Dagkaartjes Zonnetjeinhuis

Gestart door Zonnetjeinhuis, november 01, 2013, 15:40:49 PM

Zonnetjeinhuis

Hoi,

Ik heb deze dagkaarten gelegd vandaag: Zeis, slang en dame

Het lijkt of dat op de besluiten slaat die ik genomen heb, maar dat was afgelopen week.

Vandaag kreeg ik te horen wat ik per uur aan huur moet gaan betalen als
ik ga werken als pedicure bij goede vrienden van mij. De onderhandelingen heb ik even stopgezet om erover na te denken, is
het dat?

Galileo

Beslissingen nemen wat een transformatie inhoudt op vlak van gevoelens misschien? Ik probeer maar...

Zonnetjeinhuis

Ja, mijn hart liet merken dat ze er is. Tjonge, heb er pijn van gehad, dus zeker waar van dat gevoel. Ik heb het geluk gehad dat ik een op-afstand-behandeling mocht ontvangen, dat heeft me goed gedaan. De zeis symboliseert een einde is gekomen aan narigheid. Alleen er is nog wat over wat me zorgen baart. Slang kan ook staan voor zorgen?

Galileo

Slang kan misschien staan voor zorgen, zo had ik het nog niet bekeken... Slang kan ook staan voor fantasie (voor mij persoonlijk doen), het ireeƫle/het wegvluchten van de werkelijkheid...

Moonskin

Hoi Zonnetje,

Heb even je kaartjes doorgeteld:
Zeisen + Slang + Vrouw = Zeisen / mc= Lijkkist
    Ooievaar - Kruis - Schip
        Ooievaar - Schip
                Tuin

Een onderbreking mbt valse gevoelens die je krijgt bij een vrouw (denk wel dat dit te maken heeft met wat je al beschreef).. De situatie zal afgekapt worden maar hierdoor zal een nieuw begin zich aankondigen.
Veranderingen doordat je nieuwe dingen leert zullen bevordelijk zijn in je ondernemingen, veranderingen komen door zelfverkozen verdiepingen en overdenkingen waardoor je een andere weg zal gaan vinden.. Verandering, een andere koers gaan varen, kijk eens om je heen welke mogelijkheden er nog meer zijn mbt ondernemingen.. Misschien een verhuizing, verandering mbt je omgeving..

Liefs Thea  :-*

Zonnetjeinhuis

Dankjulliewel voor je reacties en Moonskin,
Wat een uitgebreide uitleg. Ik heb inderdaad nagedacht over of ik niet in een andere omgeving zou kunnen wonen.
Mijn buren hebben het niet op met mijn kat. Ik heb zelfs een dreigement ontvangen dat ik hem wel eens heel lang niet meer zou kunnen gaan zien. (Ze hebben wel eens een kar met hapjes buiten staan voor hun deur (cateringbedrijf) waar mijn kat van blijkt te snoepen.) Tjee, was er helemaal ondersteboven van.

Moonskin

Hoi Zonnetje,

Wat onzettend verschrikkelijk zeg.. Ik zou zeggen hou haar anders een tijdje binnen.. Wat vervelend en naar en dan toch dat bakje met eten buiten zetten.. Krijg helemaal de rillingen.

Ooievaar staat voor verhuizing, ooievaar en schip zelfs eventueel een verhuizing naar het buitenland.. Of een reis naar het buitenland waarvan je niet terugkeert, dus je blijft daar voor langere tijd.
De zeis in deze kan ook aangeven dat je een soort van angst hebt voor de komende veranderingen, maar het leven gaat elke dag door en elke dag brengt veranderingen met zich mee. Daar de Ooievaar en Schip beide 2x voorkomen denk ik dat de veranderingen best heftig zullen zijn, of een verhuizing verder weg zal zijn dan je nu misschien denkt, maar zeker een nieuw begin met zich mee brengen doordat je het oude achter je laat. Het is een soort lotsbestemming.. de Kruis is een karma kaart net als de Zeis.. Kruis kan staan voor iets afsluiten net als de doodskist en de zeisen kan ook staan voor iets afkappen, maar ook voor knopen doorhakken een nieuwe weg inslaan... Ach er zit zoveel in je kaartjes.
Mijn tip, ga eens goed na diep vanbinnen bij jou gevoel, wat zou jij het liefs doen, veranderen, waar zou jij het liefst een nieuwe start mee maken.. Want dat kondigen de kaartjes zeker aan.
Slang+Vrouw kan staan voor een sluwe vrouw waar je wat voorzichtig mee mag zijn... Maar kan ook staan voor een oudere dame. Of je moet jezelf niet onderschatten!! Je hebt meer in je zitten dan je denkt.

Liefs Thea  :-*