Dagkaartjes Jo

Gestart door Galileo, augustus 14, 2013, 07:09:14 AM

Lief

Brr, ik zou dagje vrij nemen en mijn bed weer ingaan...ennuhhh deur barricaderen :-\

Een oneerlijke vrouw, materialistisch ingesteld, stelt je enorm op de proef.
Met list en bedrog wordt geprobeerd je uit de tent te lokken.
Wantrouw je de liefde in een relatie? Je hebt het gevoel dat deze bekoelen.

liefs en groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Galileo

Citaat van: Lief op augustus 23, 2013, 09:41:51 AM
Brr, ik zou dagje vrij nemen en mijn bed weer ingaan...ennuhhh deur barricaderen :-\

Een oneerlijke vrouw, materialistisch ingesteld, stelt je enorm op de proef.
Met list en bedrog wordt geprobeerd je uit de tent te lokken.
Wantrouw je de liefde in een relatie? Je hebt het gevoel dat deze bekoelen.

liefs en groetjes, Lief :-* :)

Ofwel men vrouw ofwel de schoonmoeder maar ze zijn elkaar waard Lief. ;)

Eva_84

Niets aan toe te voegen, het is wel duidelijk dat er veel achter je rug gebeurt, vrouw(en) die niet oprecht is(zijn).  Er komt in elk geval een einde aan een moeilijke periode.
De drie slangen op het einde kunnen ook duiden op jezelf, kennis die je opdoet, verandering bij jezelf (een verandering die niet makkelijk is), die via een omweg komt en waardoor je komaf maakt met die oneerlijkheid naar je toe.

Liefs, en ik wens je veel moed toe vandaag.
xxx

Galileo

Citaat van: Eva_84 op augustus 23, 2013, 10:59:34 AM
Niets aan toe te voegen, het is wel duidelijk dat er veel achter je rug gebeurt, vrouw(en) die niet oprecht is(zijn).  Er komt in elk geval een einde aan een moeilijke periode.
De drie slangen op het einde kunnen ook duiden op jezelf, kennis die je opdoet, verandering bij jezelf (een verandering die niet makkelijk is), die via een omweg komt en waardoor je komaf maakt met die oneerlijkheid naar je toe.

Liefs, en ik wens je veel moed toe vandaag.
xxx

Bedankt hoor! Je hebt het helemaal juist, ik ben meer en meer aan het inzien. Thanks! Heel goed gedaan hoor!

Galileo

De Ruiter   -   Vosje   -   Klaverbladen   =   Ooievaar
Beer   -   De Ster   -   De Toren
Zonne   -   Het Anker
De Lelie

Magic Card = De Toren

Vooruitgang nadat er wantrouwen was, er komt een hele positieve groei aan door een verandering. Krachtig gaan opstellen om doelstellingen te gaan behalen, er is sprake van een bepaalde ambitie. Verankerde en positieve stabiliteit, dit is een houvast en hierin word volop steun geboden door een heel deskundig persoon.

kreeft

iets dat veranderd in je leven, ten goede  :)

grtj

Lief

Goedemorgen Jo,

Een gesprek wat verraderlijk kan zijn. Een wens om een verandering te bewerkstelligen.
Kracht bij zetten om iets te bereiken binnen een bedrijf.
Dit geeft een fijne houvast in je leven met hulp van een ervaren persoon.

Fijne dag!

liefs, Lief :-* :)

Galileo

Klopt Lief! Zeer goed gezien!

Liefs,

Jo

Galileo

De Ster   -   Vissen   -   Klavers   =   De Ster
Vosje   -   Kruis   -   Hond
Vosje   -   Hond
Maantje

Magic Card: De Tuin

Een gelukje wat met financiën te maken heeft, vanochtend â,¬ 8,70 cent gewonnen met de euromillions.  Dan heb ik dit geïnvesteerd in een nieuw lotje, een krant en een superinteressant tijdschrift over yoga! Wat ik iedereen kan aanraden om "innerlijke rust" te bereiken.  ;) Verder denk ik dat wantrouwens helemaal opgeheven worden en omgezet worden naar vertrouwen. Wel moet ik opletten voor een valse vriendschap die met werk zou kunnen te maken hebben. Verder een heel ontspannen dagje vermoed ik door de Magic Card van de tuin. Owel moet ik de leepheid een beetje in en rond mijn omgeving gaan zoeken.

Lief

Nou, daar valt dus niks meer aan toe te voegen :D

Morgen weer eens kijken. Heb heerlijk een rustig dagje om eens met de kaartjes bezig te gaan.

Slaap lekker,

Liefs, Lief :-* :)

Moonskin

Hoi Jo,

Ziet er goed... Hoop dat je met je nieuwe lotje een iets leuker prijsje wint... verder helemaal niets toe te voegen..

Hele fijne dag ..

Liefs Thea

Galileo

M'n kaartjes voor vandaag:

Boom   -   Zeis   -   Klavers   =   Ooievaar

Beer   -   Vogels   -   Toren

Brief   -   Zonne

Weg

Beslissingen omtrent de gezondheid, meer groei door een positieve verandering. Gesprekken met een instelling gaan meer energie en kracht geven. Een positief bericht bij het maken van een goede keuze.

Lief

Das een poosje geleden Jo.

Mooie, heldere duiding. Niks aan toe te voegen

Liefs, Lief

Eva_84

Hey Jo,

Boom   -   Zeis   -   Klavers   =   Ooievaar

Beer   -   Vogels   -   Toren

Brief   -   Zonne

Weg

Plotse verbeteringen in de gezondheidstoestand zorgen voor positieve veranderingen.
Gesprekken met een instantie waarbij je een sterk standpunt inneemt
Positief nieuws helpt je op de juiste weg

Fijne dag!

Galileo

Citaat van: Lief op oktober 17, 2013, 13:39:31 PM
Das een poosje geleden Jo.

Mooie, heldere duiding. Niks aan toe te voegen

Liefs, Lief

Inderdaad Lief! Wat je zegt, dat het al een tijdje geleden is. Uiteindelijk heb ik men weg teruggevonden. :)  Terug op het rechte pad! ;)  Bedankt voor je kijk hoor!