keltisch kruis

Gestart door angel0x0, augustus 31, 2013, 14:17:52 PM

angel0x0

Beste mensen,
Ik ben vrij nieuw hier, hoewel non actief al heel veel info van deze site vergaard voor kaartleggingen.
Ik deed net een legging met de vraag wat een specifieke persoon, nog als rol in mijn leven zou kunnen hebben.
Ik wil gerust meer duiding bij 'die persoon' geven, moest dit nodig zijn..

Heel erg bedankt alvast!!

KELTISCH KRUIS als volgt:

1. bekers tien
2.schijven zeven
3. de zon
4. evenwicht, troeven, VIII
5. De Aeon
6. Schijven 9
7. de geliefden
8. schijven 8
9. Troeven, tien, fortuin
10. de hogepriesteres

angel0x0

Toch een beetje duiding geven bij de specifieke persoon.
Wij hebben een turbulente relatie gehad van 2008 tem 2011...lange periodes weg van elkaar, door werksituaties, door te breken, of door reizen... hoe meer me weg van elkaar leken te zijn, hoe sterker de liefde bleek, hoe meer afstand hoe groter het verlangen. We reisden samen ongev 9 maanden..onze liefde was altijd in onbalans.op momenten dat ik gaf, nam hij amper, en omgekeer. Clash van egos vaak. en veel strijd...toch voelde ik een ongeloofelijke liefde voor deze persoon...die in vlagen enorm kon opwellen...uiteindelijk, door een breuk in vertrouwen bleek de breuk definitief. toch had ik altijd het gevoel dat er iets niet afgewerkt was. En het leek me onmogelijk los te laten. een half jaar geleden, nadat we op een hele vreemde manier naar een soort geforceerde vriendschapsvorm waren overgegaan..begon hij plots met mijn beste vriendin, waar hij op het eigenste moment nu een relatie mee heeft...Het schijnt heel goed te gaan.
Ik zelf ben deels door de situatie in het buitenland gaan werken...ik vond er rust die ik thuis niet vond, en meer mezelf. In mezelf herken ik ook meer en meer hem...ik denk vaak aan hem...met een berustend gevoel, niet langer kwaad, eerder dankbaar...voor hetgene hij mij laten worden heeft(onbewust)

waarom ik graag ook duiding wil bij deze legging, is omdat ik intuitief altijd gedacht heb dat er meer was tussen ons dan de oppervlakte liet uitschemeren. Ook ging ik vorig jaar, rond deze tijd bij een waarzegster ten rade..en die wist mij te vertellen dat hij mijn soulmate was, en we onherroepelijk terug bij elkaar zouden eindigen tegen de volgende zomer, maar dat er eerst nog lessen moesten worden geleerd. Nu, het is reeds volgende zomer, hij is naart schijnt heel gelukkig met zijn nieuwe vriendin, en heb op t punt gestaan de waarzegster met een molensteen in haar nek, de parkvijver in te laten smijten...;) grapje he...

Maar dus bij deze, dit is het achtergrondverhaal.

dameblanche

soulemates...ik noem het onzin, in feite is een soulemate iemand die op een bepaald tijdstip in je leven komt en waarvan je een van je vele levenslessen samen zal beleven, samen erdoor heen komen, ofwel de een helpt de ander ergens doorheen.
het is dan ook niet de bedoeling dan men zich vastklampt, de ander ervaart dit als claimen.

kijk ik hier naar je legging, dan zie ik dat je naar totaal geluk streeft, maar je kijkt steeds terug, je hebt bij deze relatie niet datgene geleerd wat er te leren viel, daarom heb je ook het gevoel dat iets niet af is [schijven 7]

dit alles berust op een groot optimisme van jouw kant.
van de andere kant was er te weinig orde en disipline, onrust verstoorde ook de groei van jullie relatie.

de eerste voorspellende kaart is een zeer positieve kaart [schijven 9] dat je dezondanks toch tot rust gaat komen, je er bij gaat neerleggen.
je hebt voor jezelf een en ander in kaart gebracht en hebt nu een helder zicht op de situatie, je hebt een duidelijke keuze gemaakt, je durft alleen nog niet loste laten omdat je je focust op het bekende verleden, en je niet durft te kiiken naar de onbekende toekomst.
de krachten die je in de buitenwereld ontmoet worden weergeven door pentakels 8 en geven je voet op vaste grond.

de tweede voorspellende kaart [hoge priesteres] waarbij je je richt op de dingen die je durft te laten gebeuren, je kunt een en ander niet sturen, je zult je ex vriend moeten loslaten, dit zal gaanderweg ook duidelijker gaan worden.

en ach laat die waarzegwaarzegster even voor wat zij is, zij richt zich alleen op telepatie en whisfull thinking..,

angel0x0

dankewell marianne voor je reactie en duiding!! :)