36 kaarten legging

Gestart door Eva_84, juni 25, 2013, 09:58:47 AM

Eva_84

Ik heb voor mezelf een 36 kaarten legging gedaan met de vraag me te tonen wat me de komende weken te wachten staat. Helpt iemand me te ontcijferen?

Man     Ruiter        Vissen       Anker     Lelie      Berg        Beer       Boom       Ruiker
Huis     Weg         Ooievaar    Kindje    Vos       Steutel     Hond     Vrouw      Toren
Schip   Lijkkist       Zon           Maan     Zeisen    Tuin         Ring        Hart       Roede
Kruis    Wolken     Boek          Ster        Brief      Muizen    Slang     Vogels     Klaverbladen

Alvast bedankt :-)

Nathalie

WAT JE ALS BEGINNER KAN DOEN IS 7KAARTEN TREKKEN VOOR EEN WEEKLEGGING

7kaarten staan voor de zeven dagen van de week ;)

een uitgebreid legging is beter voor de komende 3 a 6maand legging

succes

ps  kan het zijn dat je u wat eenzaam gaat voelen de komende tijd? INDIEN JE IN EEN APPARTEMENT OF ALLLEEN WOONT TREK ER EENS MEER OP UIT IN DE BUITENLUCHT  ;)   

Eva_84

Dank je Orlana, voor je reactie en je tips!

Ik had een grote legging gedaan voor de komende tijd.
Zal even zeggen wat ik eruit haal, kan iemand meekijken en tips geven?
Alvast bedankt  :)

Lijn van het heden: boom-dame-hart-vogels: gezondheidsproblemen, ?
Verleden: huis-weg-ooievaar-kindje-vos-sleutel-hond: verhuis betekende een positieve nieuwe start, wat jaloezie van sommigen maar tegelijk de kans om echte, trouwe vrienden te leren kennen
Toekomst: Toren: Gevoel er alleen voor te staan
Karmalijn naar boven : muizen-ring-dame-ruiker: relatiebreuk was een goede keuze
Karmalijn naar beneden: beer-dame-roede: ruzie, onenigheid met mijn moeder?
Hoekkaarten linksboven, huidige situatie : man-ruiter-weg-huis : nieuws van een man waardoor ik voor een keuze kom te staan
Hoekkaarten rechtsboven, nabije toekomst: boom-ruiker-toren-dame: wat depressieve gedachten, isolement, verbittering
Hoekkaarten rechtsonder, verdere toekomst: hart-roede-klaverbladen-vogels: problemen in een relatie door communicatiemisverstand
Hoekkaarten linksonder, uitkomst: Letterlijk zou het zeggen dat er een sombere periode aankomt, met het overlijden van een dierbare, erfenis?  :-[
Of neem ik dit meer figuurlijk, het einde van een periode, ik zet een kruis over het verleden en ga een nieuwe richting uit, transformatie?
Vos en zeisen in het midden, de raad om te breken met onbetrouwbare mensen.

Nathalie

Eva girl

Lijn van het heden: boom-dame-hart-vogels  = je verlangt naar een relatie of teleurstelling op liefdes/EMOTIONEEL vlak.
verleden :-weg-ooievaar-kindje-vos-sleutel-hond =  Het vertrouwen in iemand is geschonden door dat die persoon met iemand anders vandoor is gegaan?
toekomst : issoleer jezelf niet ook al blijf je even singel!!  eenzaamheid verdiend niemand ,ga er meer op uit, kom terug uit jou schelp
Karmalijn naar boven : muizen-ring-dame-ruiker = het verlies van jou relatie zal slijten met tijd (de wonde heelt nooit helemaal bij iets maar met tijd zal de grote teleurstelling en pijn verdwijnen en het geluk jou terug toelachen
Karmalijn naar beneden: beer-dame-roede =conflict  moederfiguur  of de  dame waarmee hij vandoor is gegaan ?
Hoekkaarten linksboven, huidige situatie  =  man-ruiter-weg-huis :  de man heeft besloten van huis weg te gaan en andere woning te gaan zoeken

Hoekkaarten rechtsonder, verdere toekomst: hart-roede-klaverbladen-vogels= er ligt eennieuwe relatie ,maar het zal nog even duren ! je hart zal eerst tijd nodig hebben .

dus alle spreekt voor zich: pijn na een breuk met een man die ervandoor is met iemand! je zal nog even singel blijven maar sluit jezelf niet op !!! en er ligt een nieuwe relatie maar het zal nog even duren ;best eerst alle wonden van je hart likken !!

:-* orlana

Eva_84

Dank je Orlana! Even wat feedback:
Had inderdaad een relatie maar dat heeft niet lang geduurd, we woonden niet samen en er was geen sprake van ontrouw (voor zover ik weet  ;) ).
Ik had het heden meer geïnterpreteerd in de zin van gezondheid, omdat ik momenteel ziek ben (makkelijk haha). Maar jouw uitleg klopt wel.  :)
In de lijn van het verleden vond ik de kaarten eigelijk vrij positief.
Karmalijn naar beneden: ik dacht eerst aan een conflict met mijn moeder/moederfiguur, maar ik bedenk net dat dit misschien slaat op een oudere vriendin die moeder gaat worden?

Nathalie

Dat kan ook , ik ben nog in de leer ook he Eva girl ^^

DANK JE voor de feedback alvast ! het is altijd leuk om te weten waar het fout zit ^^

:-*

Eva_84

Daarvoor dient een forum ook hé, om ervaringen en feedback uit te wisselen  :)
We kunnen er maar uit leren ;) xx