36-legging

Gestart door vivi, juli 16, 2013, 23:18:28 PM

vivi

Hoihoi,
Ik ben nieuw op dit forum en ook pas begonnen met de lenormand kaarten
Ik heb volgende kaarten gelegd voor mijnneigen en geraak er niet helemaal uit, mss dat iemand mij kan helpen, id hoop er zo ook meer over te leren:
Vogels-berg-hond-tuin-beer-lijkkist-heer-vissen-anker
Ring-lelie-vrouw(pk)-kindje-hart-ster-ooievaar-brief-weg
Toren-ruiter-zeisen-vosje-sleutel-ruiker-wolken-slang-huis
Klaver-boek-kruis-roede-boom-maantje-schip-muizen-zonne

Alvastbedankt vooe eventuele feedback!
Grtjs

Eva_84

Hoi Vivi,
Heb je zelf al eens geprobeerd om je legging te duiden? Je kan bepaalde zaken misschien beter plaatsen ;) Heb even een korte poging gedaan:

Vogels   berg    hond         tuin     beer     lijkkist     Heer        vissen   anker
Ring       lelie     vrouw(pk) kindje  hart     ster        ooievaar   brief      weg
Toren    ruiter   zeisen       vosje   sleutel  ruiker     wolken     slang     huis
Klaver   boek    kruis         roede   boom    maantje  schip      muizen   zonne

Een relatie met een oudere man ligt in het verleden (kaartjes links).  Momenteel een onverwachte en plotse breuk met een goede vriend(in) (boven en onder). Je kan het nu moeilijk hebben, maar in je toekomst (rechts) liggen vele mooie kaartjes. Er komt geluk en verandering op jouw pad.
De grootste moeilijkheid is al achter de rug. Je hebt een goede intuïtie maar je moet er ook op vertrouwen.

Misschien kan er iemand anders ook eens naar kijken.

Liefs,
Eva

vivi

Dank je eva_84
Ik kan mij inderdaad vinden in hetgeen je zegt, heb inderdaad een niet zo nette breuk achter de rug, waarmee ik het enorm moeilijk mee heb gehad en soms nog steeds heb....
Ik hoop dan ook dat die mooie tijden er snel aankomen ;-)
Ik zag inderdaad zelf wel dat de toekomst er vrij ok uitziet, maar die breuk met een vriendin, had ik er zelf niet uitgehaald....
Alvast bedankt! Ik kan er alleen maar uit leren he...

Andere reacties zijn uiteraard ook welkom....
Fijne avond nog!
Grtjs