Dagkaartjes Eva

Gestart door Eva_84, juni 27, 2013, 17:14:50 PM

Eva_84

Hoi Sentire,
Welkom hier en dank je voor het duiden :) morgen feedback ;)
Groetjes!

Sweetie

Goeie .. tis wel al goeie avond

Eva ,
Kist - Slang - Ruiter = Ster  /   MC= Hart
    Beer - Kist - Ooievaar
         Muizen - Ring
               Vogels
Door iets wat je hebt moeten afsluiten zal er een nieuw begin ontstaan , je wordt word precies meegezogen om veranderingen uit te voeren , het gaat je goed en het voelt ook goed .
Je maakt je ook zorgen om iemand en kan je behoorlijk opwinden .. is het een moeder figuur waarin je je zorgen maakt ?...

Suus

Eva_84

Goeiemorgen,

Lelie - Vrouw - Sleutel = Tuin / Mc= Klavers
    Muizen - Boek - Ooievaar
           Kind - Slang
                 Tuin

Iemand die me helpt om een oplossing te zoeken, om ergens uit te geraken. Nadenken over een studie.
Me zorgen maken over een vriendin. In de omgeving van het kind listigheid en oneerlijkheid.

@Sentire: korte trip ivm het werk: gisteren op verplaatsing gewerkt; ivm een verhuizing heeft een vriendin me gisteren gevraagd om haar te helpen bij een verhuis. :)
@Suzy: veranderingen en afsluiten herken ik zeker, beetje schone kuis aan het maken in mijn leven de laatste tijd. Onnodige ballast afwerpen :) Ik maak me soms zorgen over mezelf als moeder.

Liefs  :-*

Sweetie

Eva-ke
Niemand langs geweest ..

Lelie - Vrouw - Sleutel = Tuin / Mc= Klavers
    Muizen - Boek - Ooievaar
           Kind - Slang
                 Tuin
Je maakt je zorgen om iemand , je ontdekt iets en je zoekt naar een oplossing om veranderingen aan te brengen , daar zal je dan ook in slagen , er komt een verandering van omgeving aan .. nog niet onmiddellijk maar een nieuwe tijd zal ingaan

Suzy

Eva_84

Dank je Suzy :) Die verandering voel ik al een tijdje aankomen maar is natuurlijk een proces, gaat allemaal niet zo snel ;)

Vandaag:

Ring - Hond - Ooievaar = Hart / MC= Slang
     Slang - Anker - Boom
           Wolken - Huis
                 Zeisen

Nu vergaderen, straks eens naar kijken.

Fijne dag!

Lief

Hoi Eva,

Veranderingen in een relatie. Er is een gevoel van vertrouwen. Dit zorgt voor vernieuwingen.
Hierdoor voel je je veilig en kun je doorgroeien.
De moeilijkheden verdwijnen.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Goeiemorgen!

Mijn weekkaartje is de Sleutel: Oplossingen, succes, een nieuw begin, ook eerst iets afsluiten eer een nieuwe deur kan worden geopend.

Vorige week was dat de vogels, inderdaad veel gepraat en ook af en toe wat piekeren.

Voor vandaag:
Vosje - Klavers - Brief = Slang  /  Mc= Berg
        Ster - Dame - Vissen
            Ruiker - Brief
                  Kruis

Nieuws krijgen dat op het eerste zicht leuk lijkt maar misschien niet helemaal betrouwbaar is, oppassen met roddels ed. Hopelijk een meevaller op financieel vlak (wacht al een tijdje op alimentatie van de ex die normaal vorige week terug ging betalen na 2 jaar).

Fijne dag en week aan iedereen  :-*

Lief

Ik zal voor je duimen Eva. Schande dat je zo op je geld moet wachten....

Eva_84

Dank je Lief :) Ik duim ook voor mezelf ;) maar sommige mensen veranderen nooit dus ik reken er niet echt op, zou natuurlijk wel leuk zijn als ik eindelijk iets krijg!  :-*

Lief

Tja, hoe sommige mensen dit kunnen. Geen moraal!!!

Sweetie

Hallo Eva-ke,
Vosje - Klavers - Brief = Slang  /  Mc= Berg
        Ster - Dame - Vissen
            Ruiker - Brief
                  Kruis
je bent niet echt optimistisch , maar er komt nieuws in verband met geld , die komt via een omweg maar kan nog een tijd aanslepen , er komt ook wel een soort rust over jou die je voorgoed kan afhandelen , aangenaam nieuws die je te horen zal krijgen

Suus  ;)

Eva_84

@Suzyke: Klopt, was gisteren niet zo happy opgestaan, gelukkig is mijn humeur nadien wel opgeklaard ;) nieuws ivm geld nog niet gekregen, maar ik verwacht wel dat het idd een beetje aansleept. Aangenaam nieuws was waarschijnlijk het bezoek van een vriendin waarmee ik een leuke babbel had. Dank je voor het duiden! 
@Lief: Idd, maar goed, elk zijn eigen lessen te leren, ik maak me er niet meer druk om.

Mijn kaartjes voor 13/11/13

Ruiter - Brief - Beer=Slang / MC=Vos
     Heer - Wolken - Weg
           Vissen - Heer
                 Boek

Nieuws van een heer rond financiƫn die niet duidelijk zijn, waar ik emotioneel op reageer.
Een bericht van een persoon die me bijstaat.
Onduidelijkheden rond een heer die verdwijnen.

Groetjes  :-*

Lief

Hoi Eva,

Papieren of nieuws krijgen waar onwaarheden inzitten. Je vertrouwd het dan ook niet.
Je maakt een keuze wat betreft een heer die belangrijke gevolgen heeft.
Emoties rond de heer omdat hij niet eerlijk is.

fijne dag!

Eva_84

@Lief, idd een keuze gemaakt ivm een heer, de gevolgen zijn nog af te wachten :) Emoties klopt ook,over een andere heer dan. Bericht gekregen, geen onwaarheden maar wel wat wantrouwen.  Dank je! :-*

Sweetie

Eva,

Ruiter - Brief - Beer=Slang / MC=Vos
     Heer - Wolken - Weg
           Vissen - Heer
                 Boek
een bericht die op komst van een heer , ziet er niet duidelijk uit en gaat over geld , het roept een raar gevoel bij je op en kan het moeilijk vatten , het is ook niet de moment om nu een keuze te maken want het zou de verkeerde zijn ..
wel is er iets wat in onderzoek lijkt te zitten in verband met geld maar je staat je mannetje wel

Suus