Hallo

Gestart door tantetaart, september 23, 2013, 22:03:10 PM

tantetaart

Ik ben nieuw hier. Altijd al interesse gehad in kaartlegger, maar ken der helaas niks van.
Bij het trekken van de dagkaart trok ik de heer.
Iemand verklaring aub?
Maak momenteel moeilijke periode door en mss kan ik hier t antwoord vinden?

Audrey

Goedemorgen Tantetaart,

Welkom! :)

Je hebt interesse maar zegt er niks van te kunnen.
Door te proberen om een kaart of kaarten te interpreteren, leer je het. Zo zijn wij namelijk allemaal eens begonnen. Dus zou ik zeggen, doe iets met de interesse die je zegt te hebben door die om te zetten in doen.

Als je naar de Heer kijkt, wat komt er dan zoal aan associaties en/of gevoelens bij jou op? En weet, niets is fout hé.  ;)

Hartelijke groet,
Audrey

Moonskin

Hallo Tantetaart,

Ook ik ben zeer benieuwd wat de heer in je naar boven brengt, welke gedachten en gevoelens deze meebrengt...

Soms is het misschien makkelijker om een extra kaart te trekken.. Deze kan dan eventueel wat extra informatie geven over de eerst getrokken kaart....

Succes, en echt zoals Audrey al zei, Niets is verkeerd.. Dat wat je eigen gevoel je ingeeft kan net zoveel waar zijn als dat wat een ander als gevoel erover kan zeggen.. Vaak zelfs zul je zien dat er grote raakvlakken zijn mbt de verschillende interpretaties...

Liefs Thea

dameblanche

de heer kan een aanwijzing geven dat je je mannetje zult moeten staan, de heer kan duiden dat er een verandering aankomt, waarbij je je mannetje zult moeten staan!

Moonskin

Hallo Tantetaart,

De heer staat zoals Marianne al zei voor je mannetje moeten staan, veranderingen mbt een nieuw begin dat kan gaan komen... Het kan daarnaast ook staan voor de mannelijke eigenschappen, rationeel denken, ambities die je hebt waar je iets mee zou kunnen doen, Kracht, Energie... De heer kan ook staan voor vreugde brenger...

Als de vraag die je stelt bij het trekken van de kaart over een man of relatie gaat, is het handig om nog een extra kaart te trekken omdat de man dan voor de partner, vriend e.d. kan staan en een exrta kaart zou dan kunnen uitleggen over de relatie mbt de man...

Liefs Thea  :-*