Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 02, 2013, 19:25:07 PM

Sweetie

Blijkbaar , scheelt iets zeker  :-\

Lief

Ik snap het Suus,

Maar jouw eigen duiding staat er altijd al onder ;) Lastig om die dan niet te lezen....

Ik zal vanaf morgen eens proberen puur naar de kaarten te kijken en dan iets te duiden.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Vosje + Boek + Zonne = Anker / Ring
Huis - Berg - Lelie
Ring - Beer
Huis

Iets ontdekken of vernemen waar je even niet goed van bent. Een oudere dame uit je familie die problemen heeft. Een overeenkomst dat hieruit voortkomt (ik weet niet goed wat).
:-*

kreeft

Vosje + Boek + Zonne = Anker / Ring
Huis - Berg - Lelie
Ring - Beer
Huis

een beetje een probleem hebben met dingen die je niet weet
gaat over een ouder iemand waar je een band mee hebt,
een verantwoordelijk iemand, een moederfiguur?
komt er ergens papieren van een advocaat aan te pas? (boek-lelie)

grt  :-*

Sweetie

Bedankt om te komen kijken Liefje  :-*

Eva ,
Ja inderdaad ik kan er niet goed tegen dat mensen persoontjes uitbuiten ggrrr , de oudere dame weet ik niet maar kan echt heel goed zijn , er zijn 2 heel oude dametjes oma's die wat sukkelen met hun gezondheid , de ring en het huis kan betekenen dat het een familiale band is 
Bedankt Eva   :-*

Kreeftje,
Ja ho , iemand die iemand uitbuit .. kan daar niet goed tegen , krijg rare gevoelens in mijn buik ..
Kan oma's zijn
Van advocaat ... kwee nie maar zou kunnen er loopt nog iets ...
Bedankt Kreeftje  :-*

Sweetie

Goeie morgen

Lelie + Huis + Roede = Ruiker / Schip
Vissen - Beer - Tuin
Kindje - Anker
Vogels
Ja alweer de lelie , zal zeker mijn vent zijn , die zit met nieuwe plannen in zijn hoofd , een bijeenkomst waardoor er op verplaatsing zal moeten gegaan zijn , zal zeker goed zijn ,plannen op lange termijn en zien om ideeen op te pikken

Sweetie

Vissen + Ster + Maantje = Zeisen /  Maantje
Vosje - Vogels - Wolken
Boek - Hond
Lijkkist
Zo'n mooie kaartjes en die lopen dan over ..
Ka 1 vissen rijkdom met de sterren is innerlijke rijkdom en emoties ( maan ) , het aan en afstoten van bepaalde zaken ( maan - zeis - maan ) .
Ook iets dat niet echt te vertrouwen is en gaat over geld die de vooruitgang belemmerd , er wordt gepraat op het werk .. zal ik mijn werk kwijt raken en het daar heel moeilijk mee hebben ( zeis-maan - wolken ) kwaadsprekerij en iets wat nu verborgen is .. een einde door iets dat zal uitkomen ( boek - hond - kist )

Sweetie

Goeie morgen ,

Vrouw + Anker + Roede = Schip /  Klaverblad
Heer - Zeisen - Vosje
Klaverblad - Hart
Boek
Ankervaste relatie tussen man en vrouw , er ontstaan onverwachte zaken , knopen doorhakken en wantrouwige gesprekken , een reis zou geluk brengen , iets waar ik niet gerust in ben ( hart - vos ) , ik schrik van iets op en het raakt me ( hart zeis ) , maar er is geluk , onverwacht geluk ( zeis , klaver ) maar is nog niet geweten ( boek ) .

kreeft

dat anker wil zeggen dat je niet meer van je vent vanaf geraakt, hihi, hangt vast aan mekaar,  :D
vooruitgang in iets dat geluk brengt, (schip),

Sweetie

O maar dat vind ik nu eens helemaal niet erg !! hahaha
Net een foutje opgemerkt in de papier winkel ...
Bedankt Kreeftje  :-*

Lief

Hahahaha, zie.....

Wanneer je ervan af wilt groot probleem! Wanneer niet dan koester je toch deze kaarten :-* :-*

Jullie kloppen volgens mij heel goed, dus nooit meer laten lopen. Al moet er een looie bal aan het been ;D ;)

just kidding!!

liefs, Lief :-* :)

Sweetie

Hahahaha Liefje , ik heb er heel lang moeten op wachten maar inderdaad de bol hangt aan zijn been , maar ook zonder bol kan hij niet weg hoor , heb zijn hart gestolen ..  ;D, hij heeft het mijne .. e ik ben niet lesbisch hahaha

Lief

Hihihi ;) :D

Ik lig hier helemaal in een deuk.....

kreeft

Citaat van: Lief op december 09, 2013, 19:32:50 PM
Hihihi ;) :D

Ik lig hier helemaal in een deuk.....
;D  haha, Lief,
mooi hé,  :D