wie kan deze kaarten duiden??

Gestart door wondertje, juni 30, 2013, 16:10:41 PM

wondertje

.........

Vlinder

Wondertje,
ik wil een poging doen;
Zwaarden 5 en zwaarden 4 en pentakels 5

Het heeft hem denk ik niet echt een plezier gedaan Wondertje, de zwaarden 5 geeft een gevoel van twijfel over of het wel een succes was, de zwaarden 4 maakt dat hij zich wil terug trekken en de 5 pentakels geeft hem een enorm gevoel van onzekerheid.

de andere kaarten geven mij de indruk dat hij jouw graag ziet maar dat dit voor erg veel onzekerheid en onbalans zorgt.

Hoop dat iemand anders ook nog even mee kijkt..

Liefs Vlinder

Lief

hoihoi,

Probeer even mee te kijken.

Zwaarden 5, gedachtenstrijd, eerlijkheid leert hem dat hij er niet gelukkig van wordt.
Zwaarden 4, terugtrekking om eens tot bezinning te komen.
Pentakels 5, waarom een verbintenis aangaan die niet goed aanvoelt.

Hoe ziet hij jou na ontmoeting.

Ik denk dat hij aanvoelt dat je een sterk, maar ook gevoelig persoon bent die best kan overheersen of de regie nemen. Dat kan voor sommige mensen overweldigend zijn.
Heb je veel 'bagage' en daar ook met hem over gesproken? Vaak deinzen mensen terug voor anderen die veel 'bagage' hebben. Bang dat ze de shit van anderen op het bord krijgen.

Hoe dan ook. Het houdt hem wel bezig.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

wondertje

.......

Lief

Ahhh, wondertje.

De 'bagage' is dus het euvel geloof.
En jij bent niet overweldigend voor hem, maar zijn familie. Deze man moet leren zijn eigen leven te leiden ipv het te laten leiden door anderen.

Ik zou handjes dichtknijpen dat je ervan af bent. Met 1 persoon een relatie aangaan is al hard werken. Laat staan met een hele familie. Dat is echt geen doen.

Liefs, Lief :-* :)

wondertje

.......

wondertje

......

Lief

Hoi Wondertje,

De dingen die je noemt zijn allemaal bijzaak. Of hij er nu wel of niet mee bezig is. Wat voor gevoelens hij erbij heeft e.d. Wat maakt het uit?

Punt is heel simpel. Wanneer hij zijn leven door zijn familie laat leiden dan wordt het nooit iets, in geen ene relatie.
Hij moet leren zijn eigen leven te leiden, zoals hij dat wil. Tot de tijd dat hij dat 'geleerd' heeft of inziet zou ik afstand ervan nemen.

Liefs, Lief :-*

wondertje

.......

Lief

Ik denk dat het hem zeker bezig houdt. Gevoel was prettig! Dat hij alles overdenkt is weer het juk van de familie. Denkt over wat had kunnen zijn. Snapt niet dat het bij hemzelf ligt....

wondertje

......

Lief

Tja, soms zijn dingen niet te verklaren.... ::)

wondertje

.......

heleen

Dag wondertje.

Ik zie dat mijn mede-forum leden al antwoorden hebben gegeven op je vraag. Ik had je PM gelezen, maar nog geen tijd die te beantwoorden. Je bent je ex-vriend toevallig tegen gekomen, en het heeft je van de kaart gebracht. Het enige wat ik kan zeggen "laat het los" je doet jezelf enkel en alleen verdriet. De relatie heeft weinig opgeleverd, toen was je niet gelukkig. De scheiding heeft je verdriet gebracht, en mijn inziens als ik naar de kaarten kijk, zit er weinig toekomst in de relatie. En de kaarten die je deze keer hebt getrokken word ik er niet vrolijk van. De kaarten van hem zijn niet positief. Maar ook jouw kaarten, vooral de koningin staven omgekeerd gecombineerd met koningin bokalen, is geen vrolijkheid. Humeurigheid gecombineerd met een overgevoeligheid.
Je had een mooie wereldkaart, waarom richt je je daar niet op? Laat de wereld voor je open gaan, ipv. jezelf vast te bijten in "de liefde van je leven" die niet van de grond komt.

liefs
Heleen

wondertje

.....