kaart legging voor mijn onprettige situatie

Gestart door licaga, augustus 26, 2013, 19:38:27 PM

licaga

Hi

Ik zit in een lastige situatie waarbij ik te goed van vertrouwen ben geweest, het heeft mij aardig wat gekost.
Nu weten deze mensen niet van ophouden negeer ze al een paar weken zelfs dat helpt nog niet echt.
Mijn gevoel is dat ze snel zullen verhuizen en het daarmee ophoud, kan iemand voor mij de kaart leggen of ik goed zit.

Groetjes

dameblanche

Je eigen intuitie vertelt je alles, maar wanneer je in een slechte afloop blijft geloven, zal deze ook slecht aflopen.
Het is nu natuurlijk dat je situatie je zo beinvloed dat je niet meer bij je eigen intuitie kunt komen, toch trek ik voor jou de kaart; de zwaarden koningin, en dat duidt op iemand die desondanks toch haar eigen doelstellingen weet te bereiken.
De kaart pentakels ridder blokkeert bovengenoemde kaart, je wilt zekerheid, maar die an niemand je geven, je vertrouwd het zaakje niet meer.
je hebt je laten meesleuren.....
[bekers 7] meeslepen, geloven in het goede in de mens, doch ben je er achter gekomen dat je te goed van vertrouwen bent geweest, zodat je nu nergens meer in gelooft [staven 9 op de kop]
Matigheid is de begeleidende kaart en deze kaart vertelt je dat je toch balans zal moeten gaan zoeken,
je hebt keuzes gemaakt en nu zit je tijdelijk in een soort van niemandsland, dus eigen balans weer gaan creeren ,de toekomstvoorspellende kaart; ridder van kelken geeft hierbij aan de je je intuitie weer moet gaan volgen, deze is goed en is ook altijd goed geweest, alleen moet je er  weer op durven te vertrouwen...en daar ligt je grootste probleem.

licaga

Dankjewel Marianne

Het gaat stapje voor stapje om weer in balans te komen, werk er ook aan en luister ook weer naar men intuitie.
Het is er altijd al geweest en besef heel goed dat ik niet zonder kan, al dacht men hoofd dat wel

Liefs

Peter

dameblanche

W e komen dan weer bij de zwaarden 2 kaart uit, je probeert jezelf te beschermen uit angst [weer] gekwetst te geraken, twijfel en onzekerheid maken zich van je meester, verstand en gevoel zijn daarom van elkaar afgesloten, 2 zwaarden kruisen je hart....

licaga

Vindt het ook genoeg geweest deze situatie heb zoiets genoeg is genoeg, tijd om het roer weer in handen te nemen...

Dankje marianne

dameblanche

het roer omgooien zal niet zo makkelijk gaan, het is ook een stukje van je persoonlijkheid [geworden].
het is ook je karma, gezien het vervolg op de legging.
jij; zwaarden 8
invloed van anderen; ridder van staven op de kop
hoop en angsten; kluizenaar op de kop
uitkomst; zwaarden 7
zwaarden 7 geeft eveneens een voorspellende waarde aan.

zwaarden 8 geeft aan dat je in een situatie terecht bent gekomen en daarbij zelf niet de energie hebt om eruit te kunnen stappen, je voelt je er niet goed bij, maar weet ook niet hoe de situatie op een goede manier te beeindigen.
anderen hebben hier dan ook geen invloed op, het is hoe jij volgens fatsoensnormen leeft.
kijken we naar de kluizenaar; deze ligt eveneens op de kop; je zult toch nieuwe ideen moeten aanwenden, creeren om een nieuwe fase in te kunnen gaan.

lfs marianne

licaga

Hi Marianne

Zwaarden 7 is dus het gevolg een van de partijen kan er tussen uitknijpen.
In mijn geval wie vertrekt in dit geval verhuist.
Misschien doordat een van beide de ander het onmogelijk maakt om nog langer te blijven.
Of dat de ander door financiƫle problemen moet verhuizen.

Het beƫindigen is nu het punt van worsteling vooral met een persoonlijkheid van normen en waarden.
Totaal negeren van de tegen partij werkt nu het beste, maar er moet beweging komen daar moet ik aan werken.
Gevoelsmatig word ik gedwongen om in beweging te komen, heb teveel jaren in de schaduw geleefd
En dit conflict als drijfveer is om in beweging te komen, en mij duidelijk word gemaakt dat mijn taak op deze plek volbracht is.
En ik toch samen met mijn paard moet gaan naar een nieuwe omgeving, om het geen wat ik doe met paarden.
Dat het tijd is om uit de schaduw te treden is duidelijk..

Liefs

Peter