Dagkaartjes Eva

Gestart door Eva_84, juni 27, 2013, 17:14:50 PM

Eva_84

@Lief: Dat van de gesprekken klopt. Voor de rest een goede vriendin die plots beslist heeft om naar het buitenland te verhuizen, en me dat die dag verteld heeft (zeisen-schip-hond). Thanks!

Deze week de ooievaar getrokken: veranderingen, geboorte, vernieuwing, ...

En voor vandaag:
Berg - Klavers - Ruiker = Maan / Mc= Muizen
    Muizen - Roede - Boom
           Vissen - Ster
                   Vos
Wat gepieker en even het vertrouwen kwijt. Duurt gelukkig niet al te lang, de berg is kleiner dan hij lijkt. Groei op werkvlak. Ik haal er niet veel uit vandaag ;)
Fijne maandag aan iedereen!

kreeft

Berg - Klavers - Ruiker = Maan / Mc= Muizen
    Muizen - Roede - Boom
           Vissen - Ster
                   Vos
wat gepieker en gedoe over een probleem maar de klavers en de ruiker zeggen dat het goed komt,
klaarheid krijgen in iets financieels toch ook wat wantrouwen daarrond
piekerdagje  ;)

morgen beter  :-*

Eva_84

@Kreeftje, een piekerdagje, alles in twijfel trekken, wachten op iets financieels dat nog niet is gekomen. Vandaag gelukkig weer meer vertrouwen in alles :)

Voormiddag: Brief - Berg - Anker
Nieuws krijgen over een probleem op het werk dat stevig verankerd zit, waar maar geen beweging in lijkt te komen.
Namiddag: Ruiter - Hond - Boom
Ergens naartoe gaan met een vriend zorgt voor persoonlijke ontwikkeling
Avond: Lelie - Schip - Hart
Contacten met een oudere persoon in het buitenland die me nauw aan het hart ligt.

Fijne dag :-*

Sweetie

Voormiddag: Brief - Berg - Anker
Je niet kunnen uiten en wat vast komen te zitten , er zit jou iets tegen
.
Namiddag: Ruiter - Hond - Boom
wat vertrouwen krijgen doordat je jezelf een schop onder je kont hebt verkocht .. wel omdat het moet , je wil niet zo blijven zitten

Avond: Lelie - Schip - Hart
Je stelt jezelf gerust , je wil het anders gaan aanpakken en daar voel je je goed bij

Suus

Eva_84

Hallo hallo,

Mn kaartjes voor vandaag:
Zeisen - Vos - Toren= Slang / Mc= Kist
       Hart - Sleutel - Boek
             Berg - Muizen
                   Kist

Hmmm ik weet niet wat ervan te denken vandaag, ziet er allemaal nogal negatief uit.
Een aanslepend dossier wordt afgesloten bij een instantie, maar ik kijk er met wantrouwen tegenaan. Een oplossing in hartzaken wordt niet gevonden? Problemen, blokkades zorgen ervoor dat iets niet kan afgesloten worden.

Liefs  :-*

Sweetie

Eva,
Zeisen - Vos - Toren= Slang / Mc= Kist
       Hart - Sleutel - Boek
             Berg - Muizen
                   Kist
Je hakt wat knopen door , je gevoel lag wat onderste boven en dat ga je nu aanpakken , je wikt en overweegt hoe je tot resultaten kan komen om een diepgang te krijgen ( onderzoeken ) daardoor kom je zonder dat je het beseft in een volledig transformatie proces terecht deze zal uiteraard niet makkelijk zijn voor jou omdat er nog onverwerkte zaken liggen die je moet verwerken / gaan begraven van het verleden , stort je hart eens uit lieverd , huil eens en je hoeft helemaal geen spijt te hebben van zaken , je hebt eruit geleerd

Suus   :-*

Eva_84

Dank je Suzy! Ik denk dat dat transformatieproces al een hele tijd bezig is, maar dat neemt tijd in beslag. Spijt heb ik van weinig dingen, ik kan toch niets veranderen aan het verleden, alleen eruit leren.  :-* :-*

Eva_84

Ruiker - Vogels - Hond = Schip
Leuke gesprekken met een vriend over veranderingen, buitenland.
:-*

Sweetie

Eva

Ruiker - Vogels - Hond = Schip
Goed gevoel en lekkere opwinding met een vertrouwenspersoon waar je even mee op verplaatsing gaat

Suus  :-*

Eva_84

Dank je Suzy!
Goed gevoel en leuk bijgepraat aan de telefoon met een goede vriendin. Niet samen op verplaatsing geweest, maar zij belde wel vanop verplaatsing  :)

Eva_84

Een beetje laat, maar toch nog mn kaartjes voor vandaag omdat ik er geen duidelijkheid in zie..

Ooievaar - Wolken - Slang = Lelie / MC= Huis
             Muizen - Kind - Ruiter
                      Kruis - Vos
                           Kruis

Een verandering/nieuw begin dat er niet doorkomt, moeilijkheden doordat een oudere persoon oneerlijk is, manipuleert. Het kind dat problemen heeft en waarrond ik nieuws krijg. Wantrouwen, een zware last te dragen?
Fijne namiddag!  :-*

Sweetie

Eva ke

Ooievaar - Wolken - Slang = Lelie / MC= Huis
             Muizen - Kind - Ruiter
                      Kruis - Vos
                           Kruis
Moeilijk om veranderingen door te voeren , je blijft over iets piekeren maar je pakt het aan om iets nieuws te creeeren , bezoek ontvangen vandaag ? ook een kind die een leugentje verteld maar het wantrouwen verdwijnt en het huis wordt weer gezuiverd ..

Eva_84

Dank je Suzy, geen bezoek ontvangen, maar wel op bezoek geweest in mijn ouderlijk huis (ruiter-lelie-huis) :) Ook bij een vriendin langsgegaan.
Het kind vertelt geen leugentjes maar heeft het moeilijk op school door zijn gedrag, waarover ik me nogal wat zorgen maak. Op dat vlak is het inderdaad moeilijk om veranderingen door te voeren!

Voor vandaag:

Kist - Heer - Brief = Brief / Mc=Muizen
   Kruis - Toren - Hond
        Toren - Ruiter
               Tuin

Moeilijk om in mijn kracht te staan vandaag. Geen goed (kruis) nieuws (brief) gekregen vanochtend op de school (toren) van mn zoon, waarover ik terug aan het piekeren ben (muizen).
Vanavond ga ik helpen op een evenement (tuin) georganiseerd door de gemeente (toren).
Ik denk dat er nog nieuws aankomt rond een goede vriend.

Fijne dag iedereen!!

kreeft

ai eva  :(

niet teveel piekeren  :-\
nieuws op komst uit een instelling? of van een instantie?

grtj  :-*