hulp bij uitleg kaartlegging

Gestart door stephanievs, juli 30, 2013, 14:39:02 PM

stephanievs

Hoi andere forumgebruikers!

Ik heb een afscheid legging gedaan en twijfel toch over de betekenis. Ik zou het super vinden als iemand zijn ideeën over de betekenis zou willen geven. Onwijs bedankt alvast!

Legging is afscheid 3

mijn woede = zwaarden 2
mijn verdriet = zwaarden 2 kan ik goed plaatsen omdat ik een pijnlijk conflict heb
mijn onmacht = staven 2 vooral deze hoe plaats ik dit? wat is de onmacht?
mijn wens = bekers 8 Is het mijn wens om de reis te gaan maken naar wat ik nog mis of iets of iemand achter te laten?
mijn zoeken = koningin van pentakels, voelt voor mij tegenstrijdig met wat ik wens omdat die kaart is zoeken naar wat ik mis dacht ik en deze kaart de focus ligt op wat je hebt? 
mijn houvast = staven 6

dameblanche

zwaarden 2 geeft hier je woede en je verdriet weer, je gevoel vermengt zich niet met je gezonde verstand, het kan zijn dat je heel gevoelig bent en waarbij je ratio en het koude verstand uit de weg gaat.
de onmacht ligt hierbij bij de uitvoering of wel de uitdaging daadwerkelijk aangaan, je blijft hangen in je gevoel en komt daarbij tot niks of weinig voor je gevoel.
je innerlijke wens om met de dingen die toch niet werken de rug toe te kunnen keren, maar gevoel weerhoud je om daadwerkelijk koppen met spijkers te slaan.
het zoeken is naar houvast, je bent bang om alleen te staan, je mist de warmte en de gezelligheid, maar was het ook warmte en gezelligheid, het kwam maar van een kant..
je ook het gevoel hebt dat je achteruit bent gegaan,
in feite heb je door dit verlies toch winst voor jezelf geboekt, al denk je daar nu op dit moment niet zo over.