Dagkaartjes Moonskin

Gestart door Moonskin, juli 25, 2013, 08:09:52 AM

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn dagkaartjes voor vandaag:

Staven 6 + Pentakels Page

Winnaars zijn verliezers... Ik word tot nadenken gezet?

VERANTWOORDELIJKHEID VOOR DE SCHEPPING
Er staat je vandaag een vreugdevolle opdracht te wachten. Je wordt namelijk opgeroepen je te wenden tot de natuur. Je inzet voor anderen, de wereld en de natuur is vooruit gegaan! Vandaag wordt je opgeroepen dit verder te ontplooien. Verbind je nog meer met dieren, planeten en zwakkere mensen die je bescherming nodig hebben.

Goed idee om de natuur vandaag op te zoeken voor wat troost..

Fijne dag.

Liefs Thea

heleen

winnaars zijn winnaars Moonskin. Maar hoogstwaarschijnlijk voel je jezelf geen winnaar (gezien je troost wil zoeken in de natuur). Voor jouw gevoel klopt de kaart staven 6 niet. De man die triomfeert op het paard, is voor jouw gevoel niet jij. Toch hoort de kaart bij jouw, laat de tijd zijn uitwerking doen. Richt je aandacht daarom maar op de pentakel kaart. De kleine man die groot is in het landschap. Ook dat klopt niet. Het is maar uit welk perspectief je het bekijkt.

liefs
Heleen.

Moonskin

Hoi hoi,

Kaartjes voor vandaag:

Pentakels Koningin + Pentakels 2

Door met liefde en compassie naar mezelf te kijken en op mezelf te vertrouwen kan ik me spelenderwijs op de stroom van het leven mee laten varen...

DE VAL
Je bent er klaar voor om vandaag je troon vaarwel te zeggen. Het is goed te beseffen dat je het toneelspel niet meer nodig hebt om je staande te houden! Vandaag wordt je uitgenodigd om jezelf te creƫren tot een krachtiger mens. Durf de vrijheid in jezelf op te zoeken en zoek de Nar.

Fijne dag lieve mensen..

Liefs Thea

Lief

Hoi Moon,

De dame gaat je in ieder geval energie geven. Koesteren deze kaart. Laat dingen komen zoals ze komen. Je bent goed in staat om los te laten. Je weet alles goed op een rijtje te krijgen zodat je in alle facetten balans kunt brengen in je leven. Wanneer je de tijd ervoor hebt haal dan je energie uit de natuur. Het zal je goed doen.
Ah, munten 2 helpt de dame alles in balans te krijgen. Dat waar het nu om gaat. Je zit in een overgangsfase. Weer de facetten. Werk, emoties, thuis, gezondheid. Alles kan in balans. Ga ervoor...

Fijn weekend!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

heleen

ach moonskin ik hoef vandaag jouw kaarten niet te duiden dat doet de symbolonkaart al.
zeg je troon vaarwel, vooral de troon waar je je verdriet koestert. (voel de staven 6 kaart van gisteren), je hebt het niet meer langer nodig. En vooral zoek de nar op, de nar houdt de koning en het volk  vaak een spiegel voor, zodat zorgen niet meer op je schouders rusten, maar met een lach naar beneden vallen.

liefs
Heleen.

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn kaartjes voor vandaag:
Pentakels 4 + Zwaarden 2

Alleen zit ik op mijn podium, in angst hou ik vast aan dat wat ik heb, wat ik ken, wat ik weet.. Loslaten is altijd moeilijk...

SCHEIDING
Je liefdes, vriendschappelijke of zakelijke relatie, heeft de vruchten van de werkelijke essentie verloren. Hierdoor ben je jezelf als individu vergeten. Vandaag herken je dat je leven op dit moment te veel beheerst wordt door het `wij`! Ben je het stuk van jezelf vergeten te leven. Neem vandaag ruimte voor jezelf en eigen inbreng.

Fijne dag lieve mensen...

Liefs Thea

Lief

Hoi Noon,

Ik heb hier niks aan toe te voegen. Ik kan alleen zeggen dat je de situatie goed draagt. Angsten en willen vasthouden aan wat je hebt is een natuurlijke reactie. Het is knap dat je wel het inzicht hebt dat sommige dingen soms beter zijn. Je gaat hier sterk uitkomen. Zelfs sneller dan je denkt.

Slaap lekker!

Dikke knuffel, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi hoi,

Dank je zo veel Lief, wat een fijne woorden  :-* Ik weet dat het goed zal zijn.

Kaartjes voor vandaag:
Staven 4 + de Zon

Door weer naar buiten te treden, vrienden op te zoeken, nieuwe mensen te leren kennen zal ik me een gelukkiger mens gaan voelen, zal ik weer energie op doen en weer vol zelfvertrouwen mijn weg vervolgen.

EROS
Vandaag beland je in de positie van zelfonderzoek. Maak hier optimaal gebruik van, er staat je namelijk een bijzondere uitdaging te wachten. De liefde hangt namelijk in de lucht. Amor heeft zijn boog gespannen staan vandaag en mist met zijn pijlen geen enkel doel! Er wordt van je verwacht op ontdekkingsreis te gaan.

Fijne dag allemaal...

Liefs Thea

Moonskin

Goeiemorgen  :D

Kaartjes op m'n eerste werkdag  ;D
Koning van Zwaarden + Koningin van Pentagrammen

Recht zal zegevieren, zal ik dan vandaag eindelijk bericht krijgen van mijn advocaat? Kan dan mijn band waarvoor deze advocaat in mijn leven is geroepen doorgesneden worden? Ik zal iig steun krijgen van de wijze dame Koningin van Pentagrammen. Een goede vriendin waar ik op kan vertrouwen dat ze achter me staat.

DE ZWARTE MIS
Vandaag wordt sterk je aandacht getrokken. Je wordt namelijk geroepen om aandacht te schenken aan je persoonlijke ontwikkeling! Je bent er klaar voor om een transformatieproces te doorstaan. Hou je vandaag bezig met iemand of een geestelijke stroming die je bewondert. Door je simpelweg je gevoel te volgen kom je de juiste personen tegen.

Fijne dag allemaal  :-*

Liefs Thea

Moonskin

Hoi hoi,

Een keer de doortelkaartjes proberen:
Mijn kaartjes voor 27-8-2013:

Munten Page + De Hogepriester + Staven Heer = De Maan
Munten Vijf - Staven Twee - Bekers Aas
Staven Heer - Munten Aas
Gematigdheid
MagicCard= Bekers Zes


Discipline + Moraal + Ego = Geheimen
Buitengesloten - Meningsverschil - Geboorte
Ego - Geld - Verenigen
MagicCard= Veranderen

Hmmmm kan iemand mij dit uitleggen???
Bijzonder veel dank...   ;D

Liefs Thea

Moonskin

Hi lieve mensen,

Mijn kaartjes voor vandaag:
Kelken 9 + Koning van Staven

Door gehechtheid vind ik het moeilijk keuzes te maken waardoor het moeilijk is om verder te groeien.. Dit komt waarschijnlijk omdat ik net als de Koning van staven met toewijding en tolerantie te werk ga.

DE VALSE HALO
Je bent in een pijnlijk en moeizaam leerproces belandt. Dit is niet makkelijk! Ga vandaag aan de slag de gevoelskwesties die hier aan verbonden zijn te leren doorgronden. Kies voor onpartijdigheid. Wat een zalf op je prachtige ziel leek te zijn, openbaart zich vandaag en laat het werkelijke gezicht van vergif zien!

Fijn weekend  :-*

Liefs Thea

Moonskin

Hoi Hoi,

Vandaag zijn mijn kaartjes:
Rad van Fortuin en het begeleidende kaartje Koningin van Zwaarden

Op het moment gebeuren er allemaal dingen waar ik geen controle over heb. Proberen hier op een positieve manier mee om te gaan, leren inzien dat ik niet alles in de hand heb, dan zal ik de lessen die ik kan leren in me op kunnen nemen.. Gelukkig krijg ik een beetje hulp van de Zwaarden Koningin waardoor ik verstandig tot oplossingen kan komen die mij laten groeien en mij tot hogere inzichten laat komen...

Fijne dag allemaal...

Liefs Thea  :-*

Lief

Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hoi Lief,

Zeker weten en hij komt ook helemaal over..  :-*

Knuf Thea

dameblanche

de 10e kaart van de grote arcana heeft een wending ten goede wat je boven het hoofd hangt, hierbij moet je de zwaarden koningin niet als hulpkaart zien ,je zult als je deze een nieuwe cyclus gaat beginnen zelf eigen doelstellingen moeten gaan realiseren!!