Suzy's kaartjes

Gestart door Sweetie, november 02, 2013, 19:25:07 PM

Sweetie

Hallo
Ik ga ze er ook even op leggen ...

Kruis + Beer + Roede =  Boek / mc=  Vosje
Beer -  Boek -  Ruiter
Boom - Brief
Maantje
zal zeker een positief berichtje krijgen ivm werk ..

Galileo

Mmm, even proberen Suzy... Lang geleden trouwens! :)

Een moeilijke periode die afgesloten wordt, terug het gevoel hebben van meer in je krachten te komen en je assertiever te gaan opstellen. Iets wat op weg is in verband met documenten waaruit je kracht put. Een besluit wat meer groei gaat brengen, wie weet heeft dit met werk te maken. Even geprobeerd je kaartjes te duiden.

mieke

hallo suzy ;D wil je even mijn kaarten duiden dank je wel mieke  :-*
schip-wolken-brief=kruis:/berg
ruiker-sleutel-brief
wolken-hart
lelie         en gefeliciteerd  met  je topic suzy's kaartjes  :-*
MIEKE

Moonskin

Hoi Suzy,

Beer -  Boek -  Ruiter
Boom - Brief
Maantje

Je gaat ergens een kruis door zetten, waardoor er ruimte komt voor nieuwe ondernemingen. Met iemand bij wie je steun zoekt kan een woordenwisseling ontstaan over de steun die je vraagt. Er komen misschien geheimen aan het licht en de intentie van deze persoon zijn misschien niet helemaal oprecht. Steun en hulp mbt levensvragen die je bespreekt met iemand die bij je komt, nieuwe inzichten kunnen hieruit voortkomen. Een bericht wat naar je toekomt waar je al langere tijd op zat te wachten brengt stabiliteit en zekerheid, het versterkt ook je zelfvertrouwen.
Ik weet niet hoe het met je liefdesleven gesteld is, maar er komt ook aldoor een man naar voren...  ;D

Fijne dag...

Liefs Thea  :-*

Sweetie

goeie morgen allemaal en dank jullie om te duiden  :D :D

Dag Jo , inderdaad is een tijdje geleden .. hoe gaat het ermee ?
Ja inderdaad , een moeilijke periode wordt afgesloten en de krachten stromen binnen vooral voor ventje , die bruist van energie, en sluit de periode af door iets nieuws op gang te trekken.
Voor mij : ik denk dat er documenten op komst zijn en dat zal een groei meebrengen en ja hoor heeft met werk te maken , zal meer weten deze week ! en zal het laten weten ..
Hartelijk dank Jo  :)

Citaat van: mieke op november 03, 2013, 09:30:40 AM
hallo suzy ;D wil je even mijn kaarten duiden dank je wel mieke  :-*
schip-wolken-brief=kruis:/berg
ruiker-sleutel-brief
wolken-hart
lelie         en gefeliciteerd  met  je topic suzy's kaartjes  :-*
Mieke ,
Er komt een doorbraak in iets , en deze gaan over een bericht van een ouder persoon , die een oplossing  ( zekerheid ) brengt , een mooie periode lijkt eraan te komen je zal je zorgen kunnen laten varen en je hart zal groeien ( opengaan ) , je zal je beter kunnen uiten , je hart zal rust vinden en heeft te maken met een oudere dame waarvoor er hulp komt door een arts , ook al zal je het moeilijk hebben wat de oude dame betreft .., ben je aan het kijken om op reis te gaan .. de rust gaan opzoeken ??

Suus

Moontje , ja een einde van een periode die aanbreekt , en een nieuwe weg gaan inslaan
Weet je ( maar ik kan het nu nog absoluut niet plaatsten ) roede - boek - vos = een occulte studie !
over de geheimen kan ik nog niet zeggen , de woordenwissel ook niet .. nieuwe inzichten zijn er zeker , en ik wacht op een bericht maar deze zal in de loopt van de week maar binnen komen maar ik verwacht ook zekerheid en stabiliteit en ook zal het mijn zelfvertrouwen aankrikken .
Mijn liefdesleven is prachtig maar die man heb ik ook al zien staan .. ik ben op mijn hoede .. ik hoef geen andere  :D :D
Bedankt Moontje  ;)

mieke

dank je wel suzy ,ik ga wel niet op reis hoor en de rest zal ik maar geduld hebben ,die oudere dame zal wel mijn moeder zijn bedankt :-* :-*grt mieke
MIEKE

Moonskin

Hoi Suzy,

Heb nog heel even weer gekeken en als jij gelukkig bent met je mannetje dan kan de beer en roede dus gewoon staan voor de man in je leven waar je steun van krijgt en ervoor zorgt dat jij ook sterk in je schoenen staat bij het vormgeven en structureren van je leven.. Je ambities nastreeft en daadkrachtig te werk kan gaan. Hij steunt je dus ook door dik en dun in de groei mbt tot je werk waarvan ik denk dat je deze week een soort van bericht van krijgt..
De vos kan dan alleen maar de betekenis in deze hebben dat jullie een hechte en gelukkige familieband hebben..  :-*

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Wauw Moon !  :o

Prachtig omschreven en klopt wel helemaal !! :D

XX
Suus

kreeft

beer staat voor een krachtig persoon, of een verantwoordelijke,
Beer -  Boek -  Ruiter
Boom - Brief
Maantje
er komt iets aan je oren, iets dat je nog niet weet, maar je krijgt er bericht van , geschreven bericht, het kan  te maken hebben met werk, maar er zijn dingen die je niet weet en een onbetrouwbaar persoon

grtj  :)

Sweetie

lap  t begint al en ben nog niet begonnen  :D :D
Dank je wel meid ! hou u op de hoogte  :D

Suus

Sweetie

goede morgen

Boek + Ooievaar + Lelie = Ruiter / brief
Slang - Roede - Zonne
Hond - Wolken -
Hart
en dan komen er veranderingen , vernieuwingen die discipline zal vragen , ook positieve gesprekken , vraagt wat reorganisatie maar komt wel goe

kreeft

positieve veranderingen, maar het is heel goed, die wolkjes drijven over,
lelie staat voor iets mooie, voelt goed aan, er is bericht op komst, ge gaat van iets horen,

grtj,  :)

Eva_84

Welkom terug Suzy  :)

Boek + Ooievaar + Lelie = Ruiter / brief
Slang - Roede - Zonne
Hond - Wolken -
Hart

Je brengt veranderingen aan in je leven en krijgt daarbij steun van iemand. Misschien ook een nieuwe studie na lang wikken en wegen. Een moeilijke tijd (innerlijke strijd?) lijkt voorbij, je ervaart meer geluk, een zonnigere kijk naar bepaalde zaken. Positief nieuws en gesprekken.
Onduidelijkheden in een vriendschap zijn maar tijdelijk.

Liefs, Eva

Sweetie

Kreeftje,
Berichtje gekregen en zie veranderingen , wolken drijven inderdaad over , ben blij dat het goed gaat met een trouwe lieve vriend
Bedankt Kreeftje  :-*

Eva,
Dank je wel !
Ja er zijn wel veranderingen op komst en de steun is mijn ventje .. , studie .. ooo ik droom van studies hahaha , zolang ze spiritueel zijn maar ik moet nog beetje geduld hebben .. , deze week zal ik antwoord krijgen die een heleboel veranderingen met zich meebrengt, kaartjes geven het aan en ik geloof erin , een moeilijke tijd gaat dan voorbij .. het nieuws kan niet anders dan positief zijn ik heb al positieve gesprekken gehad ..
Een goede vriend had het blijkbaar beetje moeilijk door iets , maar dit is goed verlopen .. onduidelijkheden waren zo opgelost
Bedankt Eva  :-*

Sweetie

Goeie morgen,

Slang + Ring + Berg = Ooievaar /  Wolken
Maantje - Zeisen - Klaverblad
Wolken - Vogels
Hond
vernieuwing in een relatie , er wordt iets afgehandeld en heeft met werk te maken