Dagkaartjes Jo

Gestart door Galileo, augustus 14, 2013, 07:09:14 AM

Galileo

Citaat van: Eva_84 op oktober 17, 2013, 15:41:03 PM
Hey Jo,

Boom   -   Zeis   -   Klavers   =   Ooievaar

Beer   -   Vogels   -   Toren

Brief   -   Zonne

Weg

Plotse verbeteringen in de gezondheidstoestand zorgen voor positieve veranderingen.
Gesprekken met een instantie waarbij je een sterk standpunt inneemt
Positief nieuws helpt je op de juiste weg

Fijne dag!

Klopt helemaal Eva! Super duiding! Bedankt voor je kijk hoor!

Galileo

Goeiemorgen allemaal!

De kaartjes voor vandaag:

Ring   -   Roede   -   Brief   =   Brief

Kruis   -   Klavers   -   Hond

Klavers   -   Tuin

Weg

Ik ga me strijdvaardiger en assertiever opstellen binnen contacten/relaties, me niet meer laten doen en besluiten nemen om meer voor mezelf op te komen, wat vroeger niet altijd het geval was. Terug meer hoop hebben op groei en vertrouwen na een moeilijke periode die wordt afgesloten. Geluk en ontspanning vinden binnen een bepaalde vriendenkring of omgeving waarin een keuze gemaakt wordt.

Galileo

Men dagkaartjes voor vandaag:

Klaverbladen   -   Hart   -   Weg   =   Vogels

Boek   -   Zeisen   -   Vissen

Kruis   -   Lijkkist

Lijkkist

Meer groei ervaren op innerlijke aangelegenheden, gesprekken die gaan plaatsvinden omtrent keuzes wat met gevoelens te maken heeft. Een beslissing die getroffen wordt om iets te beëindigen en zo een nieuw hoofdstuk te kunnen aanvatten waardoor er terug meer doorstroming vrijkomt. Verder denk ik dat dit een hele transformatieperiode is die aan de gang is, die gewoon moet ondergaan worden om tot een nieuw begin te komen.

Eva_84

Hoi Jo,

Klaverbladen   -   Hart   -   Weg   =   Vogels

Boek   -   Zeisen   -   Vissen

Kruis   -   Lijkkist

Lijkkist

Je hebt een keuze gemaakt ivm hartzaken die je geluk brengt, maar waarover je wel nog wat twijfelt. De voorbije periode heeft je vanalles geleerd, misschien een minder emotionele en meer objectieve kijk op de zaken. Je zit volop in een transformatieproces maar vooraleer je een nieuwe start kan maken moet er eerst nog iets afgesloten worden.

Liefs Eva

Galileo

Klopt helemaal hoor Eva! Dank je wel voor je heldere duiding, je zit er knal op!

Eva_84

Bedankt voor de feedback Jo, grts

Galileo

Mijn kaartjes voor today:

Anker   -   Boek   -   Heer   =   Ooievaar

Ring   -   Hond   -   Ruiker

Slang   -   Brief

Vissen

Stabiliteit die er komt door meer inzichten te verkrijgen, lijkt op een hele verandering waardoor ik meer men mannetje kan staan. Een relatie met iemand uit de vriendenkring die geluk brengt. Een bericht wat voor veranderingen zorgt, misschien op gebied van emoties.

Zonnetjeinhuis

Hoe leg jij je kaarten altijd? Tel je de kaartnummers bij elkaar op?

Galileo

Citaat van: Zonnetjeinhuis op november 01, 2013, 15:43:02 PM
Hoe leg jij je kaarten altijd? Tel je de kaartnummers bij elkaar op?

Doortellen... en als je op een getal boven de 36 komt, trek ik er de 36 vanaf...

Moonskin

Hoi Jo,

Niet veel aan toe te voegen..  ;D Heldere duiding..
Misschien veranderingen in vriendschap mbt de emoties naar een heer??

Liefs Thea  :-*

Sweetie

Hallo Jo,

Slang   -   Brief

Vissen
Er komt stabiliteit in een relatie die niet of nog niet geweten is het gaat om een vriendin , waar je een bericht van krijgt , je uit je aan haar , de relatie gaat een vernieuwing brengen in je gevoelens , er komen onverwachte veranderingen ( ooievaar - zeis ( mc) )

Suus  :)

Galileo

Citaat van: Moonskin op november 03, 2013, 11:35:58 AM
Hoi Jo,

Niet veel aan toe te voegen..  ;D Heldere duiding..
Misschien veranderingen in vriendschap mbt de emoties naar een heer??

Liefs Thea  :-*

Bedankt voor je bijdrage Thea! Het is me nog niet geheel duidelijk hoor... :-)

Galileo

Citaat van: Suzy op november 03, 2013, 19:14:20 PM
Hallo Jo,

Slang   -   Brief

Vissen
Er komt stabiliteit in een relatie die niet of nog niet geweten is het gaat om een vriendin , waar je een bericht van krijgt , je uit je aan haar , de relatie gaat een vernieuwing brengen in je gevoelens , er komen onverwachte veranderingen ( ooievaar - zeis ( mc) )

Suus  :)

Hoi Suus! :)  Even geleden hé, hoe ist met jou nu? Bedankt voor je klare kijk! Maar geen relatie met een vriending ofzo, dus ik heb geen idee van waar het zou komen, het zijn dagkaartjes maar misschien gaat het over een langere termijn... Ik weet het niet... Ik zit wel alvast in een echtscheiding... Maar er is nog geen andere vrouw in mijn leven. Bedankt voor je klare kijk hoor!