kaartjes orlana

Gestart door Nathalie, juni 22, 2013, 08:56:04 AM

Nathalie

ster ruiker zon = tuin

ring klaver beer

brief ooivaar

kist




dank jullie  :-*

Nathalie

#1
Ik vroeg me af of die persoon terug contact met me zal opnemen


1ruiter 29dame 15beer = 9ruiker

3O lelie   9ruiker  24hart

3schip    33sleutel

36 kruis



hartelijk dank

Sweetie

Hallo Orlana ,
ster ruiker zon = tuin

ring klaver beer

brief ooivaar

kist
Er komt schot in de zaak , je voelt je goed en zeer optimistisch .. ook in je omgeving , je gaat creatief om met bepaalde zaken , geluk staat aan jou kant en je staat heel sterk in je schoenen , een bericht brengt een verandering aan , een einde is op komst , je zal wel iets moeten gaan afsluiten of van iets afscheid nemen ..

Suzy

Sweetie

Hallo Orlana ,
1ruiter 29dame 15beer = 9ruiker

3O lelie   9ruiker  24hart

3schip    33sleutel

36 kruis
Je krijgt nieuws van een oudere man , een geschenkje die je met beide handen zal aannemen , je voelt je rustiger en de heer weet je hart te veroveren, er komt meer zekerheid e, er gaat een omwenteling gebeuren die moet zijn ..

Suzy

Nathalie

hoi Suus

dank je alvast
afscheid van een persoon dan? OF  hoe kan ik weten waarover dit gaat ( het afscheid en afsluiten? ° DIKKE KUS)

Nathalie

hart veroveren oei toch niet op liefdes valk want ik ben al jaren happy  met iemand :-\


toch dank hoor lieve suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

Sweetie

Dat kan de periode zijn die je goed moet afsluiten , door iets dat eindigt begint er een nieuwe fase in je leven , deze veranderingen kunnen pas doorgaan als je zaken die meer nodig zijn  in je leven opkuist , maar de brief en de kist kunnen eveneens beteken dat er een einde komt van iemand waar je afscheid van moet nemen .
Hierbij durf ik deze niet te letterlijk duiden ...

Suzy

Sweetie

Dat hoeft niet iemand anders te zijn dan je Maatje , een nieuwe opflakkering met dezelfde persoon kan evengoed , ga eens na welke kaart er veel bijkomt die staat voor jou geliefde .. bij mij is dit de hond ..

Suzy :)

Nathalie

 :o dank je voor de tip


geef je geen les  ;D

Nathalie

ruiter  vis  ring =   hart

anker  wolk  kindt

boom    toren

hart



dankje wel allen   :-*

Nathalie

#10
muis kindt boek = boek

kruis  kist ster

kist hart

maan



wat betekend dit? Het zou in de positieve zin moeten zijn maar geraak er niet aan uit ???

Sweetie

Hallo Orlana
ruiter  vis  ring =   hart

anker  wolk  kindt

boom    toren

hart

Zakelijk nieuws waar je wat meer ruimte krijgt , er komen wel wat moeilijkheden in verband met emoties in een relatie  van een kind of in een nieuwe relatie ( hoeft geen liefdesgevoelens te zijn ) , heb je last van een verkoudheid en doet alles een beetje pijn ?
je kan je bij momenten wel eens eenzaam voelen

Suzy

Nathalie

weet iemand een zeer goede kaartlegster die cursus lenormand geeft??

Want ik heb mss wel aanleg maar het lukt me niet zo goed alleen en wil wat ondersteuning

Liefst geen duur iemand !


dank :)

Eveningstar

Hallo Orlana,

in België? In Nederland? En in welke provincie dan?

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Orlana ,
Je piekerd om een nieuwe cursus te volgen , je wil iets gaan afwerken maar je maakt je zorgen , er ligt een einde die je nog te verwerken hebt en dan pas kan je weer vooruit , soms voel je je wel eenzaam in het hart , ben je emotioneel en kijkt om iets anders aan te pakken

Suzy