Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 02, 2013, 19:25:07 PM

Sweetie

Citaat van: Lief op november 15, 2013, 09:05:11 AM
Ow Suus,

Heb je nog een logeerbed dan? Dan kom ik een nachtje slapen :-\

liefs, Lief :-* :)
Ja heb een logeerbed Liefje , die van jou zien er ook niet uit

Sweetie

Kreeftje,
Dank u wel voor het prachtige Engelenkaartje !
Zal het opzeggen vandaag
Ik ben gewoon doodmoe , heb boodschappen gedaan en op ziekenbezoek gegaan bij (voor mij ) een grote madam !

Nu rusten want ben op !

Suus

Sweetie

goeie middag
Ster + Schip + Brief = Zeisen / Vosje
Toren - Lelie - Ruiter
Kindje - Zonne
Lijkkist
Vooruitgang , aanpak en bescherming van hoger af , een onverwacht bericht zorgt dat je iets sterker in je schoenen staat , er komt blijschap na een donkere periode , een nieuw begin wordt aangegeven

Moonskin

Hoi Suzy,

Geluk mbt handelszaken waarvan je een bericht mag verwachten. Ga je dan eindelijk dat oogsten (herst) wat je heb gezaaid?? Je bent nog wat voorzichtig. Je bent gegroeid en hebt je barrieres omver geworpen. Hierdoor kunnen de goeie berichten mbt familie jou kant op komen. Voorbij gaande scheiding met gelijk weer een nieuw begin.. Het laat de zon weer schijnen in je leven en oude balast, emoties, gevoelens zal je overboord gaan gooien..

Een hele fijne dag Suzy..

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Moontje,
Ik vind het zeer fijn dat je binnen wandelt !
Bericht is op komt , een pakje nl ..  :D
Ja ik oogst wat ik zaait en ik ben inderdaad voorzichtig , mijn leventje is niets meer wat het lijkt
Er is iets gestopt en ik moet vooruit .. amai wat een duiding  :o
Prachtig Moon  :-*

Sweetie

Goeie morgen
Schip + Hart + Boom = Maantje / Boom
Brief - Vrouw - Ruiter
Tuin - Lelie
Vosje

Het lijkt nog niet helemaal voorbij te zijn , alweer het bericht , ook ivm werk , een uitnodiging bij een hoger geplaatste

Lief

Hoi Suus,

Een andere koers gaan varen qua gevoel. Het brengt groei.
Berichten op werkvlak.
Sociale contacten met meerdere.

Fijne zondag.

Liefs, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje,
Ja andere koers gaan varen .. ik ben op verplaatsing geweest , ik moet mijn gevoel draaien om een groei te ervaren .. inderdaad
Ja sociale contacten meet meerdere ook .. en berichten op werkvlak .. deze kan ik iedere dag gaan verwachten !
Hartelijk dank Liefje  :-* :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

Vrouw + Kindje +  Maantje = Klaverblad / mc=  Ring
Wolken - Ruiker -  Vissen
Beer -   Slang
Wegen
Onzekerheden of moeilijkheden met kind ,een verassend nieuw begin op het werk , meer verdienen en een gelukkig cont(r)act , stevig in mijn krachten blijven staat en dit zou wel eens nodig zijn , keuzes die ook gemaakt dienen te worden

kreeft

waaw, mooi begin van de week toch  :D

:-*

Eva_84

Goeiemorgen!

Vrouw + Kindje +  Maantje = Klaverblad / mc=  Ring
Wolken - Ruiker -  Vissen
Beer -   Slang
Wegen

Je zit in een proces om aan jezelf te werken, vernieuwingen op werkvlak die goed uitpakken en op termijn leiden naar een contract/stabiliteit. Dat geeft meer duidelijkheid, meer zekerheid op financieel vlak. Een kind dat niet helemaal eerlijk is, zich anders voordoet? Maar waardoor je het moeilijk hebt in je moederrol.
Liefs :-*

Sweetie

Kreeftje,
Ja en is goe gegaan vandaag
Bedankt Kreeftje  :-*

Eva,
Oja ik moet opeens zoveel doen en zo leer ik om aan mezelf te werken , ik weet nog niets van contracten dat zou ik binnen 14 dagen weten wat er zal / zou komen.
Kind heeft het nogal .. moeilijk gehad vandaag op werk maar ik ben super trots want hij heeft zijn moeilijkheden overwonnen
Dank je wel Eva  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

Tuin + Zeisen + Wegen = Ster /  Kruis
Lelie - Maantje - Klaverblad
Boek - Vissen
Hart
Op het werk wordt er iets van hoger af beslist en knopen doorgehakt waardoor er een besluit gemaakt wordt die geluk en succes verzekerd is , geluk met geld en een goed gevoel op werkvlak , brengt geld door prestaties

kreeft

amai suus, schoon kaartjes zelle  :D

:-* :-*

Eva_84

Goeiemorgen Suus,
Bedankt voor de feedback!

Tuin + Zeisen + Wegen = Ster /  Kruis
Lelie - Maantje - Klaverblad
Boek - Vissen
Hart

Een evenement dat niet doorgaat en waardoor je iets anders moet doen dan je wou. Een oudere persoon/overste die je helpt op werkgebied. Het werk brengt plotse inkomsten. Je ontdekt iets emotioneels, emotioneel nieuws over iemand uit je omgeving.
Fijne dag  :-*