......

Gestart door wondertje, juli 03, 2013, 17:32:37 PM

wondertje

........

wondertje

......

Sweetie

Ik kijk straks even Wondertje , heb nog niet echt de tijd gehad , maar ben je niet vergeten , tot straks !

Suzy

Lief

hoihoi,

Geen kijk op gewone kaartjes. Maar hoe het ook zij....

Denk je niet dat het tijd wordt om los te laten en te zien wat er dan gaat gebeuren. Je bent nu zo desparate bezig dat je bijna dingen van een kaartje af wilt dwingen.

Laat het gaan wondertje. Ik denk dat je je er een stuk beter bij gaat voelen.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

wondertje

......

Sweetie

Hoe zal de situatie tussen mij en hem gaan.
De LN gaat vanaf nr 6 !
Kleinere getallen komen er niet in voor maar zal je toch even helpen
Trekking:

ruiten 9 - schoppen 3 - schoppen 8.
kist  - schoppen 3 - tuin
Het loopt of is op zijn einde gelopen ( is er een derde in het spel ?) schoppen 3 staat voor problemen die kunnen voortkomen uit bemoeienissen van buitenaf ...  , iets dat fout ging in de vriendenkring ...

Op de vraag:
Houd hij van mij trok ik:

klaveren 5 - harten heer - klaveren heer.
klaver 5 -huis - wolken
de klaver 5 is een zakenkaart , de kaart om alles in eigen handen te nemen dus geen liefdeskaart , op vriendschappelijk vlak wel maar er zijn moeilijkheden om liefde te vinden , dus niet liefde met de grote L, wel vriendschappelijk

Zal mijn ex mij een huwelijks aanzoek doen:
harten 10 - joker - harten heer
hond - joker - huis

omdat ik niet zeker wist of ik de joker uit het spel had moeten halen, heb ik de vraag herhaald zonder joker in t spel.

zelfde vraag zonder joker , huwelijksaanzoek:

schoppen Aas, klaveren 2 , ruiten 5.
dame - klaver 2 - ruiten 5
Je hebt nog het een en ander te verwerken , je bent angstig en kijkt naar zaken waarvan je weet dat het ergens niet zal gebeuren , je kan misschien goed overweg maar geen liefdeskaarten hier in terug te vinden ook hier met de ruiten is het puur zakelijk

Suzy