd:

schip, dame, vos= zeis

maan, slang, hart

schip, zon

vissen

Nou, wat ik wel weet is dat een kennis geen kennis meer wil zijn van mij.
Dat is wat er gebeurd is vandaag. Verder zie ik aan de maan, slang, hart-combinatie het gegeven: Wees wat voorzichter met hartzaken? En gaat het de positieve kant op qua geldzaken?

groetjes,
Zonnetjeinhuis

Zonnetjeinhuis

En over de vermiste zaken. Ik heb de kaartjes gelegd: huis, maan, anker.
Betekent dat een positief antwoord? Duiden de kaartjes dat ze in het vertrek liggen waar ik deze kaartjes voor heb gelegd?

Zonnetjeinhuis

Het is wel zo dat dit het vertrek is, waar ik de kaarten op gelegd heb, waar ik behalve in woon ook soms in werk. Dat is de ruimte waar ik mijn praktijk in uitoefen (af en toe, veelal doe ik dat werk elders in een professionele ruimte) en het is inderdaad leuk werk, zoals de kaarten aangeven!
Die ruimte bedoel ik dus. Het antwoord van de kaarten lijkt een 'ja' te zijn.