Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

bonken en kloppen

Gestart door Lief, augustus 27, 2013, 08:48:18 AM

Lief

Goedemorgen,

Mijn dochter droomt de laatste tijd regelmatig dezelfde droom, zij het iedere keer in een iets andere vorm.

Mijn dochter is in een huis ( de ene keer in haar eigen huis, de andere keer in een oud huis van oma)
Ze is daar met mensen. Iedere keer komen er mensen (de ene droom zijn het andere mensen dan de andere keer)die op haar ramen en deuren bonken waardoor ze erg bang wordt. Het voelt heel bedreigend. Het gaat om mensen die haar vaag bekend voor komen, maar zijn zeker geen bekenden van haar.

Mijn dochter is 22 jaar en op dit moment 34 weken zwanger. Misschien dat dit er iets mee te maken heeft.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

Hallo Lief.

Angst voor het onbekenden. Je dochter zou het best de deur in haar droom kunnen opendoen, om te kijken wat de personen haar willen vertellen. Maar haar angst houdt haar tegen. Jammer, want in je dromen ben je veilig.

Heleen.

Lief

Dank Heleen namens mijn dochter. Ze begreep het direct. Ze heeft enorme angst voor de bevalling, het onbekende. Ze slaapt op het moment ook weer bij mij thuis omdat ze zich daar het meest veilig voelt.

Lieve groeten, Lief en Char
Look for the answer inside your question...