kaartjes orlana

Gestart door Nathalie, juni 22, 2013, 08:56:04 AM

Nathalie

::) daar heb je gelijk  :-*

Nathalie

Belgie enkel OOst of West

:-*

Nathalie

maan  huis  brief = dame

kruis  roede  tuin

roede zon

wolk

:-* dank jullie

Sweetie

Orlana,

maan  huis  brief = dame
kruis  roede  tuin
roede zon
wolk
Iets wordt afgewerkt in verband met werk in huis , er komt een bericht waar gesprekken uit verder vloeien , een bericht of een uitnodiging die jou toekomt.
Je bent er niet echt voor te vinden maar het ziet er niet slecht uit , positieve gesprekken gaan meer duidelijkheid brengen .

Suzy

Nathalie

vis  dame ruiker = kruis

brief ruiker ruiker

kruis hond

hond

een dame die mij wil gaan ondersteunen en vooruithelpen met een onderneming die geen doorgang kent??

Nathalie

Dank je suus ,we zullen afwachten  :-*

Ricca

Hallo Orlana.

Ik heb al je leggingen van de laatste dagen in dit topic verzameld. Wil je eventuele nieuwe kaarten ook in dit topic posten?

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Nathalie

Ah oke , zal zorgen ik het niet vergeet  ::)

Nathalie

TOREN tuin ruiter = huis

schip huis boom

slang ruiker

ster

Ik denk een ouder dame die haar huis gaat verkopen wegens ze op ouderdom komt ? En ik daar news van zal horen??   ???

mijn dank voor de hulp !

wondertje

.......

Nathalie

Ik heb ook de lenormand kaartjes niet hoor wondertje ^^
heb je een pak speelkaarten in huis?
ZOJA nummer die van 1 tot 36 en voila je bent vertrokken ! later kan je dan zien om effe naar de winkel te gaan waar ze die verkopen(  bv in boekenhandel verkopen ze dat ) of new age winkels of de fnac heel soms

als er nog vragen zijn, stel ze gerust ! Ik weet zeker dat er hier genoeg mensen jou willen helpen op je vragen :)

PS WONDERTJE ik leg mijn kaarten zelf hoor, niemand doet dat voor mij ^^  je kan ook via catharina kaartjes online trekken, maar ik verkies bij mijn eigen handen te trekken dan via virtueel

groetjes

Nathalie

ruiter zon maan = man

maan zeis hart

wolk vis

huis

Ik zal horen van en mannelijk familielid hij in het werk zit? OF B : Iets te maken met mijn creatief of artistiek werk, waar een man mij voor zal contacteren?  ???  Wie helpt mij?

Sweetie

Orlana,
ruiter zon maan = man
maan zeis hart
wolk vis
huis
Er komt iets uit die het werk aangaat hetzij een gesprek of een bijeenkomst , je schrikt ervan op , iets met een man waar je gevoel naar gaat  onduidelijkheden en iets wat je niet verwacht had treft je
Suzy

Nathalie

Jees dank je suus !

HOE doe je dat toch ?, ik blijf maar mt allerlei documenten bij me proberen dingen te ontcijferen en dan zit ik er meestal  nog naast of door gokken een deeltje juist! hoop ooit het zonder documenten te kunnen doen en er goed bij zit bij uitspraken ^^  :-* 

Sweetie

:D
Geduld meid!
Gebruik jij je documentjes meer ook jezelf duiden en even overlopen s' avonds en zien wat je belleft hebt en wat de kaartjes wisten te zegge, als bv de bloemen in je dagkaart staat zal je merken dat je een goed gevoel hebt gehad, dat je lekker even aan jezelf hebt gedacht of jezelf verwent heeft door iets te kopen voor jezelf , ook een geschenkje die iemand jou heeft gegeven bv
Je leert het wel als je je boekjes niet constant nodig hebt ga je met je gevoel werken en dan sta je terug een stapje verder maar eerst zelf kijken wat de kaartjes voor jou gaan betekenen

Suus  :)