Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 02, 2013, 19:25:07 PM

Sweetie

Goeie morgen ,  :D

Muizen + Ruiter + Vosje = Klaverblad /  Toren
Hart - Beer - Ster
Schip - Zonne
Vissen

Gepieker of spijt in het hart , er komt nieuws die niet geheel op zijn plaats is maar er wordt iets rechtgetrokken die vreugde brengt en stabiliteit , een financieel succes met de zon en de vissen - schip )

Ook de beer in het midden en de ruiter erboven , misschien toch nieuws over een moederfiguur ?..

Eva_84

Muizen + Ruiter + Vosje = Klaverblad /  Toren
Hart - Beer - Ster
Schip - Zonne
Vissen

Wachten op nieuws over iets dat je nauw aan het hart ligt maar dat er maar niet door komt, kan zijn dat het gaat over een moederfiguur, maar je vertrouwt die persoon niet helemaal. Een financiƫle meevaller, heb je ergens meegedaan aan een online spel, of iets besteld via internet?

:-*

Sweetie

Evake ,
Er is zoveel gebeurd hier , vanmorgen kwam ik wat onrustig , een mega verkeersongeval gebeurd en toen het op de radio kwam sloeg mijn hart over , het eerste ogenblik was , mijn zoon .. mijn man .. ,dus de vos kwam loeren .. het tweede moment dacht ik al wat nuchter en wist ik dat ze daar niet moesten zijn ! , dan de mobiel , verandering van maatschappij , ik stuurde een bericht en t was gedaan , geen bereik meer dus kon geen bericht meer zenden naar ventje .
Ja ik heb een boek besteld op internet zondag en vandaag al ontvangen ..
Heel veel gelachen op het werk , de tranen liepen over ons wangen ..  :D
Bedankt Eva ke  :-* :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

Boom + Wolken + Wegen = Sleutel /   Lijkkist
Roede - Heer - Toren
Schip - Roede
Vosje
Een chronisch iets bij de heer , voorzorgen nemen om niet ziek te worden , strijdvaardig optreden en wikken en wegen om iets anders te gaan aanpakken maar de kat uit de boom kijken ..

kreeft

suus,
ja dat ongeval gisterochtend, pft, amai , erg  :(

onduidelijkheden voor een heer? zal iets moeten kiezen?

grtj  :-*

Sweetie

Ja verschrikkelijk ..

De heer .. ja die zal inderdaad moeten kiezen .. mai ... alweer

Eva_84

Heb het gezien op het nieuws, wat verschrikkelijk voor de mensen die erin zaten en hun families...

Boom + Wolken + Wegen = Sleutel /   Lijkkist
Roede - Heer - Toren
Schip - Roede
Vosje

Vechten tegen ziekte die wilt doorbreken. De heer heeft een keuze te maken maar weet (nog) niet goed welke weg op te gaan. Toegang tot een instantie krijgen (sleutel-toren), misschien iets ivm het werk? Wrevel met een heer die zich nadien wat terugtrekt. Iemand die zich tegen jou keert?
Grtjs

Sweetie

Eva,
Ik heb veel koortsblaasjes , dus ja ik vecht er tegen en verder komt het niet door
Ja de heer heeft iets over een andere boeg gegooid , na jaren lange klant te zijn geweest is hij op een ander gegaan ..
Inzicht tot een instantie ook ..klopt volledig
Wrevel ook .. iemand heeft eens zijn hart gelucht bij hem , iemand die te maken heeft met werk .
Geen wrevel integendeel , ik trek me wel terug van een bepaald persoon
Bedankt Eva  :D mooi gedaan !  :-*

Sweetie

Goeie morgen ,

Huis + Ster + Klaverblad = Wegen / Vosje
Tuin - Hond - Hart
Klaverblad - Wolken
Lijkkist

Gezelligheid thuis ( huis - tuin ) , vriendelijkheid ( hond ) en gelukkig gevoel ( ster - klaver hart ) , er komen wat onzekerheden opzetten omdat er een nieuw begin komt ( wolken - kist ) niet weten waar het naartoe zal leiden

Lief

Hoi Suus,

Niks aan toe te voegen :-\ Ik wou dat ik eens iets kon toevoegen....

Ik lees in jullie berichten over vreselijk ongeluk. Ik ga eens kijken of ik er iets over kan vinden.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

@ Lief: een driedubbele kettingbotsing op de autostrade, veroorzaakt door dichte mist..

@ Suus: Ook niets aan toe te voegen, geniet van de gezelligheid   :)

Sweetie

Citaat van: Lief op december 05, 2013, 11:47:16 AM

Niks aan toe te voegen :-\ Ik wou dat ik eens iets kon toevoegen....

Weet je Lief .. als ik andere topic's ga dan kijk ik naar de laatste kaartjes en dan duid ik ze , ik kijk niet naar de duidingen die anderen gegeven heeft , dat heeft een invloed op jou en kan je niet meer nadenken over je eigen duiding die je wil geven  , de duiding die ik dan geef komt puur uit mezelf , dan pas kijk ik naar de anderen die geduid hebben  :D

Sweetie

Liefje , bedankt om je bezoek  :)
Eva , jj ook bedankt en om te antwoorden natuurlijk  :)

Sweetie

Goeie morgen ,

Vosje + Boek + Zonne = Anker / Ring
Huis - Berg - Lelie
Ring - Beer
Huis
Een wantrouwen hebben , iets ontdekken waarvan moeilijkheden verwacht worden voor een moederfiguur waar een huiselijke band mee is , kan een grootmoeder zijn die in de problemen zit ..  :-\

kreeft

oeie, suus,  :-\
dingen die ge niet weet, die aan het licht komen

grtj  :)