Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

In de bus

Gestart door janice, september 17, 2013, 08:51:57 AM

janice

Ik zit in een bus en een bekende (uit de laatste droom) rijd de bus. Hij zingt een vrolijk liedje of ik hoor muziek op de achtergrond. Het hele tafeleer doet me denken aan de jaren 70.

Hij stopt bij mijn oude middelbare school en loopt achter mij aan terwijl ik naar de school toe loop. Ik voel me niet gemakkelijk wanneer hij dat doet maar bang ben ik niet, maar ik voel me ook niet comfortabel.
Intuitie is verstand dat haast heeft

DroomBode

Hoi Janice,

Zie dat deze droomflard een beetje op de achtergrond dreigde te raken dus doe maar een poging:

De bus kan staan voor het collectief of je sociale omgeving (er reizen vaak dan ook meerdere mensen in een bus). Probeer voor jezelf te achterhalen wat deze 'bekende' (heb je laatste droom niet gelezen... ;)) voor jou betekent: is het een goede vriend; staat ie dicht bij jou, bewonder je hem of juist niet. Noem maar op welke karaktertrekken je je ook maar kunt herinneren, positief of negatief. Dat hij de bus, vrolijk zingend, bestuurt zegt dus ook wel wat... ;D maar aan jou natuurlijk uit te vissen, wat?

Nostalgie, de jaren 70, wat voor gevoel roept dat bij jou op? Is denk ik wel heel belangrijk om uit te vissen voor jezelf!

De bus stopt bij je middelbare school; levenslessen die men dient te leren worden vaak vertaalt naar scholen of leraren, leraressen van vroeger. In jouw geval dus de middelbare school. Dat deze 'bekende' (gids(?)) met je meeloopt kan erop duiden dat je iets van hem hebt te leren misschien? (Moet wederom aan karaktertrekken denken hierbij.) En ja... dat leren kan oncomfortabel aanvoelen omdat je immers nog niet weet wat je moet leren.

Misschien ben je er voor jezelf inmiddels achter wat deze droom je wilde vertellen, gezien je post alweer temet 1.5 maand hier staat, en heb je dus onderhand de les geleerd

groetjes,
DB

[Citaat verwijderd door Ricca. Iedereen kan de droom hierboven zelf lezen en het citeren van de hele droom is overbodig, DB.]

DroomBode

Hihi... streng doch rechtvaardig. :-*
Je hebt helemaal gelijk Ricca.

;)

janice

dank je wel droombode!
Citaat van: DroomBode op november 02, 2013, 17:38:05 PM
Hoi Janice,

Zie dat deze droomflard een beetje op de achtergrond dreigde te raken dus doe maar een poging:

De bus kan staan voor het collectief of je sociale omgeving (er reizen vaak dan ook meerdere mensen in een bus). Probeer voor jezelf te achterhalen wat deze 'bekende' (heb je laatste droom niet gelezen... ;)) voor jou betekent: is het een goede vriend; staat ie dicht bij jou, bewonder je hem of juist niet. Noem maar op welke karaktertrekken je je ook maar kunt herinneren, positief of negatief. Dat hij de bus, vrolijk zingend, bestuurt zegt dus ook wel wat... ;D maar aan jou natuurlijk uit te vissen, wat?
in het echt kom ik deze persoon ook geregeld tegen als ik reis naar werk, ik ga dus voor de sociale omgeving.
Wat betekend hij voor mij en waarom is hij de chauffeur in mijn droom? iets positiefs, iets van vroeger, dejavu maar ook angst (voor mn eigen gedrag) en afstand willen houden, ontwijken en ervoor zorgen dat ik niet in dezelfde voertuig zit waar hij in zit. Dat doe ik nu al een paar maanden.
Citeer
Nostalgie, de jaren 70, wat voor gevoel roept dat bij jou op? Is denk ik wel heel belangrijk om uit te vissen voor jezelf!
hij doet mij een beetje aan de jaren 70 denken, zelf heb ik er weinig mee
Citeer
De bus stopt bij je middelbare school; levenslessen die men dient te leren worden vaak vertaalt naar scholen of leraren, leraressen van vroeger. In jouw geval dus de middelbare school. Dat deze 'bekende' (gids(?)) met je meeloopt kan erop duiden dat je iets van hem hebt te leren misschien? (Moet wederom aan karaktertrekken denken hierbij.) En ja... dat leren kan oncomfortabel aanvoelen omdat je immers nog niet weet wat je moet leren.
misschien angst opzij leren zetten, socialer worden naar hem toe

bedankt voor de analyse
Intuitie is verstand dat haast heeft