Dagkaartjes Eva

Gestart door Eva_84, juni 27, 2013, 17:14:50 PM

kreeft

niks aan toe te voegen   :)

grtj  :-*

Eva_84

@Suzy, de keuze was om momenteel gewoon af te wachten en nog niets te doen. Onderzoek ivm geld klopt! Na 3 jaar eindelijk nieuws gekregen ivm een rechtzaak rond een geldkwestie :)
@Kreeftje, bedankt voor je bezoek ;)

Eva_84

Goeiemorgen!!

Weekkaartje: De weg: Voor keuzes staan, een nieuwe weg opgaan, beslissingen, een kruispunt, twijfels, wikken en wegen, een keerpunt, vervoer/transport, ...

En voor vandaag:

Slang - Berg - Muizen = Beer / MC=Ster
       Heer - Kist - Klavers
           Kruis - Zeisen
               Zeisen

Hmmm dat ziet er op het eerste zicht niet zo positief uit, hoewel het met de ster erbij allemaal wel zal meevallen.
Berg + Muizen wijst volgens mij letterlijk op de muizen/rattenplaag waarmee ik thuis worstel (brrrr, gelukkig enkel in de tuin maar ik durf toch niet echt meer buitenkomen 's avonds) en waar hopelijk snel een einde aan komt!
Een heer die niet erg eerlijk is en waarmee het tot een breuk komt.
In mijn kracht staan om komaf te maken met iets.

Fijne maandag iedereen  :)

Lief

Goedemorgen Eva,

Ratten aanpakken hoor. Is erg naar. Ik snap dat je niet naar buiten durft.

Ster is een fijne kaart erbij.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Nog even gekeken Eva,

Na een periode van oneerlijkheid en obstakels komt er een stabiele geluksperiode in zicht.
Een einde met een heer wat je een goed gevoel geeft.
Zijn verlies!!

Eva_84

Dank je Lief!
Aanpakken doe ik, helaas nog geen resultaten tot nu toe. Maar het vergif verdwijnt elke dag dus denk dat ze er toch van eten. Brrrr..
De heer vind ik altijd moeilijk in mijn kaartjes, aangezien er niet echt een heer is. Kan natuurlijk wel zijn dat er definitief een kruis gemaakt is over het verleden op relatiegebied. Dat gevoel heb ik wel, en is positief.
:-*

Sweetie

Eva,
Slang - Berg - Muizen = Beer / MC=Ster
       Heer - Kist - Klavers
           Kruis - Zeisen
               Zeisen
je zal de obstakels moeten omzeilen en je mannetje staan maar het lijkt een zware opgave te zijn , je maakt je zorgen maar je pakt het aan en er komt een ontwarring , daarna voel je je echt licht en luchtig .. trots op jezelf

Suus

Eva_84

Dank je Suzy, m'n mannetje staan, inderdaad. Niet altijd makkelijk maar heb de laatste tijd veel meer energie om obstakels effectief aan te pakken, en dat lucht op.

Kindje - Ring - Berg = Muizen / MC= Hond
   Klavers - Zeisen - Kist
          Vogels - Hond
                 Lelie

Een paar kaartjes komen terug. Met behulp van een oudere vriend(in) stoppen met piekeren over iets. Met het kindje gaat het goed, gesprekken hierover met iemand (mss zn leerkracht?). Meer kan ik er niet uithalen vandaag.

Groetjes!  :-*

Sweetie

Eva,

Kindje - Ring - Berg = Muizen / MC= Hond
   Klavers - Zeisen - Kist
          Vogels - Hond
                 Lelie
Een jonge relatie of een relatie met een jonger persoon wat vooraf ging was goed maar nu zijn er zorgen , een einde aan een vriendschap waar je je druk over maakt over en waar je verdrietig door bent , raad vragen hoe je dit kan aanpakken ...

Suus

kreeft

niks aan toe te voegen,
grtj en je gesteunt voelen  ;)  :-*

Eva_84

Geen jonge relatie maar mn kind dat blijkbaar herhaaldelijk voor problemen zorgt op school, terwijl ik dacht dat het goed ging, en waar ik me dus gisteren suf heb over gepiekerd. Een gesprek gehad met zn leerkracht, en idd raad vragen hoe we dit aanpakken..
Dank jullie ;)
:-*

Eva_84

Hallo,

Een beetje laat al, maar toch nog wat kaartjes voor vanavond getrokken:

Berg - lelie - vissen = kind
Straks bij mijn ouders langs, dus zal de lelie waarschijnlijk voor hen staan. Misschien doen ze wat moeilijk of onwrikbaar, wat emoties bij mijn kind teweeg brengt.

fijne avond iedereen  :-*

Sweetie

Evake

Berg - lelie - vissen = kind
Moeilijkheden , je ondervind wat obstakels met / door een oudere heer , hij kan emotioneel uit de hoek komen en je bent er wat door aangedaan

Suus  :)

Eva_84

@Suus: de papa die ziek is, maar voor de rest heb ik (nog) geen idee waar de kaartjes op sloegen.  :)

Boom - Ooievaar - Vogels = Vissen / MC= Berg
     Weg - Dame - Zeisen
          Beer - Schip
              Hond

Straks eens naar kijken.

Liefs  :-*

Lief

Hoi Eva,

Gesprekken over een jongetje die wat moeilijkheden heeft en wat emoties teweeg brengt.
Je maakt een radicale beslissing in iets.
Je zet krachtig een andere koers in en hebt daar vertrouwen in.

fijne dag!