Tarot legging met 2 achterliggende vragen

Gestart door shiningstar, september 12, 2013, 13:07:38 PM

shiningstar

Hoi hoi ! =)
Ik ben al een tijdje actief op de site alleen plaats niet heel vaak een berichtje
Nu had ik kaarten gelegt en vroeg me af of iemand voor mij de kaarten aan elkaar kon duiden.

Achterliggende vraag, Huis opzeggen juiste keuze, & of ik nog een kindje zal krijgen.
'' gebruik al sinds 2011 geen pil ''

1. Huidige invloed

Kelken tien getrokken - blijvende voldoening ipv korte periode intense vreugde.

2. Huidige hulp of belemmering

Zwaarden tien getrokken - de einde van een situatie of verandering van richting. het einde van valsheid en bedrog?

3. Verleden

Zwaarden koning getrokken - iemand die rechtvaardig en toegewijd is aan de zaken waarin hij gelooft?

4. Recente gebeurtenis

staven koningin getrokken - een hartelijk bekwaam persoon die zaken en prive succesvol combineert.

5. Mogelijke toekomst

zwaarden vijf getrokken - obstakels die niet kunnen worden overwonnen dus het beste kunnen worden vermeden ?

6. Nabije toekomst

kelken schildknaap getrokken - nieuwe gevoelens , nieuwe relatie , of de geboorte van een kind.

7. Hoe jij het ziet

De geliefden getrokken - beslissing niet goed doordacht?

8. Hoe je naaste omgeving het ziet

Staven schildknaap getrokken - ideeen met veel potentie en mogelijkheden voor toekomstige groei en uitbreiding.

9. Hoop en vrees

Kelken ridder getrokken -  minaar of iemand die een relatie of huwlijk voorstelt?

10. Uiteindelijke afloop

De keizerin getrokken - tyd voor geboorte - letterlijk of figuurlijk.

Tydens het leggen van de kaarten haalde ik telkens weer die 2 vragen door me hoofd,
Huis opzeggen juiste keuze , En zal ik binnenkort nog een kindje krijgen ?

Ik kijk altijd me kaarten apart en kan ze niet aan elkaar binden,
Al lijken voor mij de kaarten er goed uit te zien, kan ik me der geen beeld / verhaal bij halen.

Het zou ook super zijn als iemand voor me een kaartlegging zou willen doen , met de zelfde vragen
Met jou gevoel daar bij van wat de kaarten jou vertellen :$

xx

En alvast superr bedankt

dameblanche

bij een tarotlegging stel je meestal maar een duidelijke vraag, hoe duidelijk de vraagstelling, hoe duidelijker het antwoord.

je ziet duidelijk dat je een andere richting op wilt gaan, gezien ook de zwaarden koning handel je vanuit een gevoel vast te hebben gezeten, je staat eigenlijk op het punt weer uit te kunnen breken als het ware.
invloeden van buiten geven aan dat je wilskrachtig overkomt, maar  over deze kracht, heb je de laatste tijd niet over kunnen beschikken.
het bewuste nivo wordt aangegeven door zwaarden 5, geen al te vriende3lijke kaart, in je hoofd probeer je orde te scheppen, maar het gaat nog alle kanten uit.
kaart nummer 6 geeft ons al een kleine blik  naar de toekomst, kelken page; je zult nieuwe inzichten kunnen gaan verkrijgen, als je je wensen eens duidelijk op een ij kunt zetten, dus benoem de wensen en ook je angsten concreet en helder.
jij; de geliefden, de keuze kaart, je ziet tal van mogelijkheden maar je zult een heldere beslissing moeten gaan nemen, hoe sterk zijn je moederlijke gevoelens maar kun je ook bogen op een beschermende omgeving?
gevoel en ook verstand komen daarbij om de hoek kijken, je zult verantwoordelijkheden moeten gaan dragen, maar ook concequenties helder kunnen overzien,  daar zit een beetje bij jou de knoop

shiningstar

Hoi marianne

Heel erg bedankt voor je reactie ..
Ja sorry de 2 vragen bleven gewoon spoken tegelijk daardoor dat ik met 2 vragen had gelegt :$.

Het klopt helemaal bedankt , als ik zelf zo de kaarten los bekijk zou ik nooit uitkomen op hoe je alles aan elkaar koppelt en wat je der uit kan halen..
Blijf het lastig vinden om ze samen te duiden.

Ik ben al een paar jaar erg besluitloos maar ik denk dat dat voorlopig ook wel zo zal blijven.
Het lijkt of het echt in me is gaan zitten ,

Nogmaals heel erg bedankt

dameblanche

probeer die beslissing toch te gaan nemen, [de geliefden], kom tot nieuwe inzichten [kelken page] kijk naar de tiende kaart; de keizerin, stel voor jezelf duidelijke regels af en probeer daarnaar te handelen.
je hebt de sleutel; natuurlijkheid en welbehagen in de hand!!!

succes, marianne