Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Seks/vrijen

Gestart door Lief, augustus 17, 2013, 22:50:08 PM

Lief

Hoi hoi,

Heel moeilijk om mijn dromen onder woorden te brengen, maar ga het proberen.....

Na een lange periode(jaar) dat mijn relatie op echtscheiding gestaan heeft gaat het al zeker een half jaar  stukken beter tussen ons. We hebben gekozen schouders eronder te zetten en hebben veel gepraat. Onze relatie is dan ook stukken beter.

Wat mij nog dwarszit is sexleven. Ligt absoluut niet aan mijn partner, maar ik heb het gevoel dat mijn lichaam niet meewerkt. De 'zin' is dr niet, het is pijnlijk en de behoefte is sterk wisselend. Ik kan er niet mijn vinger opleggen.

Nu wil het wel zo zijn dat ik regelmatig droom over sex met een man, soms zelfs het initiatief neem en het heel fijn vind. Vaak gaat het niet eens om sex, maar puur om de aanraking en de nadruk ligt op mijn initiatief, en het fijn vinden. Iets wat in de werkelijke wereld niet zo door mij ervaren wordt.

Rare is nog dat in de droom alles vertrouwd voelt, de omgeving soms mijn eigen slaapkamer is of de mensen om ons heen bekend zijn en tijdens mijn droom alles duidelijk is.

Na het ontwaken kan ik het gevoel en ervaren duidelijk herleven, alleen de persoon waar het om gaat is blanco. Zo'n raar gevoel is dat. Ik probeer maar te graven wie het is voor mijn gevoel, maar de persoon krijg ik geen beeld bij. Zo heb ik de laatste weken al meermalen deze droom gehad.

Kan iemand mijn vertellen wat dit kan inhouden?.

Lieve groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Carla

Ik kan het je niet vertellen, maar de associaties die er bij mij opkomen wil ik wel delen.

Seks is toch iets heel intiems, letterlijk geef je je dan 'helemaal bloot'. Misschien ben je in je relatie nog niet zover dat je dat aandurft, je letterlijk helemaal te geven.

Misschien ook wil je droom je vertellen dat er nog wat hapert aan je zelfacceptatie, aan de liefde voor jezelf? Dat komt bij me op omdat je zegt dat het beeld van de man blanco is, dus blijkbaar doet dat er helemaal niet toe, het gaat denk ik om de symboliek van liefhebben en liefkozen. Ook schrijf je dat je in je droom zelfs(!) het initiatief neemt. Dat laatste wordt meestal gezien als een 'mannelijke' eigenschap. Misschien moet je zelf wat meer in contact komen met je eigen 'mannelijke kant', die wat meer naar buiten brengen..?

Varen

Minder buigen, meer opkomen voor jezelf.

Wrijving op sexueel gebied is iets wat vaak voorkomt. De wrijving word vaak veroorzaakt door het  ontbreken van uitwisseling van  "seksuele"  energie. Hoogtepunt van uitwisseling is natuurlijk de daad an sich. Maar een uitwisseling kan ook simpel knuffelen zijn. Er gewoon voor elkaar zijn. Door een verstoorde balans in de "seksuele" energie kan iets als knuffelen of een aanraking dan al overkomen als voorbode om  de daad te verrichten. Neem de tijd voor elkaar en spreek duidelijk uit dat jullie voor elkaar kiezen en elkaar waar en hoe dan ook steunen.

Lief

Dank jullie wel. Ik kan me hier wel in vinden.

Zeker de zelfacceptatie, het niet helemaal bloot geven. Ik had zelf okk het idee dat het d
Een droom met een boodschap is. Ik ga zeker eens kijken naar de mannelijke kant en zien wat ik hiermee kan.

Nogmaals dank :-* jullie hebben me al een heel eind op weg gebracht.

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...