Wie zou eens over mijn grote zorg kaarten leggen.

Gestart door Hoop, september 06, 2013, 00:00:46 AM

Hoop

Ik maak mij erg zorgen over iemand van mijn familie.
Het gaat over haar gezondheid  :'(
Alvast bedankt
Hoop
???

dameblanche

kaarten leggen over iemands gezondheid is niet gebruikelijk, men waagt zich dan op een kronkelend pad! :-X

Hoop

Zou een algemene legging kunnen voor mijn problemen?

dameblanche

stel duidelijk je vraag, hoe duidelijk de vraag, hoe duidelijk het antwoord...

Hoop

Ok :)
Mijn dochter heeft problemen. Gaat het goed komen?
Ik heb het erg moeilijk momenteel. Gaat het zonnetje terug schijnen in huis?

Bedankt voor je reactie Marianne :)

dameblanche

ik kijk hier nu eens niet naar je dochter, die komt er wel weer bovenop, maar ik kijk hoe jij dit ervaart.

1 de situatie; bekers 6
2 wat blokkeerd; de wereld
3 waar rust het op; de zegewagen
4 invloeden vanuit het verleden; pentakels 8
5 bewust nivo;de koning van zwaarden
6 nabije toekomst; staven 9
7 jij;het rad omgekeerd
8 krachten die je vanuit de buitenwereld ontmoet; bekers 4
9 hoop en vrees; pentakels 5
10 uitkomst; bekers 9 op de kop

je bent in meer dingen een perfectioniste, geven en nemen is niet in balans, je wilt voor iedereeen problemen oplossen, maar je vergeet dat het levenslessen zij van betreffende personen.
je neemt steeds de teugels over, en focusd je erop dat je overal de controlle over blijft houden [hier hou je je aan vast], pas dan voel je je gelukkig, in dit geval is het je dochter die je hier uit balans haalt.
zij heeft een probleem, dat JIJ niet voor haar kan oplossen.
kijken we verder naar de toekomst, dan zien we de staven 9 liggen, je blijft achterdochtig, je denkt dat achter iedere bocht het gevaar loert.
hierbij heb je de neiging alles zwaarder te zien dan het in feite is, probeer wat meer los te laten, je bent bang de controlle te verliezen ook over jouw leven.
je blijft dubben of je nu je verstand of je gevoel moet gebruiken, luister alleen naar je EIGEN gevoel, maar je vertrouwd dit niet, je wil het allemaal te goed doen...

je zult heel wat zaakjes moeten gaan loslaten hoop, je raakt verstrikt in je eigen netwerk....

Hoop

Marianne,
Dit is echt ongelooflijk :o

Alles wat je hebt geschreven is waar.
Ik probeer laatste 3 jaar bepaalde zaken meer los te laten maar als dit over mijn twee dochters gaat,is het voor mij nog altijd zwaar.
Het is moeilijk om deze situatie te beschrijven .
Ik probeer ook hulp te zoeken buiten huis. De grootste probleem is dat mijn dochter geen teraphie wilt.
Als niet,kan haar situatie verergeren..
Dus ik zit hier met vreselijke machteloosheid. Ik zie haar voor mijn ogen haar leven kapot maken..
Ik hoop dat ooit alles beter zal gaan...

Hartelijk bedankt..
Hoop