Wie wil voor mij deze legging duiden en/of een legging doen?

Gestart door LindaB, augustus 13, 2013, 01:02:43 AM

LindaB

Hallo iedereen,

Vanavond heb ik de volgende kaarten in een keltisch kruis gelegd. Wie wil ze voor mij duiden?
Als iemand een nieuwe legging voor mij wil doen dan vind ik dat ook heel leuk!

1. Bekers twee
2. Bekers acht
3. Staven acht
4. Bekers vier
5. De Keizer
6. De Dwaas
7. Bekers Koning
8. Zwaarden vier
9. Zwaarden tien
10. Staven twee

Groetjes,

Linda

dameblanche

het keltisch kruis geeft een duidelijk beeld, maar je zult wel een vraag moeten stellen
kaart 1 en 2 geven het thema aan, waarbij kaart 2 de impuls weergeeft, die remmend werkt,
kaart 3 geeft aan waarop het een en ander rust.

je zit dus emotioneel met een dilemma, waarbij je geen duidelijk standpunt kunt innemen.
je kunt hierdoor niet vooruit, stilstand betekend voor jou achteruit gang.

de keizer geeft al een toekomstige voorspelling weer, je zult voor jezelf dus een en ander op een rijtje moeten gaan zetten, omdat er ook nieuwe dingen op je af gaan komen.

je bent een vrij impulsief mens, en dat siert je ook.
mensen in je omgeving kunnen daar niet altijd goed mee overweg, die blijven te vaak in een emotie stukje zitten.
je hebt een punt bereikt waarbij je moet......
je staat met de rug tegen de muur, maar je moet weten dat dat het beste in je naar boven haalt.
ook kaart nummer 10 geeft een voorspellende boodschap; ga duidelijk die uitdaging aan, het hoort bij je aard.

LindaB

Hallo Marianne,

Bedankt voor je duiding. De vraag die ik heb gaat over mijn werk. Ik wil dit graag veranderen maar weet niet in welke richting. Daarnaast weet ik niet wat ik met een bepaald contact moet. Stom dat ik de vragen er niet bij heb gezet!

Wat je schrijft herken ik wel in beide situaties, dan nog blijft de vraag wel "welke kant op".

Zou jij hier eens een legging op kunnen doen? Ik snap dat de kaarten niet direct iets zullen zeggen als "goh, jij moet kok worden" maar misschien kunnen ze wel aangeven wat ik kan doen om te ontdekken wat ik verkeerd doe/anders zou moeten doen.

Groetjes,

Linda  ;D

dameblanche

kijk je naar de kaart 6 en 10 die een voorspellende waarde hebben, hier ligt dus de kant die je op kunt gaan, de weg die je kunt volgen.
kaart 6 geeft hierbij aan dat je voor jezelf eerst een alles op een rijtje dient te zetten, overzicht te krijgen, helderheid verkrijgen.
kaart 10 geeft aan dat je bij evenuele beroepskeuze dicht bij jezelf zal moeten blijven.
probeer een kant op te gaan, die je liegt, waar je affiniteit mee zult hebben, dan zal je job ook geen zware last zijn.