Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Op zoek naar rust

Gestart door Bbcarla, juli 18, 2013, 21:28:58 PM

Bbcarla

Ik ben altijd op zoek naar een veilige plek om te slapen en het huis waar ik opgegroeid wonen vreemde mensen dus ga ik op zoek naar mijn eigen adres maar weet het niet te vinden omdat er andere huizen staan.Ik ben op zoek naar een veilige plek om te rusten.

Ricca

Lieve Bbcarla,

Je bent in de droom op zoek naar een veilige plek om te slapen, dus naar een soort basisvertrouwen in het leven. Zodat je niet steeds maar op je hoede hoeft te zijn. De veiligheid en bescherming van een echt thuis. Maar in het huis waar je bent opgegroeid, wonen vreemde mensen.

Je weet dat je het gevoel van veiligheid in jezelf moet zoeken (eigen adres, de thuisbasis van je innerlijke zelf), maar het lijkt onvindbaar (er staan andere huizen). Je bent op zoek naar jezelf. Ik kan alleen maar zeggen: wees gerust en leid je leven in licht en vertrouwen, want op welke paden het leven je ook brengt, deze reis is noodzakelijk en alle ervaringen in het leven maken je meer bewust van waar de waarheid ligt en waar je illusie. Er is ook voor jou een eigen plek onder de zon.

Liefs,
Ricca 
From Ricca with Love

Varen

Bbcarla, Er schieten mij zo een paar vragen te boven.

Waar vind jij je rust?
Bij wie of door wat kun jij je weer opladen?
En welke keuze uit het verleden maakt je nu zo onzeker?

Bbcarla

Ik heb CPTSS en heb een erg gevoelig karakter.
Ik vind mijn rust in slapen.lezen en loop bij een psycholoog.

Varen

Hmmm. Heftig. Krijg drie woorden te zien.

Vader, oom, drank.

Ook voel ik een angst van los laten en accepteren. Waarom ik? Dit nooit meer.niemand begrijpt mij.

Het zal heel anders voelen. Maar jij bent ook ok, jij mag er zijn. Onthoudt  dat alles goed is zoals het is.

http://p3809.home.xs4all.nl/osho_/09.htm