Is er iemand die voor mij eerst een algemene liefdeslegging wil doen?

Gestart door kittykat, september 09, 2013, 23:43:49 PM

kittykat

Dag allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik op het forum ben geweest, maar zou nu graag weer wat advies willen krijgen via een algemene legging voor mijn liefdesleven. Ik heb even een verhelderend advies nodig, of in ieder geval een aanzet wat mij kan helpen in mijn denk-/handelswijze over/in de huidige situatie in de liefde. Misschien is een concretere vraagstelling: Wat kan ik verwachten op het gebied van de liefde?

Daarna wil ik graag dieper op de gegeven legging ingaan met meer gerichte vragen. Zelf leg ik geen kaarten, maar doe wel iedere week een "komende week-legging" via de site en kijk dan hoe de kaarten in mijn week passen qua (geplande) algemene, dagelijkse gebeurtenissen. Wanneer er aanvullende informatie nodig is voor de liefdeslegging, ben ik zeer zeker bereid om dat te geven!

Alvast bedankt!  :)

Audrey

Beste Kittykat,

Heb je wel eens geprobeerd om eerst zelf je krtjs te duiden? Gewoon proberen.

Hartelijke gr.,
Audrey

kittykat

Hallo Audrey,

Ik leg zelf geen kaarten, ook nooit gedaan, heb ze ook niet in mijn bezit. Het enige wat ik ooit in die richting heb gedaan, is een gratis weeklegging via de site van CatharinaWeb, zoals ik al in mijn eerste bericht heb aangegeven. Maar met zulke leggingen kun je natuurlijk niet echt een specifieke vraag over een specifiek onderwerp stellen.

Vandaar mijn hulpvraag hier in het forum. Ik vind het fijn als ik hulp kan krijgen van de ervaren tarotkaartleggers en om advies kan vragen. Dat heb ik al eerder hier mogen meemaken en dat was mij toen goed bevallen.  :)

Vriendelijke groeten van kittykat