Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 02, 2013, 19:25:07 PM

Lief

Duimen draaien hier ook.....
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Ik weet nog van niets , morgen bellen ze mij , denk " aan de kaartjes " te zien zal dit geen probleem mogen zijn maar het is altijd afwachten , het werkt wel frustrerend maar ik wist dat het zo is maja een mens hoopt dat ik positief nieuws mag ontvangen morgen ...

Bedankt Lady's mwa mwa mwa

Sweetie

Goeie morgen
Huis + Tuin + Ring = Kindje /  Boom
Hart - Ruiker - Klaverblad
Sleutel - Roede
Lijkkist

Het gaat weer goed thuis .. rust en zaligheid ( tuin - huis ) , er komt een groei aan , een nieuw begin waar ik kan ik groeien , ik voel me daar goed bij en brengt gelukkige gesprekken , we komen tot een oplossing om opnieuw te beginnen .

kreeft

waaw, mooie kaartjes suus  :D

Lief

Prachtige kaarten Suus,

Ik zou hier voor tekenen....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Helloow,
Hopelijk is de chauffage gemaakt? 't is anders wel koud zo, brrr!

Huis + Tuin + Ring = Kindje /  Boom
Hart - Ruiker - Klaverblad
Sleutel - Roede
Lijkkist

Inderdaad mooie kaartjes, geniet ervan :) Een goede sfeer in huis, plezier, sociale contacten ook; ergens samen naartoe? Een kind dat zich wat minder goed voelt (fysiek dan) maar dat betert snel. Een einde aan een ruzie of moeilijkere periode.
grts  :-*

Sweetie

Eva ,
Ja was redelijk laat gisteren avond maar het is gelukt , eindelijk kunnen we ons warmen , een helse dag want alles liep wat in het honderd .. maar het werkt ... oef ....
Genieten heb ik niet echt gedaan gisteren , was koud en het liep echt verkeerd af tot ze het plots gevonden hadden .
Nergens naartoe geweest had huisarrest .. ja kind voelde zich minder had ook wat problemen maar nu is het een andere dag en heb vanmorgen mijn engeltje naar hem gestuurd .
Een einde aan het gesleutel aan de kist ( verwarmingsinstallatie )  :D
Bedankt Eva  :-*

Sweetie

Goeie morgen
Wolken + Lijkkist + Klaverblad = Ster / Vissen
Vosje - Zeisen - Hond
Hart - Heer
Ster

onduidelijkheden die je niet vertrouwd , een plots nieuw begin die geluk en vooruitgang brengt , je vertrouwen in een heer waar men liefde voor voelt , een wensje voor de heer dat uitkomt ...

kreeft

 :D mooie kaartjes suusepluus (pluus, lijkt op een veertje  :D )   :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

Zeisen + Hart + Kindje = Roede /  Berg
Vissen - Ruiter - Hart
Anker - Ring -
Hart
Er komt iets onverwachts , iets dat met gevoelens te maken heeft , een liefde voor het kind die hulp nodig heeft , een hartsverbinding  die lang zal duren

kreeft


Sweetie

Dak het niet weet Kreeftje .. vandaag alweer zoiets , bij vent just hetzelfde

Sweetie

Goeie morgen ,

Zeisen + Vogels + Vrouw = Beer / Ruiter
Wegen - Boom - Lijkkist
Brief - Kindje
Huis
Opletten op de weg , zorgen en problemen met een dame , een moederfiguur of moeder van de dame , krijgt nieuws van haar , een overlijden kan erin zitten ( vrouw, beer , kist ) kan wijzen op grootmoeder.
een bericht die een nieuw begin aangeeft , een groei meebrengt en besluiten genomen worden


Eva_84

Dag Suzy,

Zeisen + Vogels + Vrouw = Beer / Ruiter
Wegen - Boom - Lijkkist
Brief - Kindje
Huis

Hopelijk geen overlijden.. Maar het gaat niet goed met de gezondheid van een oudere dame, gesprekken hierrond met of over deze vrouw, misschien ga je naar aanleiding hiervan op bezoek bij haar. Documenten ivm je kind, een brief over school?

Grtjs  :-*

Sweetie

Eva ke ,
Ik denk het , een oma is ziek gaat heel langzaam achteruit maar kweet niet of ze nog erger wordt ga niet op bezoek bij haar.
Kind is hier geweest , geen papieren voor kind , wel een brief gekregen
Bedankt Eva  :-*