36 kaart legging

Gestart door heleen, september 16, 2013, 20:41:34 PM

heleen

vissen- maan-   anker-   sterren-    ring-         roede-  dame-       ruiker-    boek
zeis      berg-    ruiter-    boom-       heer-       weg-     lelie-         huis-       zon
schip-   vos-      hond     kruis-         muizen-  slang-    kind         -wolken   vogels
tuin-     brief-    sleutel- doodskist-  hart-       beer-     ooievaar-  klaver-   toren.

nog nooit gedaan, maar ik ga eens proberen.

Citaat van: marianne op september 16, 2013, 16:06:04 PM
Ligt de persoonskaart in de bovenste rij, dan heeft men voor haar/zijn gevoel alles onder controlle

Daar ligt de dame,dus ik zou het gevoel hebben dat ik alles onder controle heb. Ach wat zal ik daarop
zeggen. We doen alsof! ;D

links is verleden. zeis is afgekapt, dus verleden tijd. schip vaart weg. hoewel vissen voor vermeerdering staat. Hmmm. tuin geeft weer een afgesloten gebied aan, wat natuurlijk ook overwoekerd door onkruid kan zijn. Moeilijk dat duiden.

rechts toekomst. Die is zonnig  8)  Boek kennis, dat ken ik wel van mij. ik houd van nieuwe dingen ontdekken, en leren. vogels met een bericht en de toren.

alles onder PK is heden lelie kind ooievaar. veranderingen op komst, rondom kind? naast ooievaar ligt klaver, dus vooruitgang. Hoewel er naast het kind weer wolken liggen, plus slang en muizen ervoor. Moeilijk die lenormand kaarten, Geloof niet dat ik er kaas van gegeten heb zoals de muizen. Maar wel leuk om er een keer naar te kijken. :D

Heleen

Lief

Hoi Heleen,

Ik kan je helaas niet verder helpen. Vind naar mijn eigen kaarten kijken al moeilijk met 36 van die kaarten.

Liefs, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Helena,

.. ik ga je hierbij even wat inzichten geven .. denk dat je dit nu wel even nodig hebt ..zo te zien ..

vissen   maan-   anker-   sterren-      ring-         roede-  dame-       ruiker-     boek
zeis       berg-    ruiter-    boom-       heer-         weg-     lelie-         huis-       zon
schip     vos-      hond     kruis-         muizen-    slang-    kind          wolken    vogels
tuin       brief-    sleutel-  doodskist-  hart-         beer-     ooievaar-  klaver-    toren.

Hoekkaarten : vissen ,toren,  boek, tuin
Geld door een toren , papieren die moeten opgemaakt worden , een nieuw inzicht in u naaste omgeving er moeten zaken geregeld worden in u omgeving waarschijnlijk ook met een heer te maken .

De heer ergert zich aan iets …

De dame ..jij hebt inderdaad alles onder controle, je biedt steun aan een kind ( lelie â€" kind ) , neemt het in bescherming en het kind ervaart daardoor veranderingen , het kent nog moeilijke momenten en maakt zich nog druk , thuis komt het tot nieuwe ontdekkingen .
Dame :  piekeren en piekeren , hoe je  bepaalde beslissingen hebt moeten nemen  , er ging in het verleden nogal wat spanningen in verband met het kind , in de toekomst ziet het er  redelijk goed uit , thuis komt er een zekere positieve sfeer , maar sommige zaken hebben een andere aanpak nodig , er komt ook meer inzichten door ontdekkingen , kan bepaalde terugtrekkingen gebeuren door het kind doordat het kind   het nog moeilijk heeft met bepaalde zaken , maar het kind  is bij momenten goed in loslaten

Waar is je hart Helena ?, die moet blijkbaar op krachten komen , de moedergevoelens gaan nu voor na een enge periode van doodse stilte ga je keuzes gaan maken maar het gaat de goede richting uit al heb je het nu en dan nog benauwd ..

Op gebied van relaties zit je in een tweestrijd en dien je ook hier weer keuzes e maken , ook komen er relaties ten einde …

Ben je van plan om in de toekomst te verhuizen naar een flat ?

Binnenkort zal je een bericht krijgen van het werk  indien je werkt … , daar zal iets moeilijks gaan verlopen , je lijkt ook geblokkeerd in je gevoelens , emoties waar je niet echt overweg mee kan en zo beland je in een tweestrijd .. ,
je bent zaken aan het verwerken en over een bepaalde vriendschap zal je een kruis over trekken

De berg die zal je overwinnen , er komt een eind aan die blokkering …

Liefs,
Suus

heleen

dank je Suus voor het duiden. :-*

geld door een toren die conclusie trek je door vissen en toren die op een hoek staan?
tuin inzichten
boek de papieren
ga je naar de heer toe omdat hij op de ertussen in staat, hoe trek je de conclusie dat hij geïrriteerd is, omdat muizen eronder staat.

Het klopt dat ik een  heer geïrriteerd heb rondom papieren.

de bescherming rondom het kind, door de lelie. ooievaar is verandering. Het gekke is bescherm mijn kind doelbewust minder. Ik heb juist mijn beschermlaag van het kind afgehaald. Wat het gevolg zal moeten hebben dat het kind zaken loslaat. (dame-lelie-kind-ooievaar)

hart en moedergevoelens die conclusie trek je uit hart en beer naast elkaar. en omdat de doodskist ervoor staat de benauwdheid van mij?

op het gebied van relaties zit je in tweestrijd? hoe trek je die conclusie. En dat er een einde komt aan een relatie heeft dat te maken met de zeis of met kruis?

De flat omdat er een toren op de hoek staat? Ik ben niet van plan om te verhuizen, en vooral niet naar een flat. Hoe zie jij dat het om een verhuizing zou kunnen gaan. Dat er een toren op de hoek staat, ik woon in een straat waar op ieder hoek een torenwoning staat. Dus de toren op een hoek is hier niet vreemd.

ben even gestopt met werken, ik hoop dat ik daardoor niet in de problemen kom. Hoe trek je de conclusie.
geblokkeerd in mijn gevoelens, dat heeft weer met hart te maken. of door vissen met berg?

ik trek een kruis over vriendschappen hond met kruis?

de berg zal ik overwinnen, dmv. ruiter?

Ik had deze legging gelegd omdat ik benieuwd ben hoe je conclusies kunt trekken uit deze legging, daarom de vragen. Ben erg blij met je duiding.

liefs
Heleen

Audrey

Goedemorgen Heleen,

Ik heb geen ervaring met de 36-kaartlegging. Heb het altijd ingewikkeld gevonden, maar ik wil gewoon een poging wagen om het eens te proberen. Dus sla ik volledig de plank mis, dan weet je dat.  :)

Achter je ligt een strijd of innerlijke strijd over een relatie of over je loopbaan.
Met enige passiviteit of ene gevoel van berusting uitkijken naar wat er naar je toekomt, maar gevoelens van onzekerheid steken daarbij wel eens de kop op.
Is er op het moment sprake van periodieke controles op medisch gebied (zeis-berg-ruiter-boom)? Of bezig zijn met dealen/handlen van een probleem waarvan je ziet dat er stapsgewijs verbetering in zit.
Eigen praktijk of ideeën daarover hebben.
Je proberen los te maken van een oud patroon.
Problemen rondom een kind of met verbetenheid door een probleem heen worstelen.
Een beslissing maken die bevrijdend werkt en die tot een verandering leidt dat je graag wilt.

Pfff, wat moeilijk zeg. Er zit geen lijn in mijn duiding en volgens mij zou je uit zo een legging een verhaal moeten kunnen opmaken? Goed, poging 1 zit erop. :D

Hartelijke groet,
Audrey

heleen

goedenavond Audrey

ik herken  heel veel in wat je schrijft. de strijd over een relatie die inderdaad ook gevolgen heeft voor mijn loopbaan. Maar uit welke kaarten heb je de conclusie getrokken?
ik ben inderdaad bezig met een probleem, die wel raakvlakken heeft op medisch gebied, en waarvan ik inderdaad hoop dat er verbeteringen aan gaan komen.
Ik heb daar inderdaad mijn eigen ideeën over. maar weer hoe heb je de conclusie's getrokken?
er zijn inderdaad oude patronen die doorgebroken moeten worden.
er zijn ook problemen met het kind, die moeilijk op te lossen zijn, en er worden beslissingen genomen en ik hoop dat dit tot veranderingen leidt.

dank je wel voor de duiding, en hoewel je schrijft dat je geen ervaring hebt, heb je het prima gedaan.

liefs
Heleen.

Audrey

Beste Heleen,

Ik probeer even via mijn eigen reply mijn duiding terug te halen en je op die manier antwoord te geven op je vragen, want precies (welke kaarten) weet ik het niet meer.  De volgende keer zal ik het erbij vermelden, ook voor mijn eigen leerproces zie ik nu.

Citaat van: Audrey op september 17, 2013, 11:47:27 AM
Achter je ligt een strijd of innerlijke strijd over een relatie of over je loopbaan.
Vissen - Maan - Anker - Sterren - Ring - Roede

Met enige passiviteit of een gevoel van berusting uitkijken naar wat er naar je toekomt, maar gevoelens van onzekerheid steken daarbij wel eens de kop op.
Ruiker - Boek - Zeis

Is er op het moment sprake van periodieke controles op medisch gebied (zeis-berg-ruiter-boom)? Of bezig zijn met dealen/handlen van een probleem waarvan je ziet dat er stapsgewijs verbetering in zit.
De kaarten hier had ik aangegeven en nl. de Zeis - Berg - Ruiter - Boom. De kaarten lieten mij aan gezondheid denken of aan dat er stapsgewijs beweging kwam m.b.t. een probleem

Eigen praktijk of ideeën daarover hebben.
Heer - Weg - Lelie - Huis - Zon

Je proberen los te maken van een oud patroon.
Schip - Vos - Hond - Kruis

Problemen rondom een kind of met verbetenheid door een probleem heen worstelen.
Muizen - Slang - Kind - Wolken - Vogels

Een beslissing maken die bevrijdend werkt en die tot een verandering leidt dat je graag wilt.
Het laatste rijtje.

Hartelijke groet,
Audrey

heleen

Dank je wel audrey voor je uitleg.
Ga er eens goed voor zitten om te kijken hoe jij het gedaan hebt.

liefs
Heleen

Audrey

Hallo Heleen.

Ik zal een volgend keer mijn interpretatie gelijk aan de krtjs linken, want ik moet er nu zelf ook goed voor gaan zitten hoe ik het precies heb gedaan. Hahaha. Sorry, meid.

Geniet van je weekend,
Audrey

Sweetie

Citaat van: heleen op september 17, 2013, 08:48:34 AM
dank je Suus voor het duiden. :-*

1. geld door een toren die conclusie trek je door vissen en toren die op een hoek staan?

2. ga je naar de heer toe omdat hij op de ertussen in staat, hoe trek je de conclusie dat hij geïrriteerd is, omdat muizen eronder staat.

3. hart en moedergevoelens die conclusie trek je uit hart en beer naast elkaar. en omdat de doodskist ervoor staat de benauwdheid van mij?

4. op het gebied van relaties zit je in tweestrijd? hoe trek je die conclusie. En dat er een einde komt aan een relatie heeft dat te maken met de zeis of met kruis?

5. De flat omdat er een toren op de hoek staat? Ik ben niet van plan om te verhuizen, en vooral niet naar een flat. Hoe zie jij dat het om een verhuizing zou kunnen gaan. Dat er een toren op de hoek staat, ik woon in een straat waar op ieder hoek een torenwoning staat. Dus de toren op een hoek is hier niet vreemd.

6. ben even gestopt met werken, ik hoop dat ik daardoor niet in de problemen kom. Hoe trek je de conclusie.
geblokkeerd in mijn gevoelens, dat heeft weer met hart te maken. of door vissen met berg?

7. ik trek een kruis over vriendschappen hond met kruis?

8. de berg zal ik overwinnen, dmv. ruiter?

Ik had deze legging gelegd omdat ik benieuwd ben hoe je conclusies kunt trekken uit deze legging, daarom de vragen. Ben erg blij met je duiding.

liefs
Heleen
1. vis - toren
2. ja de muizen en de slang ernaast
3. ja beer en hart .. na een doodse stilte , kist -kruis - hart = dode gevoelens
4. roede dame en op de plaats waar de roede staat = ( op nummer 11 ) staat de berg
5. in schuffel ( de paardensprong .. huis .. wolken .. klaver ..TOREN
                                                             wolken .. klaver .. OOIEVAAR
   dus  huis ... ooievaar ... toren = verhuis naar toren kan flatje zijn.
6. geblokkeerd = berg
    je gevoelens = maan
7. in schuffel  .. berg .. vos .. brief .. SLEUTEL , ook staat de hond in het huis van de berg

Liefs
Suus           

heleen

dank je wel Suus. Vind het nog steeds heel moeilijk. Maar ik ga er in ieder geval naar kijken.

liefs
Heleen