Oefening om in te voelen :-)

Gestart door Eveningstar, augustus 17, 2013, 14:19:02 PM

heleen

weer ga ik dwars liggen 8)
B 18

liefs
Heleen

Ricca

Ik ga natuurlijk voor het even getal. 18 dus.

:) Ricca
From Ricca with Love

Eveningstar

#17
Opnieuw jullie allen ... dank jullie wel.

Een laatste vraag alvorens ik jullie vertel wat het precies is of waarover het gaat.

De vraag... voel de nummers en letters opnieuw in en stel je hierbij de vraag... wat het beste voor Eveningstar is... .

Verandert je gevoel nu ten opzichte van je vorige reactie?

Liefs,
Eveningstar

heleen

Ik blijf bij B18. Ik heb elke keer mijn 1e gevoel gevolgd, dat antwoord heb ik voor mijzelf in mijn gedachten onderbouwt. (waarom kies ik dit antwoord, Ik ben en blijf een weegschaal). Voor mij zou dit het perfecte antwoord zijn, en wat het beste is voor mij, is mijn inziens het beste voor een ander.

liefs
Heleen

Ricca

Wat is het beste voor mij/voor jou?
De keuze A of B voelt nu op de een of andere manier onbelangrijker. Lijkt bijna om het even...
Maar 18 blijft mijn voorkeur houden.

Ben nu toch wel heel benieuwd waar dit over gaat.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Xuma

De tijd is nu rijp voor: A 18 .
B 71 zou later aan de orde kunnen komen. :D

:) Xu
Just a closer walk with Thee...........

Varen

A voor dieper inzicht B voor eigen groei

Xuma


Het is echter ook mogelijk dat Eveningstar een addertje verborgen houdt onder het gras of onder het struikgewas...... ;D
Just a closer walk with Thee...........

heleen

Citaat van: Ricca op augustus 18, 2013, 11:48:43 AM
De keuze A of B voelt nu op de een of andere manier onbelangrijker. Lijkt bijna om het even...
Liefs,
Ricca

Hier ben ik het helemaal mee eens, maar voor mij persoonlijk is optie B de beste. Bij beide kom je thuis, en dat is de plek waar we allemaal naar toe moeten. Dan ga ik na wat Eveningstar zou vinden. Eveningstar is degene met de uitdrukking `gaan met die Banaan`nu kan het natuurlijk zijn, dat zij onderweg even uitrust om een hapje te nemen. Maar met deze uitdrukking ben je heel rechtstreeks, en zo ken ik Eveningstar. Recht op het doel af. Dus blijf ik erbij dat Eef gezellig (met mij) pad B gaat bewandelen. Kraai, Xuma en andere bij de dwaling wel opletten dat je de boze wolf niet tegen komt, en als je hem wel ziet, hem vooral niet geloven, voor je weet ben je nog extra uren onderweg. (Ik ken hem namelijk persoonlijk, hij heeft me heel vaak, heel lang bezig gehouden, maar hij is wel aardig, je kan wel met hem lachen(als je van een grapje houd. anders word het een ander verhaal, voor je weet heb je dan geen grootmoeder meer.)).

liefs
Heleen

Varen

Kraai is een geboren jager. 3 x links is ook rechts.

heleen

kraai ik kan links en rechts echt niet uit elkaar houden :-[ . Heb het nog geprobeerd met de duimentruckje, maar dan weet ik ineens niet meer hoe je de L schrijft. Dus ik blijf op het rechte pad.

Heleen

Varen

Niks is linker dan rechter te zijn

heleen

#27
Hmmm, en door al dat dwalen kom je bij de linke(R)rechter, of de  (op)rechte(ver)linker.

Heleen

Varen


Xuma


If nothing is right
If nothing is left
Go for the middle .
Just a closer walk with Thee...........