Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Donkere wolk

Gestart door frommeltje, juni 23, 2013, 11:03:29 AM

frommeltje

Hallo,

Ik weet niet alles meer van mijn droom maar ik schrijf even op wat ik er nog van weet:

Ik ben buiten en zie boven me een enorme donkergrijze wolk.Vlug ren ik naar de schuur,doe de deur open stap in de schuur en kijk nog even naar de wolk.Ik zie ineens dat er zwarte poten uit komen.Vlug doe ik de houten deur dicht.
Er zit een grendel op en die doe ik dicht.Linksonder in de schuurdeur zit een groot gat.Ik roep mijn hondje die net door het gat naar binnen kan.Ik zie een ander zwart hondje voor de schuurdeur staan,maar die kan ik niet binnen laten omdat ik denk dat die misschien bij die wolk hoort,de hond is zwart (beetje verwarrend allemaal).
Ik draai me om en kijk de schuur in,die vol met spullen staat.Ik word wakker.....

Ik heb al vaker over een donkere wolk gedroomd maar die was toen ver weg.Nu hing ie zowat boven me.
Zoals ik gelezen heb kan het te maken hebben met woede of depressie.

Ik zou het toch fijn vinden wat meer te weten te komen over de betekenis van deze droom.
Alvast bedankt,groetjes.... :)

heleen

Citaat van: frommeltje op juni 23, 2013, 11:03:29 AM
Ik zie een ander zwart hondje voor de schuurdeur staan,maar die kan ik niet binnen laten omdat ik denk dat die misschien bij die wolk hoort,de hond is zwart (beetje verwarrend allemaal).
:)

waarom denk je dat die hond bij de wolk hoort? Is daar een aanwijzing voor? Ziet hij er wolkerig uit. Jouw hondje is zwart, het hondje dat je buitensluit is zwart dus aan de kleur kan het niet liggen. Wat maakt het hondje buiten anders dan jouw eigen hond?

Citaat van: frommeltje op juni 23, 2013, 11:03:29 AM

Ik draai me om en kijk de schuur in,die vol met spullen staat.Ik word wakker.....

wat zijn dat voor spullen?

liefs
Heleen.

frommeltje

Hoi Heleen,

Om antwoord te geven op jouw vragen.

Dat hondje in mijn droom zag er gewoon uit.Ik weet ook niet waarom ik dacht dat hij bij die wolk zou horen.in mijn droom dacht ik dat gewoon.

Wat die spullen betreft in de schuur,kan ik je ook niet helemaal zeker vertellen.Volgens mij gewoon troep die je in een schuur bewaard.Niks bijzonders.

Misschien kun je hier niks mee,toch bedankt voor je reaktie.

heleen

lief Frommeltje.

Citaat van: frommeltje op juni 24, 2013, 08:28:11 AM
Misschien kun je hier niks mee,toch bedankt voor je reaktie.

Ik kan er altijd over nadenken, en dat ga ik zekers doen.

liefs
Heleen.

(frommeltje je bent de moeite waard)

Enube

Hoi Frommeltje,

Wat er in mij op komt is dit: schuur met spullen zijn jouw herinneringen van vroeger. De wolk is een naderend iets, je bent op de vlucht ervoor maar het blijft aanwezig, hoewel het ook weer voorbij gaat. De honden zijn symbolen voor vriendschappen.

Het gevoel wat ik hierbij krijg is dat je schutting zoekt/ veiligheid in jouw herinneringen/ ervaringen van vroeger, omdat je je daar veilig voelt. Er zijn vrienden maar sommigen hebben te maken met de grote wolk, sommige van hen proberen bij je te komen (door het gat in de schuur) en komen ook binnen, terwijl je nog twijfelt over anderen.

Het is vaag en onduidelijk omdat je midden in een proces zit. Over een paar dagen komt er meer duidelijkheid.

Groeten, Enube

frommeltje

Dank je wel Heleen voor je lieve woorden,doet me goed.  :)

Hoi Enube,
Goh,wat heb jij dat mooi en duidelijk uitgelegd,geeft me weer goede moed.
Heel erg bedankt,je hebt het omschreven precies zoals het is en zoals ik me voel.
Geweldig.  :)

Groetjes.

heleen

Lief Frommeltje.

Ik ben het met de duiding van Enube eens. Je probeert iets te ontvluchten, hoogstwaarschijnlijk je eigen sombere gedachten. Een grote grijze wolk. Je vlucht een schuur in, waar van allerlei spullen staan opgeslagen. Helaas weet je niet wat er in de schuur staat. Het enige wat je toelaat is je eigen hondje, omdat die vertrouwt is. En de andere hond die je niet kent, laat je buiten staan. Jammer, want honden komen niet met kwade bedoelingen, het zijn vrienden van de mens. En Frommeltje donkere wolken drijven altijd weer over, soms valt er een flinke regenbui uit, maar de aarde heeft water nodig. Dus vluchten is niet noodzakelijk.

Liefs
Heleen.

frommeltje

Hoi Heleen,

Je hebt helemaal gelijk.Heel erg bedankt dat je nog de moeite hebt genomen om me meer duidelijkheid te geven.
Na regen komt zonneschijn,dat kan ik me maar het beste voor houden.
Heel erg bedankt. :-*

Groetjes.